قطب‌بندی و نظام حکمرانی بر دنیا در حال تغییر است

رئیس جمعیت امام رضایی‌ها تصریح کرد: از ۸۸ سرمایه گذاری‌ها بیشتر شد و فضای مجازی بستری شد تا نوجوان امروز در معرض هویت بخشی، لذت و درآمد از این فضا قرار بگیرد و عملاً دشمن با استفاده از این بستر در ضمیر ناخودآگاه این نسل نفوذ کرد.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس که در ظاهر نقمت بود، اما در باطن به قول امام خمینی (ره) زمینه ارتقا ملت ایران و انقلاب شد و به یک نعمت تبدیل شد.

یکتا بیان کرد: امروز قطب بندی و نظام حکمرانی بر دنیا در حال تغییر است و دشمن با درک این تغییرات و نقش آفرینی ایران به دنبال تغییر جایگاه ایران است.

یکتا با بیان اینکه دشمنان انقلاب بعد از دفاع مقدس سرمایه گذاری‌های بیشتری کرده و در کنار یکدیگر قرار گرفتند، اضافه کرد: تلاش برای تعطیلی امور تربیتی در مدارس، تضعیف مسجد و سپاه و سازندگی و… از جمله اقداماتی است که تفکر لیبراال و نفوذی در این کشور انجام داد تا ریل انقلاب در این کشور تغییر کند.

وی اضافه کرد: دشمن می‌داند در حکمرانی مالی و گفتمانی دنیا باید نقش ایران دیده شود و طبیعتاً باید چهره‌ای تضعیف شده از ایران به نمایش گذاشته شود تا این نقش دیده شود.


منبع: https://snn.ir/fa/news/1049445/%D9%82%D8%B7%D8%A8%E2%80%8C%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%88-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85-%D8%AD%DA%A9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AAوی تاکید کرد: بعد از آن می‌بینیم که کسی مثل شهید سلیمانی انقلاب اسلامی را از پشت دیوار‌های بصره به پشت دیوار‌های بیت المقدس رساند.

وی افزود: با وقوع ۲۲ بهمن و انقلاب اسلامی آمریکا به خوبی شکل گیری یک قطب دیگر را در جهان احساس کرد و در برابر آن دست به هرکاری زد.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب تمام تلاش خود را برای تغییر ریل انقلاب انجام دادند، ادامه داد: از حضور بنی صدر گرفته تا جدایی طلب‌ها با هدف تغییر ریل انقلاب بود.

وی با بیان اینکه دشمن در سایه تضعیف مبانی فکری در این نسل نفوذ کرد تاکید کرد: با نشستن در ضمیر ناخودآگاه نسل نوجوان او را خودآگاهانه به میدان و کف خیابان کشاند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین یکتا روایتگر دفاع مقدس ظهر جمعه در در جمع بسیجیان و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین اظهار کرد: امریکایی‌ها از ابتدا دنبال یک جهان تک قطبی بودند و حذف اتحاد جماهیر شوروری در همین راستا بود.

وی با بیان اینکه محصول سرمایه گذاری دشمن در ۷۸ و ۸۸ خود را نشان داد، اما به نتیجه نرسیده و با شکست روبرو شدند، ادامه داد: راهیان نور یکی از عملیاتی‌هایی بود که باعث شد فضای جامعه متحول شود و خیلی از تلاش‌های دشمن در آن زمان با شکست روبرو شود.