پرده زبرا بیش از 1000 طرح از جدیدترین مدل ها آپدیت 2021 دکوپیک

پرده زبرا بیش از 1000 طرح از جدیدترین مدل ها آپدیت 2021 دکوپیک در هر حال، مراقب باشید که دو سبک مختلف را با هم ترکیب نکنید تا یکدست بودن ظاهر اتاق از بین نرود. برای خرید پرده زبرا می توانید به صورت آنلاین و از طریق ثبت سفارش خرید اینترنتی در سایت ویکی دکو انجام داده و پرده‌های خریداری شده را در محل خود تحویل بگیرید. تنها کافی است پس از مشاهده و بررسی انواع پرده زبرا در سایت ویکی دکو، طرح، رنگ و مدلی از پرده را که دوست دارید و با فضای اتاق شما هماهنگی دارند انتخاب و سفارش خرید ثبت کنید. از دیگر جدیدترین مدل زبرا می توان به مدل پرده اتاق کودک اشاره کرد که دارای طرح های کودکانه بوده و فضای شادی را ایجاد می کند. جدیدترین مدلی که در نوع طرح دار و گلدار می باشند بیشتر برای اتاق خواب و پذیرایی استفاده می شوند. پرده های زبرا دارای تنوع زیادی در طرح و مدل هستند که به صورت شید رولی، کرکره ای و توری تولید و نصب می شوند.

پرده زبرا کد ۲۰۳۵

پرده زبرا بیشتر در طراحی دکوراسیون آشپزخانه و اتاق خواب استفاده می‌شود و با توجه به مدل و رنگ‌های متنوع می‌تواند برای انواع دکوراسیون مناسب باشد. همچنین انواع پرده زبرا با ظاهر ساده و کاربردی خود گزینه مناسبی برای فضاهای اداری، دفاتر کار و شرکت‌ها vistapardeh است. پرده زبرا از پرطرفدارترین انواع پرده برای استفاده در آشپزخانه ها شده است.

در ابتدا پاک‌کننده را روی یک گوشه از پشت پرده امتحان کنید که نحوه واکنش آن با پرده را ببینید. حتماً از یک پارچه نرم و مرطوب برای پاک کردن پرده استفاده کنید و پرده را با شدت تمیز نکنید. می‌توانید برای شستشوی پرده‌ها از یک اسفنج نرم آغشته به آب و صابون (مواد شوینده ملایم) نیز کمک بگیرید.

علاوه بر تعداد اگر محل نصب نامناسب باشد و نیاز به دریل کاری و نصب بست بیشتر باشد و به صورت کلی زحمت بیشتری داشته باشد، به همان نسبت قیمت نصب پرده زبرا بیشتر می شود. اگر پنجره هایی داشته باشد که طول آنها بیش از حد باشد و نیاز به کار بیشتر باشد و یا حتی نیاز باشد به طور مثال دو نفر همزمان کار کنند تا پرده به درستی نصب شود، هزینه نصب پرده زبرا بیشتر خواهد بود. یکی از اصلی ترین ویژگی های این پرده که مشابه پرده کرکره می باشد، قابلیت جمع کردن آن به طور کامل در بالا و نیز امکان سایه روشن است. این مزیت امکان بهره مندی حداکثری از نور و فضای بیرونی را به افراد می‌ دهد.

شکل و طراحی خاص این پرده و تفاوت در استفاده آن باعث شده تا خانه های تازه ساخت معمولا از این نوع پرده استفاده کنند. البته قیمت پرده زبرا و همچنین فرایند نصب آن از مزایای مهم استفاده از این نوع پرده است. به این صورت عمل می ‌کنیم که عرض و ارتفاع را در هم ضرب کرده و مجدد اندازه به دست آمده را در قیمت متر مربع پرده مورد نظر ضرب می کنیم تا قیمت نهایی به دست آید. پرده زبرا با نام دیگر پرده دبل رول یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین انواع پرده ها در سال های اخیر به شمار می رود. این نوع پرده برای افرادی که می‌ خواهند خانه ای با سبک مدرن داشته باشند، بسیار مناسب می‌ باشد.

مهم تر از همه اینکه، پیشنهاد می کنیم قبل از خرید پرده زبرا گزینه های متعددی را با هم مقایسه نموده و در نهایت مورد مناسب را انتخاب کنید. بنابراین، تنظیم نو امر مهمی در انتخاب نوع پرده به شمار می رود که پرده زبرا توانسته این موضوع را به خوبی تحت کنترل خود در آورد. پرده‌های زبرا انواع مختلفی دارند که از جمله آن می‌توان به پرده زبرا ساده، زبرا چاپی، زبرا پلیسه، زبرا سیلوئت، زبرا ارسی و…. اشاره کرد که در این‌جا به تبیین چند نمونه از آن خواهیم پرداخت.

  • پرده زبرا مزایای زیادی دارد اما لازم است در مورد معایب و مشکلاتی که دارد بیشتر بدانید تا بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.
  • پرده زبرا طیف وسیعی از رنگ ها را در بر می گیرد که قابلیت هماهنگی با اکثر متریال ها مانند کاغذ دیواری، پارکت و لمینت و اکثر مبلمان و لوازم منزل را دارند.
  • از آنجا که پرده‌های ورودی همیشه در معرض رفت ‌وآمد قرار‌ می‌گیرند لازم است جنس مقاومی‌ داشته باشند که در صورت گیر کردن به لبه‌ در پاره نشوند و با شست‌وشو‌های مکرر کیفیت خود را از دست ندهند.
  • در ادامه چندین مدل پرده زبرا برای پذیرایی را به شما ارائه میکنیم.
  • پرده زبرا به صورت سرتاسری نصب‌ می‌شود و انعطاف‌پذیری پرده‌های دیگر را در زمینه‌ی انتخاب سایز ندارد از این جهت ممکن است نیاز باشد هزینه بیشتری را به آن اختصاص دهید.
  • قیمت پرده زبرا به عواملی همچون جنس و کیفیت دوخت ، اندازه متراژ سفارش ، طرح کار شده بر روی پرده ، تولید داخل و یا خارج بودن و در نهایت کیفیت لوازم جانبی آن از قبیل گیربکس و اتصالات پرده بستگی دارد.

پرده زبرا برای اتاق خواب کودک میتواند از طرح گل، پروانه، شخصیت های کارتونی، ستاره و خورشید، ماشین ها، و مدل های دیگر باشد. پرده‌های زبرا که با عنوان سایه‌های جایگزین نیز شناخته می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهند که با کشیدن ساده یک ریسمان یا با کمک ریموت کنترل، نوارهای ضخیم را به پارچه تور تبدیل کنید. آن‌ها را می‌توان به ‌طور کامل جمع کرد تا نور بیشتری وارد اتاق شود. ظاهر مدرن و عملکرد سنتی زبراها، آن‌ها را به انتخابی عالی برای اغلب فضاها تبدیل کرده است.

به همین علت نیز انواع مدل های پرده ها با جنس ها و کیفیت های مختلف در حال تولید است تا پاسخگوی سیل عظیم نیاز های مختلف باشند. پرده زبرا را بهتر است در همان محل نصب به صورت کامل باز کرده و اگر پرده دارای تور و بافت است تا حد امکان از بخارشو استفاده کنید. به این صورت که توسط یک ابر با مایع ظرفشویی محل مورد نظر را شستشو داده و بعد از چند دقیقه با بخارشو همان محل را تمیز کنید. این پرده دارای دو بخش است که یک بخش آن فلزی بوده و باید در کارخانه مونتاژ شود.

بعد از نصب پرده بهتره به مدت یک روز پرده رو در حالت باز قرار بدین تا هم بطور کامل خشک بشه و هم یراق آلات داخل قاب پرده با جریان هوا به طور کامل خشک بشه. هنگام دریافت پرده خود از مرکز خدماتی یا فروشگاه، به سالم بودن زنجیرهای سمت راست و چپ که برای جمع و باز کردن و روشن و تیره کردن پرده به کار می‌رود، حتما توجه کنید. نصب این مدل پرده بسیار ساده می‌باشد؛ اما لازم است جهت نصب اصولی و جلوگیری از بروز هرگونه آسیبی به پرده جهت نصب اصولی آن تمامی مراحل را به ترتیب و با دقت بسیار زیاد انجام دهید.

پرده زبرا کد Zd110-04

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار