معرفی بهترین مقصدهای طبیعت گردی کاروان | jarastour

مساحت این جزایر در حدود سه هکتار است و توسط دیواره‌های صخره‌ای به ارتفاع ۵ تا ۱۰ متر احاطه شده است. با پایین رفتن آب، برای مدت کوتاهی، خشکی باریکی این جزایر را به جزیره قشم وصل می‌کند. وقتی به لذت‌های ماجراجویی در سفر فکر کنید، اغلب سفرهای هیجان‌انگیز به مکان‌های زیبا و مناسب به ذهنتان خواهد آمد. غذاهای بی‌نظیری که در خانه نمی‌یابید و دیدار با افرادی بسیار متفاوت از آنها که به دیدنشان عادت کرده‌اید.

http://cctvlive.ir

مردمی که برای مجله خبری تور و گردشگری گردی اقدام می‌کنند، به مکان‌هایی برای اقامت و غذا برای خوردن نیاز دارند و شاید حتی بخواهند سوغاتی محلی بخرند. همچنین کوهنوردان ممکن است نیاز به خرید چکمه‌های پیاده‌روی جایگزین یا کوله کوهنوردی داشته باشند و کاوشگران خسته نیز همیشه به جایی برای استراحت در شب نیاز دارند. از طریق طبیعت گردی، در نواحی اطراف مکان‌های خاص نیز شغل ایجاد می‌شود و به همین سبب تقویت اقتصاد را در پی خواهد داشت. برگزاری گسترده تورهای طبیعت‌گردی در ایران از حدود سال ۱۳۸۶ آغاز شد و رفته رفته همراه با استقبال ایرانیان از این سفرها تعداد برگزار کنندگان این شاخه از صنعت گردشگری نیز افزایش یافت.

* دریاچه سد قشلاق سنندج – دریاچه سد وحدت سنندج

رشد وسایل ارتباطی به حرکت موجی تمام طبقات اجتماعی به سوی آب های گرم معدنی منتهی شد و در کنار آب ها مراکز اولیه ی شهرها به وجود آمدند و برخی از آنها امروزه به عنوان یک شهر توریستی معروف در جهان تبدیل شده اند. سواحل نزدیک به بندرگاههای تجاری و بازرگانی بواسطه داشتن بازارهای کالاهای وارداتی و عمدتاً ارزان قیمت بر جاذبه های گردشگری این گونه شهرها افزوده و توریستهای بیشتری را بخود جذب می نماید. برای افرادی که می‌خواهند از نزدیک به سبک زندگی عشایر نگاه کنند، پیشنهاد می‌کنیم در خانه‌های ییلاقی بوانات واقع در کوه‌های زاگرس، شمال استان فارس، توقف کنید. خانه‌های روستایی باغ مخصوص خود را دارند که در آن میوه و سبزیجات پرورش می‌دهند. کلبه‌های تابستانی مکان مناسبی برای آشنایی با سنت‌ها و زندگی عشایر، چشیدن غذاهای محلی و شرکت در تولید پنیر، کره، نان و… است.

  • با کمال تاسف، فقط محیط زیست است که هزینه‌های هنگفتی را متضرر می‌شود.
  • موزه بابل یا موزه گنجینه بابل شامل بخش‌های باستان‌شناسی، مردم‌شناسی و چوب می‌شود.
  • اکوتوریسم و کوهنوردی ورزشی است نشاط‌انگیز، سالم و انسان‌ساز که از ادوار بسیار قدیم، مورد توجه نیاکان ما بوده و ریشه در تاریخ دارد.
  • بلکه کویر و تماشای جاذبه‌های اسرارآمیز آن هم طرفداران خاص خودش را دارد.
  • مراقب موجودات و حیات وحش منطقه باشید و به آن‌ها آسیبی وارد نکنید.
  • این نوع طبیعت گردی در حقیقت به بازدید از مناطق با اقلیم متفاوت از منطقه سکونت شخص و آشنایی با خصوصیات طبیعی آن مربوط می‌شود.

لت مال آبشاری سه بخشه و پلکانی با ارتفاعات مختلف است که بلندترین آنها ۳۵ متر ارتفاع دارد و اصلی ترین آبشار لت مال به شمار می‌رود. اولین آبشار لت مال ۵ متر و آبشار دوم کمی بیشتر از ۵ متر ارتفاع دارند. زمان مناسب بازدید از آبشار لت مال اواسط زمستان تا اواخر بهار است. کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است.

دریاچه ویستان بره سر ، کی و چطور سفر کنیم؟

علاوه‌بر بازدید و تحقیق از پارک ملی، پیشنهاد می‌شود تا فرآیند پخت نان سنتی در اجاق گلی و یا صنعت فرش‌بافی را نیز ببینید. به منظور جلب بیشتر گردشگران به ایران، دولت روستاهای بوم گردی را با همه شرایط برای کمک به گردشگران در طبیعت، توسعه داده است. همچنین، این سکونت‌گاه‌ها، زندگی و سنت‌های مردم را ارائه می‌دهد تا گردشگران با آداب و رسوم محلی آن منطقه آشنا شود. طبیعت گردی بخشی از حفاظت از محیط زیست و درک نیازهای مردم محلی در منطقه است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار