بهترین لپ تاپ دانشجویی 2022 شهریور 1401 رایااستور

بهترین لپ تاپ دانشجویی 2022 شهریور 1401 رایااستور

این مدل یک لپ تاپ کامل و همه چیز تمام است که کمتر مشکلی می توان در آن یافت. این محصول برای کارهای معمولی و برنامه های مختلف مناسب می باشد منتها شاید به خاطر I3 بود پردازنده در بازی های سنگین به مشکل بر بخورید. بهترین محصول در این بازه قیمتی که می توانید از ایسر ببینید دقیقا همین مدل است. این لپ تاپ دارای درایو نوری، وبکم، کارت خوان، یک پورت USB 3.0 و یک عدد پورت USB 2.0 می باشد. پردازنده مرکزی آن ضعیف می باشد که احتمال دارد در هنگام کار کردن با آن با هنگ رو به رو شوید. صفحه نمایش آن HD می باشد که در این بازه قیمتی اصلا نمی توان توقع بیشتر از این را داشت.

کیبورد مجهز به نور پس‌زمینه، تنوع زیاد درگاه‌ها و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ از دیگر ویژگی‌های ویووبوک ایسوس است. این لپ‌تاپ ایسوس جزو معدود دستگاه‌های مجهز به پنل OLED در بازه‌ی ارزان‌تر از ۲۰ مییلون تومان است که باتوجه‌‌به نوسان‌های بازار و موجودی روز با قیمتی حدود ۱۸ تا ۱۹ میلیون تومان خرید. در این مقاله سعی کردیم در مورد اهمیت لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی در پیشرفت آموزشی صحبت کنیم. طبق اطلاعات این مقاله، می‌توان با در نظر گرفتن بودجه، حتی ساده‌ترین انواع لپ تاپ‌ها را برای دانش آموزان و دانشجویان خریداری کرد تا از همین حالا دانش آموزان با فناوری‌های جدید آشنایی پیدا کنند. در هنگام خرید لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی، باید یک تعادل میان بودجه و نیاز ایجاد کرد تا با بودجه موجود، بهترین لپ تاپ را خریداری نمود.

حداقل سیستم پیشنهادی برای لپ تاپ دانشجویان

البته ارتقای رم یکی از آسان‌ترین ارتقاهای قابل اجرا روی لپ تاپ است و اگر این کار را به کمک شرکت گارانتی کننده انجام دهید، گارانتی لپ تاپ هم دچار مشکل نمی‌شود. به همین دلیل می‌توانید یک لپ تاپ با رم پایین (مثلا 4 گیگابایت) بخرید و در آینده آن را به 16 یا حتی 32 گیگابایت ارتقا دهید. در حال خرید لپ تاپ یا کامپیوتر هستید و در تصمیم‌گیری دچار تردید شده‌اید؟ از…

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6 (Core i5_MX

پیشرفت‌هایی در تکنولوژی به وجود آمده‌اند، راه را برای شیوه جدید آموزش باز کرده‌اند. فرصت‌های بی‌سابقه برای تمرین مهارت‌ها و تسهیل رویکردهای آموزشی از جمله مزایای پیشرفت تکنولوژی در دنیای کنونی‌اند. این روزها بسیاری از کسب و کارها از تکنولوژی برای بدست آوردن راه‌حل‌های جدید جهت رفع مشکلات، بهره می‌گیرند. این دستگاه‌ها از ویندوز پشتیبانی نمی‌کنند بنابراین قادر به استفاده از برنامه‌های ویندوزی نخواهید بود. از ویژگی های این مدل می توان به وبکم مجهز به سنسور تشخیص چهره، نور پس زمینه کیبورد، حسگر اثر انگشت، چهار عدد پورت USB اشاره کرد.

این لپ تاپ قرار نیست که جایگزینی برای لپ تاپ‌های گیمینگ واقعی شود، اما به‌طور قابل توجهی این امکانات را در خود دارد و می‌توانید در کنار کارهای دانشگاهی، به بحث بازی و سرگرمی این لپ تاپ هم https://www.asilbekharid.com/ اعتماد کنید. یکی از نمونه‌های بهترین لپ تاپ دانشجویی ایسر از وزن نسبتا متعادلی هم برخوردار است و آن را دوست خواهید داشت. یکی از نمونه‌های بهترین لپ تاپ برای دانشجویان را کمپانی ایسر طراحی کرده است.

  • البته اگر فایل‌های زیادی برای ذخیره‌سازی دارید، بلافاصله بعد از خرید باید فکری به حال حافظه‌ی کم ظرفیت آن بکنید.
  • برای خرید بهترین لپ تاپ تا ۲۰ میلیون تومان، دستگاهی با پردازنده‌ی نسل‌یازدهمی Core i5 و حسگر تشخیص اثرانگشت و بهره‌مندی از تاندربولت ۴، لپ‌تاپ ThinkBook 15 G2 لنوو را تهیه کنید.
  • مسلما شما با در نظر گیری بودجه ی بیشتر برای خرید این کالا می توانید انتظارات بیشتری از لپ تاپ خود داشته باشید، مخصوصا برای افرادی که از این لپ تاپ ها به صورت حرفه ای می خواهند استفاده کنند.
  • تمامی محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی لیپک دارای گارانتی و ضمانت می باشد.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار