تبعات انقلاب سیاسی در آمریکا به قلم «سندرز» در راه است

انتهای پیام/


منبع: https://ana.press/fa/news/815883/%D8%AA%D8%A8%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%82%D9%84%D9%85-%D8%B3%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

«برنی سندرز»، امید سابق انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، قصد دارد با انتشار کتابی بگوید که اگر انقلاب سیاسی در آمریکا رخ دهد چه اتفاقاتی ممکن است به وقوع بپیوندند.

سندرز بعد از ۱۶ سال عضویت در مجلس نمایندگان آمریکا هم اکنون در حال گذراندن سومین دوره حضورش در سنای آمریکاست، او تنها نماینده مستقل کنگره آمریکا محسوب می‌شود که بیشترین سابقه حضور در تاریخ این نهاد سیاسی و قانونگذاری را دارد.

به گفته ناشر، این کتاب به این می‌پردازد که اگر در نهایت حقوق اقتصادی به عنوان حقوق انسانی و بشری پذیرفته شود، چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و همچنین به جامعه برآمده از این نگاه می‌پردازد.

رئیس این موسسه انتشاراتی گفت: کتاب «اشکالی ندارد از دست کاپیتالیسم عصبانی باشیم» در تقبیح نظامی که ظاهراً در حال نابود کردن اکثریت انسان‌ها و سیاره زمین است، نوشته شده، اما اگر ما همگی با هم متحد شویم می‌توانیم یک تغییر بنیادین ایجاد کنیم. این کتاب انسانی، روشنگرانه و بله عصبانی است و این کتاب برای زمانه ما و آینده مان ضروری است. ما از این که ناشر این کتاب هستیم به خودمان افتخار می‌کنیم.»

او رئیس کمیته بودجه است و به تصویب طرح نجات ۱۹ تریلیون دلاری آمریکا کمک زیادی کرد. در مصاحبه با گاردین قبل از انتخابات میان دوره‌ای آمریکا در ماه جاری، سندرز به طرح مشکلات مالی پیش روی آمریکا پرداخت. او گفت: «مردم در عذاب هستند. حقوق دریافتی ۶۰ درصد از مردم ما تنها تا پایان ماه کفاف زندگی شان را می‌دهد؛ بسیاری از کارگران در نتیجه تورم قادر به اداره زندگی خود نیستند. سود شرکت‌های نفتی، شرکت‌های مواد غذایی، شرکت‌های داروسازی مدام رو به افزایش است.»

سندر دو بار در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ وارد رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری شد و با حمایت زیاد مردم آمریکا و کمک‌های نقدی زیادی رو به رو شد، اما در نهایت هر دو بار نتوانست در این رقابت‌ها پیروز شود.

کتاب «اشکالی ندارد از دست کاپیتالیسم عصبانی باشیم» توسط انتشارات پنگوئن رندوم هاوس در فوریه ۲۰۲۳ منتشر می‌شود.

«برنی سندرز»، امید سابق انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، قصد دارد با انتشار کتابی بگوید که اگر انقلاب سیاسی در آمریکا رخ دهد چه اتفاقاتی ممکن است به وقوع بپیوندند.

از سوی انتشارات پنگوئن؛

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری آنا، کتاب «اشکالی ندارد از دست کاپیتالیسم عصبانی باشیم» که قرار است سال آینده منتشر شود، به بحث درباره این موضوع می‌پردازد که دنیا باید «بپذیرد که حقوق اقتصادی، حقوق بشر هستند.»