گردشگری مسئولانه و نقش آژانس های طبیعت گردی رسانه قطبنما | jarastour

بسیاری از گردشگران فقط تعدادی از مناطق ییلاقی این استان را می‌شناسند و از بسیاری از جاهای دیدنی مازندران غافل هستند. برای آشنایی با مهم‌ترین جاذبه‌های این خطه از کشور با ادامه مقاله همراه باشید. استان مازندران در ساحل جنوبی دریای خزر، جایگاه ویژه‌ای در طبیعت گردی ایران دارد. شرایط آب‌وهوایی مازندران کمک زیادی به حفظ آثار تاریخی می‌کند. شرایط مناسب محیطی، آب‌وهوای نیمه گرمسیری مطبوع و ملایم، مناظر طبیعی زیبا و مجاورت با دریا، این استان را به یکی از مکان‌های اصلی گردشگری در ایران تبدیل کرده است. تورآسو همان پلتفرمی است که علاقه‌مندان به طبیعت گردی را با هم همراه می‌کند.

  • شگفتی و زیبایی نیوزیلند برای مسافران مخفی نیست، اما تعداد فرصت‌های اکوتوریسم، ممکن است شما را شگفت‌زده کند.
  • راهنمای طبیعت گردی مسیرهای امن را به خوبی تشخیص می‌دهد و محل‌هایی را برای بازدید انتخاب می‌کند که زیبا و قابل کمپ زدن باشند.
  • امکانات خوب، هوای مطبوع، طبیعت زیبا و چشم‌انداز فوق‌العاده، کلاردشت را به گزینه‌ای عالی برای گردشگری تبدیل کرده‌اند.
  • همین آب وهوای خنک در تابستان واریش را به بهشت روی زمین تبدیل می کند.

از طریق این وب مجله خبری تور و گردشگری می‌توانید خودتان را معرفی کنید و گردشگرانی که به طبیعت علاقه‌مند هستند را با سفرهایتان همراه کنید. یا از طریق معرفی راهنمای طبیعت گردی حرفه‌ای تورآسو، تور لیدرهای فعال در این زمینه را بشناسید و به راحتی در تورهای طبیعت گردی دلخواهتان شرکت کنید. راهنمای طبیعت گردی چیست؟چرا باید با او همراه شویم؟ اغلب سفر دوستان و طبیعت دوستان با خودشان فکر می‌کنند که دیدن جاذبه‌های طبیعی نیازی به همراه ندارد. چون طبیعت خودش زبان دارد و مسیر و زیبایی‌هایش را به رخ بازدیدکنندگانش می‌کشد! راهنمای گردشگری طبیعت گردی می‌تواند تمام گفته‌های اسرارآمیز طبیعت را درک کند و شما را به دیدن مکان‌هایی ببرد که پای کمتر کسی به آنجا رسیده. پرداخته است تا با استفاده از آنها بهتر و بیشتر با پتانسیل کشور ایران آشنا شویم و سفرهایی با اطلاعات بیشتر نسبت به جوامع و محیط داشته باشم و در توسعه صنعت گردشگری موثر باشیم.

جاذبه های اطراف روستای افجه

داشتن دانش و اطلاعات کامل در خصوص آموزش‌های سفر به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای شیرین‌تر از سفر خود داشته باشید. راهنمای سفر بخشی است که در مجله گردشگری میهمان شو به صورت کامل به هرآنچه که لازم است قبل از سفر بیاموزید پرداخته‌است. جاذبه های طبیعی در ایران که حتما باید دید عکس هایی از جاذبه های طبیعی ایران که باعث شگفتی شما میشود! دیزاب ، زنجان ، ایران غار علیصدر ، همدان ، ایران دریاچه لار ،… بازار روز نوشهر از دو قسمت ماهی‌فروشان و بازار میوه و سبزیجات تشکیل شده است. در بخش تره‌بار می‌توانید انواع و اقسام میوه‌های تازه، زیتون، ترشی، لواشک، سبزی محلی و…

خرید بلیط هواپیما خارجی

جاذبه‌های طبیعی شامل سواحل، جنگل‌ها، کویر، پارک‌های ملی و … مکان‌هایی هستند که گردشگران طبیعت ممکن است از آن بازدید کنند. نکته مهمی که در این نوع سفرها وجود دارد، تمرکز روی محیط طبیعی به جای بازدید از دست ساخته‌های بشر است.

این حمام که به اواخر دوره قاجار تعلق دارد، شامل بخش‌های مختلفی همچون هشتی، سربینه، گرمینه، راهروهای بلند و طولانی، گرم‌خانه، خزینه آب گرم و سرد، تون و سرویس بهداشتی است. موزه کندلوس واقع در روستای کندلوس، یکی دیگر از موزه‌های استان مازندران است که شامل بخش‌های متنوعی از قبیل اسناد تاریخی، زیورآلات، بافته‌ها و پوشاک، کتب خطی، نقاشی‌های قهوه خانه‌ای و غیره می‌شود. از آثار ارزشمند این موزه می‌توان به سکه‌های اشکانی، ساسانی و ایلخانی، نسخه خطی قرآن کریم و جامی مربوط به ۱۸۰۰ سال پیش از میلاد مسیح اشاره کرد. منطقه حفاظت‌شده خشکه داران در منطقه نشتارود به‌سمت عباس‌آباد قرار دارد و شامل موزه‌ای با گونه‌های مختلف جانوری و گیاهی می‌شود. این موزه با داشتن مجموعه تاکسیدرمی حیوانات شمال ایران مورد توجه گردشگران و دانش‌پژوهان است. گرسماسر همچون نگینی سبز در طبیعت رامسر است که با دشت‌‌های زیبا، کوه‌‌های بلند، چشمه‌‌های خنک و…

http://cctvlive.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار