مجله اخبار پزشکی اخبار علمی روز دنیا مطالب | دراگمد

با این حال هوش مصنوعی که در تشخیص پزشکی به کار می‌رود «می‌تواند نتایجی براساس رویکردهای احتمالی ایجاد کند یا همراه با خطا» باشد. یک تحقیق جدید درباره عوارض جانبی احتمالی داروها نشان می‌دهد که مصرف داروهای ضدافسردگی می‌تواند باعث اختلالات عاطفی شود. همچنین وب سایت تاروت رنگی هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد. دندانه در سال ۹۵ موفق به اخذ مجوز پایگاه خبری الکترونیک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

۴۵ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت‌ هستند/ لزوم توسعه بیمه‌های تکمیلی

توضیحات بیشتر در خصوص این پژوهش را می توانید در مجله Open Forum Infectious Diseases ملاحظه فرمایید. توضیحات بیشتر در خصوص این پژوهش را می توانید در مجله Molecular Psychiatry ملاحظه فرمایید. از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، تربیت ۳۹هزار و ۳۹۸ متخصص و فوق تخصص پزشکی است. محققان چندین دهه را صرف ردیابی شروع زوال عقل در میان حدود ۲۱۰۰۰ سالمند آمریکایی کردند.

طرح بهداشتکار با مفموم عدالت در سلامت مغایر است

پیوند پرخطر سلول‌های بنیادی،‌ موجب شد مردی میانسال پس از تقریبا ۹ سال درمان، از هرگونه علائم ویروس نقص ایمنی انسانی رها شود. محققان دانشگاه اوزاکا در ژاپن ماده ای زیستی ساخته اند که با استفاده از سلول های بنیادی می تواند فرایند تخریب (دژنراسیون) دیسک های بین مهره ای را معکوس نماید. دژنراسیون دیسک های بین مهره ای عامل کمردرد و مشکلات شناخته شده ای در ستون فقرات (از جمله تنگی کانال نخاعی) می باشد. در این روش درمانی، دانشمندان موفق شدند سلول های چند ظرفیتی بنیادی موش های آزمایشگاهی را به کندروسیت تبدیل کنند که سازنده اصلی کلاژن و حمایت کننده بافت های غضروفی می باشند. این پژوهش راه را برای کشف راه های جدیدتر و موفقیت آمیزتر برخی مشکلات رایج ستون فقرات از جمله بیرون زدگی دیسک های بین مهره ای و تنگی کانال نخاعی هموار می کند.

رئیس انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند، از ایران به عنوان بزرگ ترین مصرف‌کننده آنتی‌بیوتیک نام اخبار پزشکی ایران و جهان برد. محققان دانشگاه میسوری موفق به ایجاد شیوه‌ای برای شناسایی زودهنگام بیماری قلبی پیش از… محققان انگلیسی آخرین تحقیقات خود درباره کشندگی ویروس کرونای انگلیسی را منتشر کردند. کنفرانس 2019 واکسن ها با هدف ارائه فرصتی به پژوهشگران از سراسر جهان به منظور تمرکز بر روی یادگیری پیرامون واکسن ها و ایمن سازی و پیشرفت ها آن برگزار می شود.

  • بر اساس برآوردهای تیم تحقیق صدها میلیون نفر در سراسر جهان تا کنون چنین تجربیاتی داشته اند که می تواند مجموعه منحصر به فردی از خاطرات ذهنی را فراهم نماید.
  • اما در بین ۱۰۴۰۳ مبتلا به پنومونی غیر کرونایی، میزان بروز علایم دمانس ۲۶۳ (۲.۵٪) بود.
  • سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران جهت تهیه غذای کارکنان خود اقدام به برگزاری مرحله سوم مناقصه عمومی می نماید.
  • بیماری کبد چرب غیر الکلی شایع‌ترین بیماری کبدی کودکان است که 5 تا 8 میلیون کودک در ایالات متحده را تحت تاثیر قرار داده است.
مجله اخبار پزشکی اخبار علمی روز دنیا مطالب | دراگمد

مشروح این خبر در سایت دانشگاه نیویورک ذکر شده است و مجله توانید در مجله Annals of the New York Academy of Sciences نیز آن را منتشر کرده است. در سال های اخیر برنامه ای نیز با عنوان زندگی پس از زندگی در ماه مبارک رمضان از صدا و سیما پخش می شود که در آن با برخی از کسانی که تجربه نزدیک به مرگ را داشته اند در خصوص تجربیاتشان مصاحبه می شود. رئیس سازمان شیلات ایران، از ماهی به عنوان غذای فراسودمند نام برد که در سلامت جامعه نقش مهمی دارد. بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان…

وزارت بهداشت مرگ بیمار ۶۰ ساله پس از واکسن کرونا را بررسی خواهد کرد

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار