مدیر رادیو مقاومت منصوب شد

رادیو مقاومت از ۲۹ آذر به مدت تا ۳۰ دی ماه روی موج FM ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز و همچنین برنامه کاربردی ایرانصدا قابل دریافت است.

انتهای پیام/


منبع: https://ana.press/fa/news/820048/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B5%D9%88%D8%A8-%D8%B4%D8%AF

در بخشی از این حکم ماموریت‌هایی از جمله: تبیین مدل مفهومی مقاومت در اندیشه امامین انقلاب، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ اصیل ایثار و شهادت، تبیین و بازنمایی شاخص‌ها و مولفه‌های مکتب شهید سلیمانی، بازنمایی ابعاد شخصیت شهید سلیمانی و الگوسازی از سبک زندگی ایشان و… برعهده مدیر رادیو مقاومت نهاده شده است تا در تعامل سازنده با بنیاد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، ستاد رسانه‌ای مکتب حاج قاسم سلیمانی در سازمان صدا و سیما و استفاده از ظرفیت‌های دیگر شبکه‌های رادیویی بتواند ماموریت خود در این شبکه را به انجام برساند.

با حکم معاون صدای سازمان صدا و سیما؛

کوچک زاده تهمتن در حال حاضر مدیر شبکه رادیویی گفتگو می‌باشد و سابقه مدیریت رادیو‌هایی از جمله رادیو اربعین، رادیو انتخابات و رادیو انقلاب را نیز در کارنامه خود دارد.

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، علی بخشی‌زاده معاون صدای سازمان صداوسیما طی حکمی رضا کوچک زاده تهمتن را برای سومین سال متوالی به سمت مدیریت رادیو مقاومت منصوب کرد.

رادیو مقاومت به مناسبت گرامی‌داشت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی (برای سومین سال) با هدف تبیین مفهوم مقاومت در گفتمان انقلاب اسلامی و شناخت و شناساندن مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی راه‌اندازی می‌شود.

رضا کوچک زاده تهمتن به سمت مدیریت رادیو مقاومت منصوب شد.