۱۱ خانه محیط زیست در استان اصفهان افتتاح شد

دلدار، جانشین ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان اظهار کرد: یکی از آسیب‌های که امروزه متوجه نظام می‌شود بحث زیست محیطی است؛ در سال‌های اخیر شاهد تخریب محیط زیست هستیم و روز به روز نیز افزایش پیدا می‌کند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان تأکید کرد: با فکر و خرد جمعی می‌توان طرح‌های مختلفی برای حفظ محیط زیست شهرستان از جمله مقابله با ریزگردها ارائه داد و ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان آمادگی لازم در کمک به حفظ محیط زیست شهرستان دارد.


منبع: https://www.imna.ir/news/619832/%DB%B1%DB%B1-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%AD%DB%8C%D8%B7-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D8%B4%D8%AFوی گفت: هدف سازمان محیط زیست در تشکیل خانه‌های محیط زیست نهادینه کردن و فعال شدن شهروندان در حفظ محیط زیست است؛ تا حساسیت نگهداشت در میان مردم افزایش، و شهری سالم داشته باشیم.

افتتاح ۳ خانه محیط زیست در گلپایگان

وی افزود: امروز در شهرستان گلپایگان سه خانه محیط زیست با حمایت شهرداری گلشهر و مدیریت آموزش و پرورش گلپایگان هستیم.

بسیج آمادگی لازم در کمک به حفظ محیط زیست شهرستان داریم

شهاب برهانی، رئیس محیط زیست گلپایگان اظهار کرد: با افتتاح خانه‌های محیط زیست شهرستان گلپایگان؛ پایه و اساسی گذاشته شود تا به اهداف زیست محیطی سازمان محیط زیست در سطح شهرستان گلپایگان دست پیدا کنیم و محیط زیست را برای نسل آینده پابرجا و بهتر و تقویت شده نگه داریم.

وی با بیان اینکه جلوه زیبایی در مشارکت شهروندان شهر گلشهر در حفظ محیط زیست دیده می‌شود؛ تأکید کرد: حفظ محیط زیست وظیفه عمومی است و باید به دغدغه مشترکی میان مدیریت شهری و شهروندان تبدیل شود تا حامیان خوبی در حوزه محیط زیست باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اکبری امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در مراسم افتتاح خانه محیط زیست شهر گلشهر ضمن قدردانی از همراهی مسئولان شهرستان گلپایگان در تأسیس خانه‌های محیط زیست در این شهرستان، اظهار کرد: امروز ۱۱ خانه محیط زیست در استان اصفهان افتتاح می‌شود که سه مورد آن در شهرستان گلپایگان است.

معاون محیط شهری و تنوع زیستی اداره کل محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه اجرای هر اقدامی اراده قوی نیاز دارد تا موفقیت بزرگی حاصل شود، گفت: محیط زیست سالم بستر توسعه حیاط پایدار است و در هر زمینه باید به حفظ محیط زیست کمک کنیم.

وی گفت: هر شهری آلایندگی محیط زیستی مربوط به خود را دارد، اما مباحث زیست‌محیطی باید اولویت‌بندی شود تا در سال‌های آینده بحرانی‌تر نشود؛ البته با کمترین هزینه‌ها می‌توان راهکار اساسی در زمینه حفظ محیط زیست شهرستان داشته باشیم.