دیزل ژنراتور: قیمت روز نو و دست دوم مشاوره خرید 24 ساعته

روش خرید دیزل ژنراتور به این صورت است که شما باید با توجه به میزان قدرت مورد نیاز خود اقدام به خرید یک موتور دیزل و یک دستگاه ژنراتور بفرمائید. با این حال بهتر است شما با برندهای معروف موتورهای دیزل و ژنراتور آشنایی مختصری داشته باشید. مسلماً این آشنایی برای انتخاب یک دیزل ژنراتور عالی، بسیار مفید خواهد بود. از آن جا که خرید و فروش دیزل ژنراتور برق اضطراری متناسب با مقدار بار مورد نیاز ساختمان ها و سایت ها صورت می گیرد، تعیین قیمت آن نیز به عوامل متعددی چون مشخصات فنی و وزن آن بستگی دارد. قیمت بالای ژنراتور برق اضطراری ساختمان با توجه به کاربرد مخصوص آن کاملا توجیه شده است. مولفه های متفاوتی در تعیین میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور وجود دارند.

  • لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی با کارشناسان فروش در تماس باشید.
  • صدا خفه کن یک محفظه استوانه ای گرد یا بیضی می باشد که در داخل خود دارای صفحات و لوله های سوراخ دار است.
  • سلام جناب کریمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.
  • یک خانه یا یک مزرعه ممکن است 22 الی 25 کیلووات برق لازم داشته باشد.

در برخی موتور های بزرگ و سنگین، معمولاً از دو المنت یا صافی استفاده می شود. المنت دومی کوچکتر بوده و به عنوان عضو ایمنی و تکمیلی استفاده می شود. یعنی ذراتی که از صافی اصلی عبور کنند توسط این صافی گرفته می شوند. این صافی ها عمل تصفیه هوا را بهتر و مطمئن تر (بیشتر از ۹۹%) انجام می دهند.

از این فیلتر برای هوا گیری سریع و راه انداختن جریان سوخت در فیلتر و سیستم سوخت رسانی هنگام سرویس و تعویض فیلتراستفاده می شود. یا به کار انداختن این پمپ، جریان سوخت از طرف مکشی یا ورودی فیلتر کشیده شده و به داخل فیلتر و مدارسوخت رسانی پمپ می شود که باعث خالی کردن هوا یا هوا گیری سریع فیلتر سایر قسمت ها می گردد. دیزل ژنراتور خانگی که به اصطلاح دیزل ژنراتور کوچک نیز نامیده می شود و همچنین قدرت توان آنها حداکثر تا 32 کیلووات بوده، گفته می شود. از دیزل ژنراتور های کوچک خانگی برای مکان های کوچک با توان مصرفی پایین مانند منازل مسکونی، فروشگاه ها، ویلاها و غیره استفاده می گردد. پانل کنترل معمولا دارای دکمه ها و یا سوئیچ هایی است که برای مدیریت دیزل ژنراتور در موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرند. این باعث می شود پانل ساده و امنی برای استفاده یک اپراتور موجود باشد و اشتباه به حداقل برسد.

به دلیل این که کم تر پیش می‌آید که دیزل ژنراتورها در شرایط استاندارد کار کنند، بنابراین با توجه به محل نصب دیزل ژنراتورمعمولا مقادیر توان عملی قابل دستیابی کم تر از توان های اعلام شده در کاتالوگ است. در شرایطی نیز امکان اختصاص چنین اتاقکی برای ژنراتورها وجود ندارد. بنابراین از طریق یک محفظه فلزی با عنوان کانوپی، که بر روی شاسی نصب شده است، کل دستگاه در داخل یک سایت کاراسهند محفظه قرار می‌گیرد. هدف از نصب کانوپی، عایق‌بندی صوتی برای مکان‌هایی مثل هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های مسکونی و تجاری و همچنین جلوگیری از ورود رطوبت و گرد و خاک در هنگام استفاده از ژنراتور در فضاهای باز، نظیر معادن و پروژه‌های عمرانی است. از طرف دیگر کوپله کردن سفارشی، امکان افزودن تجهیزات جداگانه به ژنراتور با هدف تامین نیاز شما و یا بی صدا کردن آن توسط پوشش عایق صوتی را نیز فرآهم خواهد کرد.

موتور دیزل ژنراتور :

در مقام مقایسه این چنین می توان بیان کرد که انتخاب دیزل ژنراتوری که با مصرف سوخت کمتر قدرت بیشتری برای ما فراهم می کند نسبت به محصول مشابه، از نظر اقتصادی انتخاب مناسب تری به شمار می آید. شفت موتور به این بخش متصل بوده و با چرخش خود این واحد را به حرکت در آورده و تبدیل انرژی صورت می گیرد. با چرخش بخش متحرک درون قسمت ثابت میدان مغناطیسی ایجاد شده و از این طریق انرژی الکتریکی بوجود می َآید. بیشتر فروشندگان تمام ژنراتورهای استفاده شده خود را تحت بارهای مختلف تست می‌کنند، اما بسیاری از خرده‌دلالان، امکانات مناسب برای این امور را در دست ندارند. بیشتر تست‌ها همراه با یک گواهی سلامت سنجی هستند که جزئیات عملکرد را در خود دارد.

دیزل ژنراتور: قیمت روز نو و دست دوم مشاوره خرید 24 ساعته

این توان برای تامین برق اضطراری واحدهای مسکونی با تراکم بالا و برخی مصارف کشاورزی و مرغداری‌ها نیز پاسخگو است. دیزل ژنراتورهای آماده به انجام کار اضطراری و نیروگاه‌های آبی به عنوان عملکرد ثانویه، استفاده گسترده‌ای برای محافظت از شبکه‌های ملی مختلف در هر زمان و به دلایل مختلف در آمریکا و انگلستان دارند. به‌طور مثال در انگلستان تعداد ۰٫۵ GWe از دیزل‌ها به‌طور منظم استفاده می‌شوند تا از شبکه ملی حمایت کنند که پیک بار آن ۶۰ GW است.

طول عمر بالاتر

آلترناتور قسمتی از ژنراتور دیزلی و ژنراتور گازسوز بوده که عملکرد آن همانند اینورتر می‌باشد و با تبدیل انرژی مکانیکی به الکتریکی، جریان برق ایجاد می‌کند. در زمانی که دستگاه خاموش است، سطح خنک کننده ژنراتور را بررسی نمایید. لازم است تا بعد از خنک شدن موتور، درب رادیاتور را برداشته و اگر نیاز بود به آن آب اضافه کنید.

این ماژول الکترونیکی اساساً یک PLC کوچک می باشد، سیگنال های الکتریکی را دریافت می کند و تصمیم می گیرد که در مرحله بعدی چه روندی انجام بگیرد. ماژول ها معمولاً برای دستیابی به نتایج متفاوت برای برنامه های متفاوت قابل برنامه ریزی می باشند. ژنراتورهای قدیمی ممکن است با استفاده از ابزارها و دستگاه های آنالوگ عملکرد یکسانی داشته باشند. مایع خنک کننده از طریق لوله ها جریان می یابد و گرما به پره ها منتقل می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار