جریان انقلاب به برکت خون شهیدان با عزت و اقتدار ادامه دارد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران صبح امروز در هشتمین سه شنبه دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران با سفر به شهردماوند با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای ۸سال دفاع مقدس و مدافعان حرم ادای احترام کرد.

وی سپس در دیدار‌های جداگانه با حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه و رضا طاهر خانی فرماندار شهرستان دماوند ضمن قدردانی از مشارکت‌های انجام شده در راستای اجرای برنامه‌های ترویجی حوزه ایثار و شهادت بر مشارکت همه دستگاه‌ها در راستای تکریم ایثارگران و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران همچنین تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران را مورد تاکید قرار داد و گفت: دیدار، دلجویی و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید بعنوان یک فرهنگ در میان مسئولان نهادینه شود چرا که خانواده‌های معظم شهدا به مثابه آبرو و عزت انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/ 112


منبع: https://snn.ir/fa/news/1050448/%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D9%86-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%B9%D8%B2%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

بر اساس این گزارش عباسعلی رضایی همچنین با حضور در میز خدمت و سامانه پاسخگویی تلفنی در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند با ایثارگران به صورت چهره به چهره دیدار و ضمن استماع مسائل و درخواست های‌ایشان، پیگیری‌های لازم را در خصوص تحقق خواسته‌های ایثارگران انجام داد. نشست با کارکنان و خادمان خاندان معظم شهدا و ایثارگران پایان بخش برنامه سفر یک روزه مدیرکل بنیادشهرستان‌های استان تهران به شهرستان دماوند بود.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران در ادامه با حضور در منزل شهید والامقام «علی اصغر کرمانی» از شهدای دوران دفاع مقدس، جانباز ۷۰درصد «محمد فرجی» و آزاده سرافراز «یزدان حسین خانی» با دوران اسارت ده ساله ضمن دیدار و تکریم، از صبر و بصیرت خانواده شهدا و ایثارگران سرافراز قدردانی کرد.

وی در دیدار با مادر شهید والامقام علی اصغر کرمانی از مادران شهدا به عنوان گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی یاد کرد و بیان داشت: دعای شما مادران شهدا مستجاب است چرا که فرزندانتان را در راه دفاع از اسلام و حقانیت به قربانگاه فرستادید و این نشان از بصیرت و معرفت شما مادران بزرگوار شهدا است.

گفتنی است قاسم ملیحی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دماوند، مصطفی قاسم پور مشاور اجرایی و آزمان کادری سرپرست حوزه در این دیدار‌ها رضایی مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران را همراهی کردند.

رضایی تصریح کرد: جریان انقلاب به برکت خون شهیدان با عزت و اقتدار و به کوری چشم بدخواهان نظام و انقلاب ادامه دارد و دعای شما مادران شهدا در این مسیر کارگشا است.