پوستر «عیددیدنی با خدا» رونمایی شد

پوستر «عیددیدنی با خدا» به سفارش مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف گسترش فرهنگ اسلامی-ایرانی و تقویت محله‌های مسجدمحور طراحی و تولید شده است تا ساکنین محله‌های مختلف با حضور در مساجد، تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن را جشن بگیرند و به این بهانه دور هم جمع شوند.

همچنین نسخه باکیفیت این پوستر در اختیار ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور قرار خواهد گرفت تا ضمن بهره‌برداری از آن در ایام ماه مبارک رمضان به تبلیغ و ترویج سنت حسنه حضور در مساجد بپردازند.

آئین رونمایی از پوستر «عیددیدنی با خدا» با حضور معاون قرآن و عترت و مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا،  آئین رونمایی از پوستر «عیددیدنی با خدا» پیش‌ازظهر امروز (یکشنبه ۲۸ اسفند) باحضور علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی، محمدمهدی عزیززاده قائم مقام معاونت قرآن و عترت، سید مصطفی زراوندیان معاون هنری مرکز هنرهای تجسمی و جمعی از عوامل اجرایی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در ساختمان معاونت قرآن و عترت برگزار شد.

انتهای پیام/


منبع: https://ana.press/fa/news/838446/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%B9%DB%8C%D8%AF%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%D8%AF