کابل اصلی آیفون 13 پرومکس لوازم جانبی درویشی

با تهیه این کابل شارژر آیفون می‌توانید گوشی خود را به راحتی و با سرعت کابل شارژر گوشی موبایل مناسب شارژ کنید. بسیاری از کاربران با پرداخت هزینه های گزاف برای خرید کابل شارژر آيفون، آن کیفیت مطلوب را مشاهده نمی کنند و پس از مدتی استفاده، کابل دچار پارگی و خرابی شد. بنابراین چاره چیست؟ کدام کابل شارژر آيفون می تواند طول عمر مناسبی داشته باشد؟ در ادامه قصد داریم به معرفی مزایای کابل شارژر آیفون با کیفیت بپردازیم. با خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 علاوه بر گوشی های آیفون، روی دستگاه های Mac, iPad, AirPod و iPod قابل استفاده می باشد.

کابل شارژ گوشی آیفون 11 اصلی از نوع USB به لایتنینگ با قابلیت انتقال اطلاعات است. کابل شارژ اصلی آیفون 8 پلاس از نوع USB به لایتنینگ به طول 1 متر است. کابل شارژ اصلی آیفون 11 پرو از نوع USB-C به Lightning با قابلیت شارژ سریع. در نگاه اول، کابل لایتنینگ تقلبی و اصلی تقریباً یکسان به نظر می رسد، اما تفاوت ها در جزئیات نهفته است.

با قیمت‌های بسیار ارزان، متقاعد کردن دارندگان آیفون سخت است که پول اضافی برای کابل لایتنینگ رسمی اپل بپردازند.کابل‌های لایتنینگ غیررسمی، جدای از غیرقابل اعتماد بودن، در شرایط خاصی می‌توانند خطرناک باشند. واضح‌ترین تفاوت این است که کابل لایتنینگ اصلی در سمت راست دارای قطعه سفید کاملاً گرد در گوشه‌ها است، در حالی که کابل تقلبی در سمت چپ تا حدودی مربع است. علاوه بر این، کل قطعه فلزی کانکتور اصلی یک تکه فلزی است، در حالی که کابل تقلبی از چندین قطعه فلزی به هم فشرده ساخته شده است. برای تشخیص شارژر اصلی از تقلبی کافی‌ست چند مورد زیر را با شارژر اصلی دستگاه‌تان مطابقت دهید. بیشتر کلگی های شارژر آیفون ها نام تولید کننده اصلی را برداشته اند.

Apple 30-pin to USB Cable MA591G/C

کابل اصلی آیفون 13 پرومکس لوازم جانبی درویشی کاربران می توانند از این کابل شارژ برای شارژ و انتقال اطلاعات به دستگاه هایی مانند تلویزیون و کامپیوتر که USB دارند استفاده کنند. خوب است بدانید این شارژر به این دلیل در لیست بهترین کابل شارژر آیفون قرار گرفته که قادر است از تمام دستگاه های دارای درگاه یو اس بی، فارغ از برند آنها، پشتیبانی کند. در حالی که کابل های لایتنینگ، به طور انحصاری، برای محصولات شرکت اپل کارایی دارند. شاید در ابتدا، خرید کابل برای شما، موضوع ساده‌ای به نظر برسد ولی این طور نیست و برای خرید بهترین کابل شارژر آیفون، باید به نکات خاصی دقت کنید. شما می توانید از بین این لیست، مناسب ترین و بهترین کابل شارژر آیفون را نسبت به معیارهای خود، انتخاب و خریداری کنید.

امروزه برندهای مختلفی به غیر از خود اپل به ساخت و عرضه آداپتورهای شارژ اپل می‌پردازند. سازندگان، شارژرهای اپل را در مدل‌های مختلفی اعم از دیواری، فندکی، مدل یو اس بی پاور و وایرلس و… کاربران هم بسته به شرایط از شارژرهای آیفون استفاده می‌کنند. برخی از ساعت‌های هوشمند دارای Google WearOS را هم می‌توان با استفاده از Qi شارژ کرد؛ اما Apple Watch و دستبندهای هوشمند‌ تناسب اندام Fitbit فقط از شارژرهای بی سیم مخصوص دستگاه خود استفاده می‌کنند. برای به حداکثر رساندن عمر مفید باتری خود، مخصوصا اگر بیشتر از خانه کار می‌کنید و کمتر بیرون می‌روید، شارژ تلفن همراه خود را فقط تا ۸۰ در صد درنظر بگیرید. آیفون‌هایی که با سیستم عامل iOS 13 کار می‌کنند، دارای یک ویژگی اختیاری به نام Optimize Battery Charching هستند.

این به احتمال زیاد ارتباطی با نوع فلزی دارد که دوشاخه‌های USB از آن ساخته شده‌اند. به احتمال زیاد کابل تقلبی از فلز یا فرآیند ساخت ارزان‌تری برای ساختن دوشاخه استفاده می‌کند، بنابراین سطحی ناهموار برای فلز باقی می‌گذارد. پورت اصلی 30 پین آیفون از سال 2007 تا 2012 استفاده میشد و فقط با کابل USB-A در دسترس بود، زیرا USB-C هنوز معرفی نشده بود. توجه داشته باشید برای استفاده از کابل فست شارژ حتما باید نوع اداپتور هم فست باشد در غیر این صورت کابل کارایی لازم را نخواهد داشت.

کابل شارژ اصلی اپل (Apple iPhone 7 Lightning to USB Cable (1m

کابل دیتا لایتنینگ 2 متری مدل Data transfer، دارای ویژگی های فوق العاده شارژ مداوم، یکنواخت و سریع، بدون آسیب زدن به کیفیت باتری، طول مناسب و توانایی انتقال اطلاعات هستند. برای جلوگیری از قطع شدن ارتباط و طول عمر بیشتر کابل، یک لایه پلیمری، این کابل چهار لایه را در بر می گیرند و روی این لایه نیز، یک لایه بافته شده از الیاف بسیار محکم قرار دارد. کابل دیتا لایتنینگ 2 متری مدل Data transfer، علاوه بر شارژ، برای انتقال اطلاعات کاربرد دارد و به آیفون، آیپاد و هر دستگاهی که درگاه یو اس بی دارد، وصل می شود. پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال محصول باکیفیتی برای شارژ و انتقال اطلاعات هستید، این کابل که در لیست بهترین کابل شارژر آیفون نیز قرار دارد، قطعا شما را راضی می کند. اگر به دنبال یک کابل شارژر آیفون باکیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ پاورولوجی مدل P12CLV2BK خواهد بود. این محصول جهت تبدیل USB-C به لایتنینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شارژر اصلی آیفون 12 پرو مکس 20 وات 3 آمپر است که با گوشی‌های سری 12 آیفون به بازار آمد شارژر iPhone 12 Pro Max از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. البته خیلی از تولیدکنندگان تلفن‌های اندروید گزینه‌های اختصاصی USB-PD برای شارژ سریع را با نام‌های تجاری مختلفی به فروش می‌رسانند. گفته می‌شود با اینکه کابل‌های شارژر خیلی سریع‌تر شارژ می‌کنند؛ اما سری‌های شارژر مورد نیاز هیچ کدام با هم سازگار نیستند و برای همین، باید تنها از یک مورد خاص برای تلفن همراه خود استفاده کنید. اگر کوشی همراه شما دیر شارژ می‌شود، توصیه می‌کنیم مقاله دلیل دیر شارژ شدن گوشی را از دست ندهید.

اگر مطمئن نیستید که آیفون شما به کدام نوع کابل نیاز دارد، لیست زیر را بررسی کنید تا بفهمید کدام نوع کانکتور با مدل آیفون شما سازگار است. گروه فروشگاهی مکاف مارکت در نظر دارد تا با بهره گیری از هوش و توان جوانان ایرانی بستر امن و مطمئنی را جهت برآورده کردن نیاز های شما عزیزان بوجود آورد و دست سودجویان را از بازار کوتاه کند و محصوالت را با قیمت حقیقی به دستتان برساند. این مدل کابل، مختص آیفون است و قابل استفاده برای موبایل های اندرویدی نمی باشند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار