مزایای دزدگیر سیم کارتی منزل

سایر قطعات از جمله دوربین های امنیتی، کنترل های ریموت بیسیم، توسعه دهنده های سیستم و سنسورهای حرکتی. یکی از اجزای مهم تلفن کننده حافظه آن می باشد که برای ذخیره کردن شماره تلفن های ثبت شده مورد استفاده قرار می گیرد. دراین روش سیم کشی, منبع تغذیه و ضبط کننده در یک محل قرار می گیرد. 3. ارتفاع نصب دوربین: به طور معمول نصب دوربین های مدار بسته در ارتفاع مشخصی انجام می گیرد که معمولا تا3 متر می باشد. داکت کشی و کابل کشیسیم کشی دوربین مدار بسته به دو صورت احام می شود سیم کشی روکار و سیم کشی توکار در حالتی که سیم کشی روکار باشد نیاز است تا از داکت برای مخفی کردن سیم ها از مسیر دوربین تا دستگاه ضبط تصویر DVR و NVR استفاده شود این مرحله نیاز به سلیقه دارد تا کار شکیل باشد همچنین در این مرحله باید کوتاه ترین و بهترین مسیر انتخاب شود و کابل ها با فاصله 25 سانتیمتر از سیم برق کشیده شوند تا نویز حاصل از میدان مغناطیسی سیم های برق روی تصاویر دوربین مدار بسته شما نیافتد.برای کابل کشی تا 50 متر از کابل های ترکیبی استفاده کنید و مسیر های بیشتر از 50 متر می بایست سیم تصویر تنها کشیده شده و برای تغذیه برق دوربین ها از نزدیکترین انشعاب برق استفاده نمود.

وظیفه دیگر که بسیار مهم است زیر تست قرار دادن دوربین بعد از تعمیر است این امر باعث میشود تا ایرادات دوربین در زمان تست محرض شوند و مجددا برطرف شوند. 2. هزینه نصب داکت و لوله فلکسی: موارد مانند این ها نیز, اگر متراژ قابل استفاده آن در نصب دوربین مدار بسته افزایش یابد, هزینه نصیب بیشتر خواهد شد. این که دوربین کجا نصب شود ، در چه زاویه ای نصب شود و مواردی از این قبیل را فقط یک فرد متخصص در امر نصب دوربین مداربسته می تواند تشخیص دهد . دوربین های امنیتی نظارت موجود در بازار وجود دارد که می تواند در کنار چراغ های امنیتی ثابت شود. هم چنین محافظت از سیم ها و کابل ها باعث می شود تا تاثیر نویزهای موجود روی ارسال سیگنال کمتر شود. در دوره های آموزش نصب دوربین مدار بسته به طور کامل صفر تا صد سیم کشی و داکت کشی همچنین سوکت کابل شبکه دوربین آموزش داده می شود.

ابتدا باید محل ضبط و منبع تغذیه را انتخاب کنید. انتخاب برند برای هر کالایی عامل مهم در خرید آن است؛ دوربین مدار بسته نیز مانند کالا های دیگر برند های مطرحی در دنیا دارد و ما در دوربین مارکت، فروشگاه دوربین مداربسته عرضه کننده این برند ها هستیم و در این بخش می خواهیم برند های معروف برای خرید دوربین مدار بسته را به شما معرفی کنیم . ازراههای تشخیص آسیب دیدگی دوربین می توان به نوع تصویر دهی دوربین اشاره کرد به طور مثال تصویر تار یا سیاه یا زرد وقرمز در برخی اوقات دوربین روز تصویر دارد شب سیاه می شود. به ویژه اگر بارها و بارها در طول شب زنگ هشدارهای کاذب به صدا در بیایند.

که دارای تیم متخصص و مجرب برای نصب , اجرا و پشتیبانی موفق در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد. انجام عملیات فوق بسیار کار فنی و نیازمند یک تیم تخصصی میباشد که لازم است شما حتماً از یک نصاب دوربین مداربسته حرفهای برای این قضیه استفاده کنید که علاوه بر تجربه تخصص و دانش کافی نسبت به شبکه کامپیوتری و نحوه راه اندازی شبکههای کامپیوتری ویژه دوربین مداربسته را نیز داشته باشد. علاوه بر افزایش ابزارهای امنیتی, راه های دسترسی و کنترل سیستم های امنیتی نیز به طور گسترده ای افزایش یافته و راحت تر از گذشته شده است.

با نصب نرم افزا های مناسب و متنوعی که در دسترس می باشد , می توانید متناسب با سیستم گوشی همراه خود نصب کنید. برای دریافت تصاویر باید دستگاه ذخیره تصاویر را به گوشی موبایل وصل کرد. پس برای اجرای آن باید به طور کامل در این باره مطالعه کرده و اقدام نمایید . حرارت ایجاد شده از نور خورشید و یا سیستم گرمایشی محیط از جمله بخاری ها در اغلب موارد باعث تحریک چشمی میشود. تعداد یک تا سه دوربین مداربسته وایرلس indoor می تواند یک اتاق را کاملا پوشش داده و تصویر را مستقیما به کامپیوتر یا تلفن همراه تان ارسال کند. 4. تعداد دوربین های مداربسته : همچنین موارد مهمی مانند تعداد دوربین ها ، محل نصب دوربین و نوع دوربین مداربسته می تواند بر افزایش هزینه نصب تاثیر داشته باشد. در صورتی که میخواهید تنظیماتی بر روی دوربین ها انجام دهید باید این کار را از طریق دستگاه DVR انجام دهید. خود دستگاه دوربین در معرض تابش مستقیم نور خورشید نباشد یا در معرض گرد وغبار نباشد و… برای دوربین هایی که قرار است بیرون ساختمان نصب شوند باید عوامل محیطی همچون میزان نفوذ گرد و خاک، نفوذ آب و بازه دمای کاری آن را مد نظر گرفت چرا که بسیار مهم می باشند.

نرم افزار مدیریت متمرکز، سرویس گیرنده وب و برنامه تلفن همراه امکان نظارت فعال بر تمام مناطق مهم را به صورت متمرکز و از راه دور فراهم می کند. ناظر میتواند بهوسیله نرم افزار موبایل یا سیستم، از راه دور به دستگاه NVR و همه دوربین های مداربسته دسترسی داشته باشد، البته بهشرطی که روتر هم به اینترنت متصل باشد. رابط کاربری ساده استفاده از این نرم افزار را بسیار آسان کرده است. از این رو روشی موثر و کم هزینه برای ایجاد امنیت بیشتر برای جلوگیری از وقوع جرم است. برای نصب دوربین مدار بسته بعد از خروج از جعبه ,ورودی/خروجی های آن را شناسایی کنید. نصب دوربین مدار بسته دارای مراحل مختلفی می باشد.

دلیل بعدی سیم کشی نامناسب واستفاده از سیمهای نامرغوب است استفاده از سیم تصویر مرغوب باشیلد ومغزی درجه یک وهمچنین روکش ضخیم بسیار مهم است. موارد مهم دراین زمینه می توانند نصب دوربین در شرایط ومکان نامناسب باشد بطور مثال نصب دوربین باکیس پلاستیکی که ضد آب نیست در معرض رطوبت یا نصب دوربین نامناسب در مکانهایی با گرمای شدید مثل کوره ها … چهارمین نکته مهم در نصب که عمدتا رعایت نمیشود بحث عایقی دوربین است .دوربین مداربسته حدالمکان نباید روی آهن وتجهیزات رسانا نصب گردد این امر باعث خسارت شدید به کل سیستم میگردد.زیرا تمام دوربین ها از طریق دستگاه اصلی به هم متصل هستند وکوچکترین جرقه یااتصالی میتواند از طریق دستگاه بین همه ی دوربینها پخش شود. از طریق این تلفن کننده شما می توانید با ارسال پیامک از هر مکانی که هستید دزدگیر را فعال و یا غیر فعال کنید. هستند که با توجه به نیاز خود می توانید هریک را فعال کنید.

برای این امر لازم استاز دوربین های مناسب و با دید میدانی وسیع و دارای لنز های مناسب استفاده کرد. براساس مطالعات انجام شده هرچه قیمت دوربین مداربسته بالاتر باشد ، از قابلیت ها و تکنولوژی پیشرفته تری برخوردار است به طور مثال کیفیت تصویر و قابلیت دوربینهای مداربسته آنالوگ خیلی کمتر از دوربین مداربسته ای اچ دی و آی پی می باشد و از لحاظ قیمت هم بسیار ارزانتر بوده که به این نوع دوربینها دوربینهای ارزان قیمت آنالوگ گفته میشود . البته نحوه ی اتصال می تواند روی کیفیت تصاویر اثر بگذارند. 4. هارد دیسک:در DVR قرار گرفته و وظیفه ذخیره تصاویر را برعهده دارد. 1. از دستگاههای ذخیره کننده DVR و اتصال کابل VGA یا HDMI برای انتقال تصویر دوربین مدار بسته به سیستم گوشی یا کامپیوتر استفاده کنید.

خروجی تصویر دوربین مداربسته دید در شب ، مستقیم به تلوزیون یا دستگاه دی وی آر نصب میگردد . عایق بودن خود بدنه دوربین نسبت به وسایل رسانا.شکستگی کیس دوربین شکستگی شیشه دوربین یاازبین رفتن چسب یا عایق بین شیشه و قسمت فلزی یاازبین رفتن عایق سیم خروجی دوربین. قیمت تعمیردوربین مداربسته بسته به مقدار خسارتی که دوربین دیده باشد تعیین میگردد؛ دوربین مداربسته از یک کیس فلزی، شیشه جلوی لنز، لنز آی آرکات، ال ای دی، دید درشب، برد اصلی و سیم رابط تشکیل شده است که نهایتا اگه دوربین خیلی آسیب دیده باشه و احتیاج به تعویض برد داشته باشه قیمت تعمیرات آن بسته به نوع برد ورزولیشن دوربین متغییره میباشد. به طورمعمول اگه دوربین تحت شبکه باشد ممکن است هزینه بیشتر شود. اولین توصیه ای که در این خصوص داریم این است که نصب دزدگیر را به شرکت خدمات دهنده بسپارید و خودتان دخالتی در این امر نداشته باشید. میتوانید گواهی حسن انجام کار و قرارداد های فروش و پشتیبانی تمامی شرکت ها را ازرزومه چشم سوم ملاحظه کنید .

البته برای اجرای دوربین های مدار بسته در راهروها باید نکاتی را در نظر داشت, مانند نور راهروها, که نباید کم باشد. برخی افراد برای این کار, شرکت نصب دزدگیر اماکن در تهران در یک دفتر یا یک اتاق در خانه خود قرار می دهند. نصب دوربین در مکانهای مشترک در منازل مسکونی، مثل آشپزخانه یا اتاق نشیمن راهی مناسب برای کنترل بچهها است که آیا آنها همان کاری را انجام میدهند که قرار بوده است، انجام دهند؟ اولین عامل انتخاب شخصی که به کار دوربین مداربسته چیره باشد ودارای سابقه کاردراین زمینه باشد که این شخص یا همان نصاب نقش مهمی در کاهش هزینه ها وهمچنین شکیل بودن و در نتیجه اصولی بودن کار دارد.

که بسیار مهم است و باید به صورت اصولی و تخصصی انجام شود تا بهترین نتیجه از کار داشته باشیم. برای انجام این امر, باید به نکاتی توجه شود. همچنین صدای محیط و عکس نیز ارسال می کنند و مناسب برای مکان های فاقد اینترنت هستند. داشتن اطلاعات کافی درباره دوربین های مدار بسته و شناخت آنها بسیار مهم می باشد و کمک زیادی به نحوه نصب آنها و طریقه راه اندازی انها کند. اما برخی دیگر با در اختیار داشتن تجهیزات تعمیرگاهی وتخصص بالا دوربین راباکمترین هزینه تعمیر میکنند. در میان نام های مختلف بسیار که امروزه در بازار خرید و فروش دوربین های مدار بسته می باشند, شرکت پارت ویژن , با داشتن کادر مجهز و با تجربه چندین دهه, نامی آشنا در میان تجهیزات دوربین مدار بسته و انواع مختلف آن دارد. در بسیاری از اماکن عمومی مانند فروشگاه ها و اداره های دولتی و شرکت های خصوصی الزامی است. پس اگر توجه کافی نداشته باشید، حتی اگر بهترین دوربین را خریداری کنید؛ به بازدهی مناسبی دست نخواهید یافت.مثلا اگر این دوربین ها و تجهیزات در مکان مناسب و طبق روش اصولی نصب نشوند؛ راه را برای سارقین هموار خواهید کرد.

برای شروع باید به این موضوع بپردازیم که انتخاب چندین اصل در راه اندازی دوربین مداربسته فوق العاده مهم است واین عوامل مهم در کاهش خرابی وافزایش طول عمر دوربین بسیار اهمیت دارند. سیم های برق و تصویری دیوار را به اتاق زیر شیروانی می رسانند تا محل مورد نظر دوربین قرار بگیرد و از یک سوراخ کوچکی در پشت دیوار نصب شود. هزینه کابل کشی دوربین مدار بسته با توجه به مسیر کابل کشی، سختی کار و مدت زمان مورد نیاز میتواند متغیرباشد. شما با پرداخت هزینه برای خرید دزدگیر و نصب آن خود را در برابر هزینه های گزاف سرقت از محل کار و زندگی و همچنین ترس و ضربه روحی ناشی از این تجربه بیمه می کنید. برای انجام این کار, لازم است تجهیزاتی مانند، اینترنت پر سرعت در دسترس باشد. نظارت خودکار به هیچ وجه هزینهای را برای شما به دنبال نخواهد داشت. مراحل نصب دوربین مداربسته به مشکل برنخورد. گام سوم, تعیین محل نصب تجهیزات مانند نحوه سیم کشی و نقاط نصب دوربین ها می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار