کتاب آمریکا تور وداع اثر کریس هجز ایران کتاب | jarastour

فیلی (لقب فیلادلفیا) امروز پر از موزه‌های دیدنی، شب‌های پرشکوه، تیم‌های ورزشی محبوب و رستوران‌های پر رونق و استیک پنیری‌های خوشمزه است. انتخاب بهترین شهر‌های آمریکا برای بازدید و تفریح، با وجود بیش از ۳۵۰۰ شهر که هر کدام دیدنی و جذاب هستند، کار سخت و دشواری است. از خطوط ساحلی زیبای سن دیگو گرفته تا دامنه‌های کوهستانی باشکوه کلرادو، از باغ‌ها و موزه‌های شگفت‌انگیز آتلانتا تا رستوران‌های درجه یک و معتبر دنیا در نیویورک، همه و همه بهانه خوبی برای سفر به آمریکاست. سفارت خانه آمریکا در ایران تعطیل شده است و شهروندان برای سفر به آمریکا جهت اخذ ویزای کشور باید برای تعیین وقت مصاحبه و انگشت نگاری به یکی از کشورهای امارات ، ترکیه و ارمنستان رجوع کنند.

هتل های پوکت

اگر اهل ورزش‌های آبی به خصوص موج سواری هستید، در سفر به سن دیگو وسایل موج سواری خود را همراه داشته باشید. یکشنبه بازارهای محصولات کشاورزی در تمسکال یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های محلی اوکلند است. با مراجعه حضوری، وجه تور را به صورت نقدی و یا از طریق دستگاه های کارت خوان موجود در دفتر پرداخت نموده و یک نسخه کتبی از قرارداد خود را دریافت نمایید.

  • داشتن ویزای آمریکا ورود به ایالات متحده به شما اجازه می دهد تا وارد یکی از مبادی ورودی، بندر، فرودگاه یا محل ورود از مرز زمینی شوید و از بازرسان وزارت امنیت و اداره حفاظت از گمرکات و مرزها، تقاضای اجازه ورود به ایالات متحده را دریافت کنید.
  • همچنین در آن تمامی اطلاعات مهم از جمله زمان و محل حرکت، خدمات تور، وسایل مورد نیاز و…
  • منطقه‌ای که در این شهر به مایل شگفت‌انگیز مشهور شده، شامل 8 بلوک بوده و بهشتی برای علاقه‌مندان به خرید است.
  • برای رزرو صندلی در این دسته از اتوبوس‌ها می‌توانید بلیط خود را در ایستگاه یا به صورت آنلاین رزرو کنید.
بهترین زمان برای بازدید از شهرهای آمریکا، ماه مارس تا ماه مه و ماه سپتامبر تا ماه نوامبر است. همین امر امکان گردش در اطراف و بازدید از جاذبه های این شهرها را آسانتر می‌کند. در این میان برای بازدید از نیویورک هیچ محدودیت آب و هوایی وجود ندارد چرا که این کلان شهر در هر موقعی از سال جاذبه‌ای متناسب با آن فصل را ارائه می‌دهد. احتمالا نمی‌دانستید که شهر میلواکی هر سال میزبان بزرگترین فستیوال موسیقی در تمام دنیا است. رویداد پر هیجان سامرفست هر سال حوالی چهارم جولای به مدت 11 روز برگزار می‌شود و این شهر زیبا در کنار دریاچه میشیگان را به دنیایی پر از جنب و جوش و هیجان تبدیل می‌کند. با وجود 11 صحنه، بیشتر از 800 گروه موسیقی مختلف و نزدیک به یک میلیون طرفدار موسیقی از سراسر جهان شامل مسافران تور آمریکا، این شهر در گرمای تابستان یک تجربه فراموش‌نشدنی را برای همه به یادگار می‌گذارد.

http://cctvlive.ir

اگر در این جا عددی وجود دارد، به آن تعداد دفعات می توانید وارد خاک ایالات متحده شوید. در حالت دوم افسر پرونده به متقاضی یه برگۀ زرد تحویل می دهد که بروی آن شماره پرونده نوشته شده است و متقاضی با آن می تواند از آماده شدن جواب ویزای خود مطلع شود. به این حالت FBI Check گفته میشود و نشان دهنده ی این است که درخواست شما نیاز به بررسی بیشتر دارد. اکثر افرادی که برگۀ زرد دریافت می کنند با درخواست ویزایشان موافقت می شود. معمولا بین 2 هفته تا 3 ماه طول میکشد تا تصمیم گیری در مورد جواب ویزای شما صادر شود. کریس هجز، خبرنگار برنده ی جایزه پولیتزر، می‌گوید آمریکا تحت تأثیر مجموعه‌ای از آسیب‌ها است که ناشی از ناامیدی عمیق، زیست تلخ و جامعه ی مدنی است که از کار افتاده است.

۱۰ مقصد جذاب برای سفر به آمریکا

هر چند می توانید این درخواست را در مجله خبری تور و گردشگری آمریکا در کشور دیگری نیز داشته باشید اما این اقدام شانس ویزا شدن شما را کاهش می دهد. این که چه مدت درصف وقت سفارت باشید بستگی مستقیمی دارد به این که در چه کشوری حضور دارید، چه فصلی از سال است و چه نوع ویزایی را درخواست داده اید. در کنار آب و هوا، تعطیلات رسمی نیز از دیگر مواردی هستند که باید در هنگام سفر با تور آمریکا در نظر بگیرید. جاییکه رودخانه کلورادو برای میلیونها سال پوسته زمین را صدها متر در عمق فرسایش داده است . سپس در مسیر برگشت به لاس وگاس سد هوور را که به STATE OF ART CONSTRUCTION معروف است می بینیم . شما میتواندی با پرداخت مبلغ 250 دلار برای هر نفر مسیر لاس وگاس تا کانیون را با هلی کوپتر طی کنید .

تور آمریکا | 23روز از ۱ مهر ۱۴۰۳ |

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار