جاذبه های طبیعی ایران طبیعت ایران مکان های طبیعی ایران گردشگری طبیعی ایران مکانهای طبیعی ایران مناظر طبیعی ایران دیدنی های طبیعی ایران اماکن دیدنی طبیعی ایران نقشه طبیعی ایران طبیعی ایران جاکاو کاوشگر دیدنیهای ایران | jarastour

امامزاده ابراهیم (ع) در جنوب شرقی شهر بابلسر قرار دارد که به گفته مورخان از نوادگان امام سجاد (ع) است. بر اساس تاریخ کتیبه‌های موجود در این بقعه، بنای مزار در قرن نهم هجری قمری ساخته شد و دارای آثار تاریخی ارزشمندی مانند درهای نفیس، صندوق چوبی و كتیبه‌های متعدد است. پل ورسک از مشهورترین پل‌های تاریخی ایران محسوب می‌شود که به‌منظور تردد قطار به‌سمت شمال کشور احداث شد. این پل در مدت‌زمان دو سال ساخته شد و در سال ۱۳۵۶ به ثبت ملی رسید. نرم افزار محاسبه کننده حرفه ای بالستیکی ZEISS HUNTING نگاهی مختصر و گویا به عرضه اولیه نرم افزار بالستیکی زایس که با در نظر گرفتن شرایط واقعی محیطی و قابلیت های سلاح و کالیبر سلاح شما…….

  • به جرات می توان گفت منطقه‌ای که آبشار کلوگان در آن قرار دارد بهترین مقصد طبیعت گردی به ویژه برای کوهنوردان است؛ چون به قله هایی مانند مهرچال، کلوگال و غیره نزدیک است.
  • مرکز خرید قو الماس خاورمیانه، یکی از متفاوت‌ترین مراکز خرید مازندران است که به‌خاطر طراحی و معماری زیبایش، معروف است.
  • البته بسته به اینکه هر دشتی در چه منطقه ای قرار گرفته باشد در زمان های مختلف از فصل بهار و تابستان…
  • پس چه بهتر که فقط به جای طبیعت گردی، بوم گردی کنید تا این نعمت خداوند را بدون آسیب نگه دارید.
  • تفرجگاه ساحلی نمک آبرود مجهز به اسکله قایقرانی، سرویس‌های بهداشتی، چای‌خانه سنتی، آلاچیق جهت اقامت مسافران، رستوران، سوییت‌های کوچک، فروشگاه‌های عرضه کالا و خدمات و…
  • طبیعت گردی از آنجایی مهم است که به افراد امکان می‌دهد زیبایی‌های محیط طبیعی را ببینند و از آن بهره‌مند شوند.

مجله خبری تور و گردشگری‌گردی در درجه دوم اهمیت قرار دارد و باید بر بعد پایداری تاکید بیشتری شود. این شیوه از صنعت گردشگری با گردشگری پایدار شباهت زیادی دارد. افجه نام روستایی است در شمال شرق تهران که در فاصله ۳۰ کیلومتری از تهران قرار گرفته است. نام این روستا کمتر به گوش خورده و شاید به همین دلیل توانسته تا به امروز حالت طبیعی و بکر خود را حفظ کند.

جاذبه های طبیعی و تفریحی مازندران

بر این اساس می‌توان با در نظر گرفتن تمامی ابعاد به راه حلی درست و منطقی دست یافت. بیشتر این کشور از جنگل‌های بارانی تشکیل شده است اما طبیعت متنوعی دارد. اکوتوریسم به کاستاریکا کمک کرده تا به منطقه گردشگری سبز تبدیل شود و مزایای زیست محیطی و مالی زیادی به همراه داشته باشد.

* دریاچه سد شاه قاسم یاسوج

طبیعت گردها شامل افراد مبتدی که صرفا علاقه‌مند به طبیعت هستند تا افراد حرفه‌ای که زمان قابل توجهی از طول زندگی خود را در دل طبیعت می‌گذرانند، می‌شوند. لذت از طبیعت، کسب تجربیات منحصربفرد، گذراندن اوقات خوش، مراقبت از محیط زیست و … در یک دسته‌بندی کلی، طبیعت گردان به سه شاخه آزاد، سازمان یافته و علمی تقسیم می‌شوند. اهداف هر یک از این دسته‌ها ضمن نقاط مشترک، دارای تفاوت‌های اساسی است. مانند سایر انواع گردشگری، طبیعت گردی نیز درآمد ایجاد کرده و این رونق اقتصادی در کل جامعه نفوذ می‌کند.

مقالات آموزشی

اگر می‌خواهید اوقاتی را در یکی از مناطق بی‌نظیر جنگلی ایران سپری کنید آنجا جایی نیست جز منطقه حفاظت شده قره داغ تبریز، منطقه‌ای که در شمال استان آذربایجان شرقی قرار گفته و چیزی حدود ۱۲ هزار کیلومتر وسعت دارد. موزه تاریخ شهر ساری در عمارت منوچهر خان کلبادی قرار دارد؛ عمارتی که قدمت آن به اواخر دوره قاجار می‌رسد و به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است. اين موزه شامل بخش‌های مردم‌شناسی، باستان‌شناسی و صنايع دستی می‌شود که در بناهای منوچهر خان كلبادی، خانه نظری و حمام وزيری قرار گرفته‌اند. موزه‌های متعددی در گوشه‌وکنار استان مازندران فعالیت می‌کنند که در سفر به این منطقه باید بازدید از آن‌ها را در برنامه خود قرار دارد. موزه مردم‌شناسی آلاشت، موزه دریایی نوشهر، موزه شهدای آمل، موزه مردم‌شناسی برسه تنکابن و…

http://cctvlive.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار