مهمترین مزایای قفل دیجیتال-خانه هوشمند آکو

برای دستیابی به بهترین سیستم خانه هوشمند و امنیت ساختمان، همواره گروه خود را تقـویت کرده‌ایم تا بتـوانیم با تغـییر سریع فنـاوری هم‌سو شویم. در همین جهت مفتخریم که نمایندگی انحصاری قفل دیجیتال هیوندای در ایران را پوشش دهیم. است؛ یعنی تنها مالک ساختمان که رمز ادمین را دارد می‌تواند وارد تنظیمات قفل یا دستگیره دیجیتال هیوندای شود و هرگونه تغییرات لازم را به دلخواه برای آن قفل داشته باشد. حتی در یک سطح بالاتر امنیتی، منوی تنظیمات می‌تواند با رمز ادمین و اثرانگشت مالک ساختمان به طور هم‌زمان باز شود. مکانیزم قفل یا دستگیره الکترونیکی هیوندای دارای استاندارد‌های لازم جهت مقاومت در برابر هرگونه ضربه یا فشار مکانیکی و یا شوک‌های حرارتی و یا الکترونیکی است.

در قفل های قدیمی وجود یک زبانه همراه با کلید مخصوص، باعث باز و بسته شدن درب منزل یا حیاط می شد که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی قفل های الکترونیکی نیازی به کلید ندارند و باز و بسته شدن درب توسط روشی مدرن انجام می پذیرد. آسیب پذیری های احتمالی در قفل های الکترونیکی هوشمند نگرانی های امنیتی ایجاد می کند. مشاوران امنیتی توصیه می کنند که قفل های الکترونیکی لزوماً نباید امن تر از قفل و کلید معمولی در نظر گرفته شوند و توصیه می کنند که کاربران به دقت در مورد تنظیمات و گزینه ها فکر کنند.

  • افتخار ما لبخند رضایت مشتریان است، خدمات ما محدود به توزیع قفل دیجیتال نیست ما در تمام مسیر در کنارتان خواهیم بود.
  • کمپانی کاداس ایران با در نظر گرفتن وارانتی ۳ ساله فروش قفل هوشمند درب با کیفیت را برای ایرانیان امکان‌پذیر نموده است.
  • اکثر قفل های هوشمند بدون کلید بوده بنابراین بسیاری از مشکلات و دردسرهای کلید مکانیکی برای همیشه از بین می رود.
  • راه کارهای زیادی برای ایجاد این امنیت وجود دارد که یکی از جدیدترین تکنولوژی ها برای ایجاد امنیت و ارامش برای ساکنین ساختمان ها استفاده از انواع قفل هوشمند و دیجیتال بر روب درب های ورودی ساختمان می باشد.

زبان آن‌هم کره‌ای است (پیشنهاد می‌شود ورژن انگلیسی آن را خریداری کنید). مجهز به سیستم تابع خیالی، ورودی دوبل، حریم خصوصی، قفل اتوماتیک، سنسور IR، ضد سرقت، ضد شوک و … است. قابلیت اضافه شدن ریموت کنترل، بلوتوث را دارد (بلوتوث آن در ایران کار نمی‌کند). شما می توانید با انتخاب هر یک از مدل های دستگیره هوشمند Alock همانند قفل اثر انگشتی ، دیجیتال رمزی و غیره امنیت و آسایش را برای محیط مورد نظر خود به ارمغان بیاورید.

درسته در برخی رسانه‌ها آن‌ها را به دلیل قیمت بالا مخصوص قشر مرفه جلوه می‌دهند؛ اما شرکت ما برای همه اقشار جامعه قفل‌های هوشمند وارد و روانه بازار کرده است. علاوه بر این قفل دیجیتال قابل‌نصب بر روی هر نوع دربی (چوبی، فلزی، ضد سرقت و شیشه‌ای) هستند. قفل های دیجیتال ویژگی های زیادی دارد که مصرف کنندگان متناسب با خواست و نیاز خود، می‌توانند هر یک از این ویژگی ها را برای خرید مدنظر قرار دهند. به طور مثال بعضی از افراد، داشتن سیستم امنیتی دو مرحله ای یا سیستم ضد سرقت را یک اولویت برای خرید قفل هوشمند می دانند ولی بعضی افراد، محدود کردن کسانی که به خانه رفت و آمد می کند و قفل شدن اتوماتیک را اصلی ترین ملاک خود برای خرید درنظر می گیرند. بدون شک یکی دیگر از محبوب‌ترین برند در بازارهای جهانی قفل دیجیتال می‌باشد. در طول این سال‌ها برند یال از فن‌آوری‌های پیشرفته و هوشمند در تولید محصولات خود استفاده نموده است.

مهمترین مزایای قفل دیجیتال-خانه هوشمند آکو

شما در این طرح می‌توانید قفل‌ های هوشمند یوکا را با قیمت تضمینی و مناسب خریداری کنید. یوکا یکی از برترین برندهای ارائه دهنده تجهیزات امنیتی الکترونیک و هوشمند در جهان است. این برند کره‌ای باسابقه، توانسته است با ارائه طیف وسیعی از گجت‌های هوشمند امنیتی، جای خود را در دل کاربران ایرانی باز کند. در بسیاری از منازل لوکس و مدرن، دیگر از دستگیره‌های قدیمی استفاده نمی‌شود و معمولاً از دستگیره ‌های الکترونیکی برای بستن درب‌ها استفاده می‌شود.

برای این کار کافیست ماژول سیم کارت را از شرکت کلیتک تهیه نمایید و روی دستگاه خود نصب کنید تا این آپشن به قفل دیجیتال شما اضافه گردد. از برگه مطالب آموزشی می توانید نکات مربوط به نصب این محصول را مشاهده نمایید. طراحی زیبا و چشم‌نوازقفل‌ هوشمندیوکا، به منزل شما ظاهری مدرن و جذاب خواهد بخشید و تجربه زندگی هوشمند را برایتان دلپذیر خواهد کرد. تنوع در طراحی مدل‌های مختلف قفل‌های هوشمند یوکا، دست کاربران را برای انتخاب باز می‌گذارد و پاسخگوی نیاز هر سلیقه‌ای خواهد بود. مضافاً، با توجه به حجم بالای واردات ارائه‌ی قفل دیجیتال کره‌ای را با قیمتی بی نظیر امکان پذیر ساختیم تا با توجه به نوسانات دلار بتوانیم خدمات ویژه را با قیمتی مناسب ارائه دهیم.

دستگیره دیجیتال پول و پوش

در صورت اشتباه وارد کردن رمز عبور به صورت مکرر و یا ضربه زدن به درب یا قفل الکترونیکی ، آلارم دستگاه به صدا در می‌آید. برای مشاهده دیگر ویژگی‌های قفل دیجیتال از محصولات ما دیدن نمایید و یا با تیم متخصص و مجرب شرکت ما در قیمت قفل دیجیتال تماس باشید. قفل دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد که با بلوتوث، وای فای و ریموت قفل را کنترل نمایید. البته بلوتوث آن هنوز در کشور ما به‌صورت کامل قابل اجرا نیست، ولی به احتمال زیاد ما این آپشن به‌زودی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهیم داد.

از جمله مزایای دستگیره‌های هوشمند پول و پوش می‌توان به سنسور IR، سیستم ضد سرقت و اعلان حریق، دسترسی توسط رمز و کارت و… اشاره کرد. دستگیره‌های پول و پوش به دستگیره‌های فشاری و کششی نیز معروف هستند. قفل هوشمند تجربه جدیدی در زمینه «امنیت، آرامش و حفاظت» در منزل و محل کار را برای شما عزیزان به ارمغان آورده است.

برخی سارقین برای ورود به مکان هایی که دارای این نوع قفل ها هستند از وارد کردن ولتاژ برق بالا به این قفل ها قصد از کار انداختن آنها را دارند ، اما مدل های جید این قفل ها تحت هیچ شرایطی از کار نمیافتند. این مورد از امکانات بهینه کردن مصرف برق است که مورد توجه افراد زیادی هم قرار گرفته است مثلا وقتی که درب بسته میشود ، تمامی وسایل برقی انتخاب شده خاموش میشوند و در هنگام باز کردن درب ، وسایل مورد نیاز و انتخاب شده روشن میشوند. همانطور که گفته شد این قفل ها هم با برق و هم با باتری کار میکنند که این مورد از مهم ترین مزیت های این محصولات است. این قفل ها دراای ویژگی ایجاد رمز های یکبار مصرف با تعداد دلخواه هستند و برای زمانی استفاده میشوند که مثلا قرار است خدمتکار یک یا دوبار وارد خانه شود. همچنین با این قفل ها میتوان تعداد ورود و خروج را تنظیم کنید و این برای مواقعی است که خدمتکار یا شخص دیگری برای یک یا دوبار وارد خانه شما میشود. امروزه قفل های خارجی به دلیل بالا بودن قیمت دلار، قیمت های بالایی دارند و به صرفه ترین گزینه قفل های الکترونیکی ایرانی هستند که در حال رقابت با گزینه های خارجی اند.

قفل دیجیتال هیوندای مدل HDL–5200SK

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار