قسمت ۳۵ برنامه نسیما امشب برروی آنتن می‌رود

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه تلویزیونی نسیما یک برنامه دوربین مخفی است که از شبکه نسیم پخش می‌شود و به موضوعات فرهنگی و اجتماعی در راستای فرهنگ‌سازی در جامعه می‌پردازد. تاکنون سی و چهار قسمت از این برنامه بر روی آنتن رفته است.

عوامل این برنامه عبارت‌اند از: تهیه‌کننده و کارگردان: پرهام عمرانی، سردبیر و جانشین تهیه‌کننده: هدیه بیدی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: زهرا کاظمی، مدیر خلاقیت: حسین شکیب راد، نویسنده: هدیه بیدی، پرهام عمرانی، حسین شکیب راد، مدیر روابط عمومی: محمد مهدی احمدی، تدوینگر: علیرضا دباغ‌زاده، گرافیست و تیتراژ: حامد فرهی، طراح لوگو: احسان حسینی، مدیر تصویربرداری:محمدحسین تقوایی، صدابردار:‌علی سلیمانی، دستیار صدا: مهدی محمددوست، گریم: فرزاد عباسی، عاطفه رضایی، مسئول هماهنگی: محمدعلی میرزایی، مسئول هنروران: کبری بختیاری، دستیار تولید: امیرحسین حدادی، تبلیغات فضای مجازی: سجاد حکیمی، مائده حیدری، عکاس: پرهام عاشوری، اتاق فکر: حسین شکیب راد، مسعود آهنچی، امیر اردلانی، عباس روزمه، امیر چمنی، زهرا رحیم حسینی، حسین کبیری، حمید براتی، صادق عمرانی، مهتاب سرشک، آرسام سلطانی، علی اصغر رضایی، محمدداوود آبادی، محمد مهدی احمدی، تصویربرداران: محمدحسن تقوایی، محسن مقصودی، الیاس صادقیان، امیرمهدی حاجی پروانه، سینا عباسی، مهدی سهرابی، پیمان باقری، مرصاد ارکی، مبین نسرین فر، جواد گرگانی


منبع: https://snn.ir/fa/news/1038082/%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-%DB%B3%DB%B5-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D8%B4%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D8%AA%D9%86-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B1%D9%88%D8%AFنسیما در قسمت سی و پنجم به سراغ مردم رفته است تا نظر آن‌ها را درباره صحبت‌های نژادپرستانه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را جویا و واکنش‌ها را نسبت به این صحبت‌ها نشان دهد که این قسمت قرار است امشب بر روی آنتن شبکه نسیم برود.

همچنین قسمت سی و ششم، نسیما به سراغ افراد مسن و پیر رفته است که نشان دهد مردم چقدر حق زندگی و داشتن شور و نشاط به افراد مسن و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ هامی‌دهند. در این قسمت، بازیگرمسن نسیما از افراد رهگذر درخواست دارد که با توجه به علاقه‌ای که به یک خانمی دارد و نمی‌تواند آن را بازگو کند واسطه شوند و علاقه این فرد مسن را مطرح کنند. هدف از این دوربین مخفی نشان دادن واکنش افراد به خواسته این فرد پیر است و اینکه نسبت به آن چه فکری می‌کنند. قسمت سه و ششم قرار است پنجشنبه این هفته از شبکه نسیم پخش شود.