فرش 700 شانه تراکم 2550 خرید فرش کاشان درجه یک فرش کاشان سرا-فرش شادرخ

طرحی جدید با زمینه رنگی سرمه ای – نقشه سودا 700 شانه تراکم 2550 ده رنگ – ضخیم ترین فرش کاشان با درجه یک ترین کیفیت . فرش ۷۰۰ شانه با استفاده از نخ ۱۸ سه لا که بسیار نرم و لطیف بود بسیاری از باورهای خریداران فرش را بهم ریخت. خریداری که یک فرش خوب را با ضخامت بالا میسنجید به یکباره با فرشی لطیف و نرم برخورد کرد انتخاب بین فرش ضخیم و فرش نرم و زیبا در ابتدا بسیار دشوار بود که با اشنایی فروشنده های فرش با برتری فرش ۷۰۰ شانه کم کم این محصول طرفداران زیادی را با خود همراه کرد. به طور خلاصه در این باره می‌توان این چنین گفت که از نظر تراکم قیمت فرش 700 شانه تراکم 3000 به نسبت قیمت فرش ماشینی 700 تراکم 2550 کاشان و 2700 بالاتر است.

فرش ۷۰۰شانه ارزان قیمت می باشد که دلیل مناسب بودن قیمت قرار داده شده برای شما عرضه مستقیم محصولات از کارخانه برای خریداران و حذف واسطه ها می فرش ۷۰۰ شانه دستباف گونه تراکم ۲۵۵۰ باشد. فرش آریا آنا 700 شانه ماشینی تراکم 2550 دارد و این شانه و تراکم هستند که در درجه اول در هنگام خرید مشتریان سراغ آن ها را می گیرند پس از آن ها نخ است که حائز اهمیت می باشد که نخ این فرش بهترین نخ موجود برای انواع فرش… فرش افشاری 700 شانه کاشان محصولی جدید می باشد که با تراکم 2550 به تولید رسیده است و شما می توانید این محصول فرش کاشان را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کرده و این فرش درجه یک را که به وسیله به ترین مواد اولیه و…

همراه با فرشخونه

ضخامت بیشتر این بافته استفاده از این فرش را برای محل های که تردد در آن بالاست، مناسب تر نموده است. ۱- پشت تمامی ۳ دسته بالا معمولا برچسب ۷۰۰ شانه زده می‌شود (یا توسط افراد سودجو برچسب آن کنده می‌شود یا تغییر می‌کند ) و از لحاظ ظاهری مصرف کننده عادی شاید قادر به تشخیص آن نباشد. برندهای بسیاری اقدام به تولید و عرضه فرش های 700 شانه کرده اند ولی از بهترین فرش های 700 شانه می توان به فرش 700 شانه قیطران، نگین فیروزه، محتشم و قصر ایرانیان اشاره کرد.

فرش 700 شانه تراکم 2550 خرید فرش کاشان درجه یک فرش کاشان سرا-فرش شادرخ

زیباترین طرح ها و جدیدترین رنگ بندی های فرش 1500 شانه ، فرش 1200 شانه گل برجسته و ساده، فرش 700 شانه ، فرش ماشینی مدرن ، فرش وینتیج و همین طور فرش اتاق کودک در این فروشگاه عرضه می شوند. به همین دلیل فرش 1000، 1200 و 1500 خاب کمتری نسبت به فرش ماشینی 700 شانه دارند. در نتیجه اگر از آن دسته افرادی هستید که معمولا روی زمین هم می نشینند فرش هفتصد شانه به دلیل داشتن ضخامت بیشتر گزینه مناسب تری است. فرش لیدا سرمه ای 700 شانه کاشان محصولی خاص با طراحی جذاب و پر فروش می باشد که توسط کارخانه زر فرش کاشان به طراحی و تولید رسیده شده است. در صورتی که از طرح های تکراری فرش ماشینی خسته شده است و به دنبال خرید فرش 700…

فرش طرح سوفیا در 5 رنگ زمینه متنوع

برای کسب اطلاعات بیشتر، به صفحهخرید فرش اقساطیمراجعه فرمایید. در این روش شما می توانید بدون نیاز به چک و حتی ضامن و فقط با داشتن سفته، اقدام به خرید فرش اقساطی نمایید. فرش 700 شانه نیز از این قاعده مستثنی نیست و طرح و نقش های فراوانی را می توانید در فرش های 700 شانه ببینید. ما در این نوشتار سعی داریم شما با خصوصیات،ویژگی ها و سایر پارامترهای مهم و مطرح در فرش 700 شانه بیشتر آشنا کنیم . 1- دارای تراکم عرضی 700 گره بوده و با نام 700 شانه شناخته می‌شود.

  • همانطور که می دانید در کاشان تعداد زیادی کارخانه فرش وجود دارد که اکثرشان هر سه مدل فرش 700 شانه تا فرش 1200 شانه را بافت می کنند.
  • اخیرا پالت های رنگی کاملا جدیدی در فرش 700 شانه دیده می شود که روی رخ و طرح محصول هم تاثیر زیادی گذاشته اند.
  • این کم بودن تراکم باعث می شود کیفیت فرش پایین آید و همچنین طرح ها و نقش ها با ظرافت کمتری بافته شود.
  • از آنجایی که پودها بسیار ریز هستند و شمارش آنها امکان پذیر نیست باید معیار دیگه ای در اختیار شما قرار داده بشه.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار