فروش کتاب «روایت رهبری» با تخفیف ویژه

این کتاب نوشته‌ دکتر سید یاسر جبرائیلی در سه فصل و ۶۲۰ صفحه، روایت جامع و دست اولی است از «رسمیت و قانونیت یافتن رهبری حضرت امام خمینی (قدس‌سره) با مصوبه‌ی مجلس خبرگان قانون اساسی»، «تعیین آیت‌الله منتظری به رهبری آینده توسط مجلس خبرگان رهبری و سپس عزل وی» و در نهایت «تعیین حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) توسط مجلس خبرگان به رهبری انقلاب اسلامی» است.

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری علم و فناوری آنا، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) در نظر دارد به مناسبت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه، کتاب روایت رهبری را با تخفیف ویژه ارائه کند.

علاقمندان می‌توانند این کتاب را تا ۱۷ خرداد ماه با تخفیف ۲۵ درصدی از پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.khameneibook.ir تهیه کنند.

همچنین مخاطبان می‌توانند نسخه‌ی الکترونیکی این کتاب را از طاقچه و نسخه‌ی صوتی آن را از ایرانصدا دریافت کنند.


منبع: https://ana.press/fa/news/850849/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87

کتاب «روایت رهبری» حاوی نکاتی جدید و منتشر نشده از نحوه‌ی انتخاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۸ و بخش‌هایی منتشرنشده از خاطرات سیاسی ایشان است.

در این کتاب برای اولین بار از مذاکرات شورای انقلاب و متن مذاکرات اجلاسیه‌ی خبرگان در سال ۶۴ و اجلاسیه‌ی خبرگان در سال ۶۸ استفاده شده است. همچنین بخشی از مذاکرات جلسه رؤسای قوا و مرحوم حاج احمدآقا در حضور امام (قدس‌سره) در مهر۶۷ (۶ ماه قبل از عزل آیت‌الله منتظری) در این کتاب منتشر شده که در آن برای اولین‌بار حضرت امام (قدس‌سره)، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) را برای رهبری آینده نظام مطرح می‌کنند.

انتشارات انقلاب اسلامی در نظر دارد به مناسبت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد کتاب روایت رهبری را با تخفیف ویژه ارائه کند.

به مناسبت سالروز رحلت امام(ره)؛