طبیعت گردی مجله گردشگری میهمان شو | jarastour

مجله خبری تور و گردشگری گردها شامل افراد مبتدی که صرفا علاقه‌مند به طبیعت هستند تا افراد حرفه‌ای که زمان قابل توجهی از طول زندگی خود را در دل طبیعت می‌گذرانند، می‌شوند. لذت از طبیعت، کسب تجربیات منحصربفرد، گذراندن اوقات خوش، مراقبت از محیط زیست و … در یک دسته‌بندی کلی، طبیعت گردان به سه شاخه آزاد، سازمان یافته و علمی تقسیم می‌شوند. اهداف هر یک از این دسته‌ها ضمن نقاط مشترک، دارای تفاوت‌های اساسی است. مانند سایر انواع گردشگری، طبیعت گردی نیز درآمد ایجاد کرده و این رونق اقتصادی در کل جامعه نفوذ می‌کند.

http://cctvlive.ir

تعداد زیادی از مردم در مناطق گردشگری به طور مستقیم یا غیرمستقیم در بخش گردشگری کار می‌کنند. هزینه‌های شما، برای آن‌ها شغل فراهم کرده و به رهایی مردم از فقر کمک می‌کند. به‌عنوان یک آژانس مسافرتی فعال در زمینه طبیعت گردی، هرگز نباید مسئولیت خود را در قبال حفاظت از محیط فراموش کنید. اگر از کسانی هستید که تورهای محلی و طبیعت‌گردی برگزار می‌کنید، به مسافران خود توصیه کنید تا به‌جای حمل مواد غذایی از خانه، با خرید محصولات و تولیدات بومی از مشاغل محلی حمایت کنند. همچنین، هجوم بی‌رویه مسافران به جنگل‌ها سرسبز شمال یا سواحل جنوب در ایام تعطیلات به‌خصوص سیزده به‌ در و رعایت‌نکردن اصول اولیه طبیعت‌گردی، همیشه با اعتراض گسترده مردمان بومی منطقه همراه بوده است.

  • از آن زمان که انسان برای شناخت محیط اطراف خود، شروع به سفر نمود، در واقع اولین سفرهای طبیعت گردی هم آغاز شدند.
  • نقاط طبیعی و دیدنی در هر نقطه‌ای از جهان می‌تواند مقصد جذابی برای یک سفر طبیعت گردی باشد.
  • اکوتوریسم یا بوم گردشگری گونه‌ای از گردشگری است که در آن گردشگران برای دیدار از مناطق طبیعی نامسکون و دست‌نخوردهٔ جهان سفر می‌کنند و به تماشای گیاهان و پرندگان و ماهی‌ها و دیگر جانوران می‌پردازند.
  • گرچه این نقل قول‌ها صحیح نیستند؛ اما با این حال این پرسش را به ذهن می‌آورند که چرا فقط این بخش از منطقه دچار هوازدگی شده است.

بر این اساس می‌توان با در نظر گرفتن تمامی ابعاد به راه حلی درست و منطقی دست یافت. بیشتر این کشور از جنگل‌های بارانی تشکیل شده است اما طبیعت متنوعی دارد. اکوتوریسم به کاستاریکا کمک کرده تا به منطقه گردشگری سبز تبدیل شود و مزایای زیست محیطی و مالی زیادی به همراه داشته باشد.

شکم گردی در بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده!

امامزاده ابراهیم (ع) در جنوب شرقی شهر بابلسر قرار دارد که به گفته مورخان از نوادگان امام سجاد (ع) است. بر اساس تاریخ کتیبه‌های موجود در این بقعه، بنای مزار در قرن نهم هجری قمری ساخته شد و دارای آثار تاریخی ارزشمندی مانند درهای نفیس، صندوق چوبی و كتیبه‌های متعدد است. پل ورسک از مشهورترین پل‌های تاریخی ایران محسوب می‌شود که به‌منظور تردد قطار به‌سمت شمال کشور احداث شد. این پل در مدت‌زمان دو سال ساخته شد و در سال ۱۳۵۶ به ثبت ملی رسید. نرم افزار محاسبه کننده حرفه ای بالستیکی ZEISS HUNTING نگاهی مختصر و گویا به عرضه اولیه نرم افزار بالستیکی زایس که با در نظر گرفتن شرایط واقعی محیطی و قابلیت های سلاح و کالیبر سلاح شما…….

اگر می‌خواهید اوقاتی را در یکی از مناطق بی‌نظیر جنگلی ایران سپری کنید آنجا جایی نیست جز منطقه حفاظت شده قره داغ تبریز، منطقه‌ای که در شمال استان آذربایجان شرقی قرار گفته و چیزی حدود ۱۲ هزار کیلومتر وسعت دارد. موزه تاریخ شهر ساری در عمارت منوچهر خان کلبادی قرار دارد؛ عمارتی که قدمت آن به اواخر دوره قاجار می‌رسد و به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است. اين موزه شامل بخش‌های مردم‌شناسی، باستان‌شناسی و صنايع دستی می‌شود که در بناهای منوچهر خان كلبادی، خانه نظری و حمام وزيری قرار گرفته‌اند. موزه‌های متعددی در گوشه‌وکنار استان مازندران فعالیت می‌کنند که در سفر به این منطقه باید بازدید از آن‌ها را در برنامه خود قرار دارد. موزه مردم‌شناسی آلاشت، موزه دریایی نوشهر، موزه شهدای آمل، موزه مردم‌شناسی برسه تنکابن و…

* آبشار یاسوج

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار