طراحی هایپرمارکت تگ آرل | elitarchgroup

طراحی هایپرمارکت تگ آرل | elitarchgroup

مدیریت پروژه ی کسب و کار شما از نخستین گـام تا مرحله ی تکمیل و توسعه ی پـایدار در سطح بین الملل بر عهده ی ما بوده و این چشم انداز و تعهد ما در قبال کسب و کار شما و رشد و بالندگیِ آن تکیه گاهی مطمئن به شمار می رود. شاید ندانید که در جهان ، مشهورترین هایپرمارکت ها متعلق به شرکت‌های کارفور، وال‌مارت ، تارگت ، تسکو ، کاستکو ، سیرز ، کروگر ، مترو آگ ، آلدی و لیدل و در ایران میتوان به هایپراستار اشاره کرد. گاها مشاهده می شود که هایپرمارکت ها بعد از مدتی از راه اندازی اقدام به بازطراحی یا به اصطلاح ری دیزاین می نمایند.

  • یک مثال دیگر از قفسه‌ها و رگال‌های ویژه پوشاک و کیف و کفش را می‌توان مثال زد.
  • همچنین رعایت کردن همه نکات در طراحی هایپرمارکت، پیدا کردن محصولات توسط مشتریان و کارکنان را آسان می نماید.
  • به عنوان مثال در طراحی و قفسه بندی فروشگاه های زنجیره ای والمارت عموما از رنگ آبی که بخشی از رنگ سازمانی این برند است استفاده می شود.
  • به عنوان نمونه ای دیگر قفسه ها و رگال های ویژه پوشاک و کیف و کفش را می توان مثال زد.

تیم آرکو از افرادی تحصیل کرده در زمینه مدیریت خرده فروشی که آموزه های آکادمیک خود را با سالها تجارب بین المللی و خلاقیت و نوآوری آمیخته اند تشکیل شده است. ما همچنین موفق شده ایم سهم قابل ملاحظه ای از بازار در حوزه طراحی سوپرمارکت و هایپرمارکت را از آن خود کرده و جمعی از مشتریان وفادار را برای خود به وجود بیاوریم. برای نمونه در بخش‌های تره‌باری می‌توان از شلف‌های ویژه میوه و سبزیجات استفاده کرد. برخی از این قفسه‌ها با یک کشو در قسمت پایینی، امکان دپو محصولات فله و یا میوه و سبزیجات حجیم طراحی شده‌اند.

یخچال فروشگاهی و فریزر فروشگاهی

با ظهور هایپرمارکت‌ها و استقبال گسترده مردم از این فرمت فروشگاهی، رفتار خرید مشتریان هم تغییر کرد به نحوی که با هر بار مراجعه به یک هایپرمارکت یا سوپرمارکت، خرید مربوط به یک دوره یک هفته‌ای یا یک ماهه خود را انجام می‌دهند. طراحی هایپر مارکت، علاوه بر ایجاد حس زیبایی شناسی، فضایی را به‌وجورد می‌آورد که مشتری با آسایش خاطر خرید کند و مجددا خواستار بازگشت به هایپر مارکت باشد. حتی ممکن است در یک هایپر مارکت لوازم خانگی و الکترونیکی نیز ارادئه گردد!

#1جایگاه تست محصولات جهت اطمینان خاطر مشتری از خرید و همچنین معرفی برندهای جدید

از این رو نحوه چیدمان ویترین ها و تعریف روابط محصولات بسیار مهم و نیاز به تجربه دارد. بخش قابل توجهی از طراحی هایپرمارکت ها، به انتخاب درست تجهیزات فروشگاهی و استفاده درست از آنها مرتبط است. جانمایی درست قفسه های یک و دوطرفه، رعایت نکاتی که در ایجاد جریان های ترافیکی اثرگذار است، استفاده به جا از تجهیزات در مکان هایی که می تواند موجب افزایش فروش برنامه ریزی نشده شود و… در طراحی هایپر مارکت ها می بایست به وجود تجهیزات فروشگاهی در مکان خود دقت داشته باشید زیرا این تجهیزات موجب افزایش رضایت مشتریان از فروشگاه و بالا بردن کارایی کارمندانتان خواهد طراحی گالری شد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار