لوله فلکسیبل خرید لوله شلاقی فلزی الکتروکارن

دستگاه های تولید لوله های فلکسی برای ساخت لوله خرطومی فلزی درجه یک هم کاربرد دارد. این نوع دستگاه ها در کارخانه تولید کننده های لوله فلکسیبل و کارگاه های اصلی مثل رهورد خراسان ، توس فلکس مورد استفاده قرار می گیرد. توسط آنها انواع فلکسی به ضخامت ۰/۰۲ تا ۱ میلیمتر و قطر لوله با دهانه ۳ تا ۹۰ با روکشی به قطر ۱ تا ۵ میلیمتر ساخته می شود. دستگاه ما در تولیدی تیک صنعت با سرعت عمل کرد ۲۵ متر بر دقیقه عمل می خرید لوله فلکسی کند. در نتیجه با ویژگی این دستگاه تولید لوله خرطومی فلزی بهترین نوع فلکسی در کمترین زمان ساخته و در بسته های حلقه ائی بسته بندی می شود.این اندازه تولید در کیفیت و دقت تولیدی تاثیری ندارد و کانال فلکسیبل با جنسی مطلوب با تنوع رنگی با وزن و ضخامت فلزی استاندارد کابل کشی برق با طولی مشخص به فروش میرسد. ساختار لوله خرطومی برزنتی معدنی بصورت پارچه ای از الیاف ِ پلی استرِ روکش شده با pvc تقویت شده با نوار گالوانیزه می باشد.

  • ۴- وزن سبک و راحتی در حمل و جابجاییِ لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف از خصوصیات بارزِ این محصول به شمار می آید.
  • یکی از مهم‌ترین مزایای لوله فلکسیبل هوا فویلی آلومینیومی داشتن انعطاف‌پذیری بالا در موارد مصرفی گوناگون است.
  • این دسته از لوله‌های روکشدار در نصب دوربین‌های مدار بسته مورد استفاده قرار میگیرد و برای محافظت از سیم و کابل‌ها در محیط مرطوب و سر باز استفاده می‌شود.
  • هر چقدر تعداد رشته کابل ها بیشتر باشد سایز دهانه لوله های فلکسیبل هم بزرگ تر انتخاب می شود.
  • یخچال‌سازی، جارو برقی، سیم کشی، وسایل نقلیه، ماژول‌های خورشیدی و… نیز استفاده نمود.
لوله فلکسیبل خرید لوله شلاقی فلزی الکتروکارن با توجه به مقاومتِ بالای لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی در برابرِ گازها و آلاینده های سمی و غیرسمی و دیگر آلاینده های کارگاهی و صنعتی، استفاده از این محصول در مکش و اگزاست(تخلیه) هوای محیط کارگاه ها، کارخانجات ،سوله ها،انبارها و…بطور روزافزون ، متداول شده است. به این ترتیب می توان گفت از لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی،جهت انتقالِ بخارات اسیدی و گازهای خورنده استفاده نمود. از دیگر مواردِ پُرکاربردِ مصرفِ لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی در تهویه ابنیه ی مسکونی،تجاری،ورزشی،اداری و… می باشد. این نوع لوله فلکسیبل صداگیر نیز از جمله لوله های عایقدار محسوب می شود که ساختارِ آن از سه لایه دورنی،میانی و بیرونی تشکیل یافته است. لایه دورنی در واقع همان لوله فلکسیبل صداگیر با فویل آلومینیوم می باشد که در ساختارِ خود فنرفولادی را جای داده است.

شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه ساخت انواع لوله خرطومی محل مناسبی برای خرید مستقیم انواع مدل و سایز لوله فلکسی به‌همراه بست و گلند است. در واقع جنس و متریال این لوله فلکسی از فلز گالوانیزه است، که روکش استفاده شده برای آن نوع شیلددار است. این مدل لوله فلکسی بیشتر برای کابل کشی یا سیم کشی در مخابرات مورد استفاده قرار می‎‌گیرد. باتوجه به نوع طراحی که دارد، نمی‎توان در محیط‎‌های باز آن را مورد استفاده قرار داد چرا که لازم است از ورود امواج الکترومغناطیسی حتی الامکان جلوگیری شود. در لاله زار تهران عرضه کننده انواع لوله فلکسیبل روکش دار رهاورد در تمامی ابعاد و اندازه‌ها با بهترین قیمت و کیفیت می‌باشد. عمده لوله‌های فلکسی دارای سطح مقطع مربعی هستند که به شکل مارپیچ طراحی می‌شوند.

اساساً بیشترین عامل تعیین کننده قیمت این لوله‌های فلکسی همان سایز و اندازه خواهد بود؛ برای مثال زمانی که یک لوله فلکسی روکشدار را با سایز ۱۱ انتخاب می‌کنید، قیمت نهایی آن با لوله‌هایی به سایز ۱۶ و یا ۱۳ یکی نخواهد بود. ساختار تشکیل دهنده‌ی بدنه انواع گوناگون لوله فلکسیبل هوا بر اساس المان‌هایی مانند دما و فشار، خوردگی و ساییدگی و همچنین میزان سختی شرایط محیطی متفاوت است. به دلیل وجود ویژگی‌های متنوع در این نوع لوله، برای تخلیه هوای فن انواع دستگاه‌های ماینر از آن استفاده‌های زیادی می‌شود.

انعطاف پذیریِ بالای لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پلی اتیلن باعث تسهیل کاربرد آن در مواضع صعب می شود. به لحاظ بسته بندی و قابلیت فشردگیِ بالا این لوله فلکسیبل صداگیر را در بسته های یک و نیم متری قابل فشردن و حمل و نقل می باشد. وزن مناسب و سبک لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پلی اتیلن باعث حمل و نقل آسان می گردد.

مشخصات فنی لوله های فلکسیبل هوا

شرکت الکتروکارن، با داشتن نمایندگی لوله فلکسیبل از تولیدکننده‌های معتبر، سعی در ارائه‌ی بهترین خدمات به مشتریانی دارد که قصد خرید لوله فلکسیبل دارند. لوله‌‌های فلکسیبل روکشدار انواع مختلفی دارند که یکی دیگر از آن‌ها لوله خرطومی نسوزمی‌باشد. استفاده از این لوله‌ها، می‌تواند خیال شما را بابت امنیت کابل‌های ساختمان راحت کند. اکثر لوله‌های فلکسی در متراژ 10 متری تولیده شده و برای فواصل بیش از این متراژ باید از دو یا چند لوله خرطومی استفاده کنید. جهت جلوگیری از چنین حالتی می‌توانید با ارتباط با شرکت تهویه سان از نوع سفارشی محصول لوله فلکسی در متراژ بالاتر بهره ببرید. اما جهت اتصال دو لوله خرطومی به یکدیگر امکان استفاده از بست فلکسی را دارید.

این موضوع نیز برای استفاده در محیط‌هایی که زاویه‌های زیاد دارند، بسیار ایده آل می‌باشد. لوله‌های شلاقی به شکل خمیده و انعطاف پذیر تولید می‌شوند که آسان بودن برش و نصب از مزیت های آن‌ها به شمار می‌رود. جهت ثبت سفارش می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما تماس بگیرید و لوله‌های فلکسیبل مورد نظر خود را ثبت نمایید.

لوله فلکسیبل هوا برزنتی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار