موارد متعددی به نصب نادرست این تابلو دلالت دارد. نقاشی رنگ روغنی با نام مشابه و به همان اندازه که در پاریس و در مرکز پمپیدو به نمایش گذاشته شده است، دارای خطوط ضخیم در بالای تابلو است.
تشخیص توسط تفسیر رنگ های به کار رفته در یک تابلو
این اثر هنری که در سال ۱۹۴۱ میلادی با استفاده از مجموعهای از نوارهای قرمز، زرد، سیاه و آبی تشکیل شده است با نام «نیویورک سیتی ۱» شناخته میشود. این تابلو نخستینبار در سال ۱۹۴۵ میلادی در موزه هنر مدرن نیویورک به نمایش گذاشته شد، اما از سال ۱۹۸۰ در مجموعه هنری ایالت نوردراین ـ وستفالن در دوسلدورف آلمان قرار داشت.
یک مورخ هنری دریافت یکی از نقاشیهایی که توسط «پیت موندریان» هنرمند انتزاعی نامدار خلق شده است حدود ۷۵ سال به صورت وارونه در موزههای مختلف به نمایش گذاشته شده است.
انتهای پیام/
منبع: https://ana.press/fa/news/811677/%D9%86%D9%82%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%81%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%DB%B7%DB%B5-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%88%D8%AF
به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، یک مورخ هنری دریافت یکی از نقاشیهایی که توسط «پیت موندریان» هنرمند انتزاعی نامدار خلق شده است، از ۷۵ سال پیش تاکنون به صورت وارونه در موزههای مختلف به نمایش گذاشته شده است. با این حال این مورخ هنری هشدار داده است، اگر قرار باشد این نقاشی را از این پس به صورت صحیح نصب کنیم باید منتظر متلاشی شدن آن باشیم.
«میر بوشر» بیان کرد: «تجمع نوارهای رنگی باید در بخش بالایی تابلو باشد تا تصویری شبیه به آسمان تیره شکل بگیرد…وقتی این موضوع را با کارشناسان دیگر در میان گذاشتم، همگی متوجه شدیم این مسئله بسیار واضح بوده است. من ۱۰۰ درصد مطمئنم تابلو وارونه نصب شده است.»
این تابلو در این چند دهه به نحوی از دیوار آویخته شده بود که تجمع نوارهای رنگی در قسمت پایینی آن است. با این حال زمانی که «سوزان میر بوشر»(Susanne Meyer-Büser) درباره نمایشگاهی درباره آثار «موندریان» تحقیق کرد، متوجه شد این تابلو باید برعکس وضعیت کنونی به نمایش گذاشته شود.