قسمت سوم «تپه خاموش» ساخته می‌شود

گانز اولین بار از تمایل خود برای ساخت قسمت سوم این فیلم در سال ۲۰۲۰ خبر داده بود. او گفته بود که مشغول نوشتن فیلمنامه این فیلم و فیلم اقتباسی «قاب مهلک» است.

در این فیلم بازیگرانی همچون آدلاید کلمنس، کیت هرینگتون، شان بین، کری- ان ماس، دبورا کارا آنگر، مارتین دونوان و مالکوم مک‌داول ایفای نقش کرده‌اند. داستان مکاشفات درباره دختری نوجوان به نام هدر میسون (با بازیآدلاید کلمنس) است که در جشن تولد هجده سالگی خود متوجه می‌شود که هویت فعلی‌اش ساختگی است و در نتیجه به جهانی موازی واقع در شهری خیالی در آمریکا به نام تپه خاموش کشیده می‌شود.

چند ماه بعد از این که خبر ساخته شدن قسمت این فیلم تایید شد، سایت ددلاین خبر از شروع فیلمبرداری «بازگشت به تپه خاموش» می‌دهد.

اگرچه این فیلم با نقد‌های منفی منتقدان روبه رو شد، اما موفقیتش درگیشه باعث شد تا سازندگانش دنباله آن را در سال ۲۰۱۲ با نام «تپه خاموش: مکاشفات» بسازند که با استقبال بسیار ضعیف‌تری در مقایسه با فیلم قبلی در گیشه و نقد‌های منتقدان رو به رو شد.

فیلمی با ژانر وحشت؛

این گزارش همچنین تایید کرده است که تهیه کننده فیلم، ویکتور حدیدا، برادر تهیه کننده اصلی فیلم ساموئل حدیدا، به همراه مالی هاسل مدیریت این پروژه را بر عهده گرفته است و در حال حاضر مشغول بازاریابی برای این فیلم‌های در بازار‌های بین المللی هستند.

انتهای پیام/


منبع: https://ana.press/fa/news/834317/%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D9%85-%D8%AA%D9%BE%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF

 

این فرانشیز که بر اساس یک بازی ویدئویی ساخته کمپانی کونامی ژاپن ساخته شده است، اولین بار با همین نام و با نویسندگی و کارگردانی کریستوف گانز در سال ۲۰۰۶ روی پرده‌های سینما به نمایش گذاشته شد.

قسمت جدید «تپه خاموش» به نام «بازگشت به تپه خاموش» وارد مراحل فیلمبرداری شده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، با گذشت حدود یک دهه از اکران آخرین فیلم این مجموعه، «تپه خاموش» جدید وارد فاز فیلمبرداری شده است.