محدودیتی در برگزاری کنسرت نداریم

وی تاکید کرد: هفته گذشته ارکستر ملی در تالار وحدت اجرا داشت و ما همه پیش‌بینی‌ها را انجام دادیم و هیچ محدودیتی برای تعریف برنامه نداریم .وی افزود: از همه هنرمندان و موسیقی‌دان‌ها دعوت می کنیم تا رویدادهای خود را تعریف کرده و نسبت به برگزاری آن اقدام کنند. کما اینکه در حال حاضر سالن‌های تئاتر و سینما فعالیت خود را از سر گرفته و نمایش‌ها در حال اجرا است.

وی در خصوص مشکل برخی هنرمندان از جمله زندانی شدن یا تحریم‌ها تصریح کرد: از روز اول این اتفاقات مرتب هشدار دادم جامعه را دوقطبی نکنند و در جامعه ایجاد نفاق نکنند. وزارت فرهنگ خود را خانه هنرمندان می داند. وضعیت مشکلات برخی هنرمندان رفع شده و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم بر اساس قوانین مشکل مابقی آن‌ها نیز رفع شود.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه حضور درپردیس سینمایی ملت محل برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره سینما مستند ایران در پاسخ به خبرنگار آنا و در جمع خبرنگاران، در خصوص زمان از سرگیری برگزاری کنسرت‌های موسیقی تصریح کرد: ما هیچ محدودیتی برای زمان کنسرت‌ها قائل نیستیم و معاونت هنری آماده حمایت از هنرمندان است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ خبرگزاری آنا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هیچ محدودیتی برای برگزاری کنسرت‌های عمومی و حتی سایر رویدادهای فرهنگی نداریم و در وزارت خانه برای حمایت باز است.

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: این جشنواره نشان داد چه ظرفیت قابل توجهی در حوزه مستند سازی داریم و امید واریم بتوانیم حوزه مستند را قوی‌تر از گذشته مورد حمایت قرار دهیم.ه شناسایی شود و در آموزش و حمایت از تولیدات جدید اعتبار خوبی پیش‌بینی شده است؛همان طور که جشنواره فیلم کوتاه و سینما حقیقت برگزار شد، جشنواره فجر نیز با قوت برگزار خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید به اینکه حمایت از هنرمندان از سیاست‌های جدی دولت است، اضافه کرد: برگزاری جشنواره‌ها نیز بر همین اساس است تا هم استعدادهای جدید را شناسایی کنیم و هم اسباب حمایت از هنرمندان فراهم شود.

انتهای پیام/


منبع: https://ana.press/fa/news/820076/%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%B3%D8%B1%D8%AA-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار آنا گفت: هیچ محدودیتی برای برگزاری کنسرت‌های عمومی و حتی سایر رویدادهای فرهنگی نداریم و در وزارت خانه برای حمایت باز است.

لازم به یادآوری است شانزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت از بیستم تا بیست و پنجم آذرماه به دبیری محمد حمیدی مقدم در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به آنا:

اسماعیلی متذکر شد: در سینما حقیقت نیز امسال اتفاقات خوبی گزارش شده است و ما تحول مهمی را در سینمای مستند شاهد هستیم و سینمای مستند کشور دارد به جایگاه واقعی خود می رسد.وی متذکر شد: در برنامه سال جاری به صورت مختلف ازساخت آثار گرفته تا پشتیبانی از آثار تولیدی در نظر گرفته شده است و در وزارت خانه آمادگی داریم که بسته حمایتی از هنرمندان تعریف شود. به ویژه آثار مستندسازان در همه جای ایران حمایت می شود.