اسکیپ روم بیرجند اتاق فرار بیرجند اتاق فرارهای بیرجند | allescape

اسکیپ روم بیرجند اتاق فرار بیرجند اتاق فرارهای بیرجند | allescape

هر کدام از این ژانرها و سناریوهای طراحی شده مناسب یک گروه طراحی و ساخت اتاق فرار سنی خاص هستند. از آن جایی که بازی اتاق فرار یک بازی کاملا معمایی است، بازیکنان آن، اغلب بالای ۹ سال سن دارند. این سن، سنی است که ذهن کودکان قادر است تا درگیر معماها ‌شود و آن‌ها توانایی حل معما را به بهترین شکل ممکن پیدا می‌کنند. کودکان زیر 9 سال، بیشتر به بازی‌های پر هیجان و پر تحرک علاقه دارند و بازی‌های فکری مثل اتاق فرار، برای آن‌ها خسته کننده و حوصله سربر است. اتاق فرار (اسکیپ روم) یک سرگرمی گروهی است که شرکت کنندگان سعی می کنند در مدت زمانی محدود، با کشف سرنخ‌ها، حل معماها و گذراندن چالش های مختلف، راه خروج از اتاق را پیدا کرده و فرار کنند.

  • یکی دیگر از نکات مهم در حل معماهای اتاق فرار این است که حتما به حداکثر و حداقل تعداد افرادی که باید در بازی حضور داشته باشند، توجه کنید.
  • دو مقوله با اهمیت و همزمان برای معرفی، جذب و توسعه که لازمه حیات هر کسب و کاری است.
  • یک ملک خوب برای اتاق فرار حتماً باید دارای سیستم‌های تهویه مطبوع، گرمایشی و سرمایشی سالم باشد.
  • معماهای اتاق فرار سبکهای متفاوتی دارنداز پیدا کردن یک کلید در زیر گلدان گرفته تا کنار هم گزاشتن تعدادی پازل و یا حل یک معادله ریاضی ساده و یا انجام یک کار مکانیکی.
  • اگر اهل ماجراجویی و هیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده حضور در یک اتاق فرار را تجربه کنید.

در انتخاب سناریو دنبال ایده های طولانی و پیچیده نباشین، بال و پر دادن به یه ایده کوچیک و متمرکز خیلی بهتر از پرداختن به ایده های پیچیده و مبهمه.کلا هر ایده ای که انتخاب می کنین باید قابلیت پیاده شدن در زمان یک ساعته رو داشته باشه. بسیاری از اتاق‌های فرار ترسناکی که دیده‌ایم شامل خزیدن یا دویدن بودند. لباس‌هایی بپوشید که از خیس شدن یا کثیف شدن آن با خون تقلبی یا هر ماده دیگری نگران نباشید. اگرچه برای ترساندن یک نفر واقعاً زمان و پشتکار نیاز است، اما راه‌های مؤثر سریع کمی نیز وجود دارد. این شامل ترس‌های ناگهانی پرش، سوسو زدن چراغ‌ها، جلوه‌های صوتی خزنده و وسایل وحشتناک در اتاق فرار است.

رزرو آنلاین اتاق فرار

اگر برای حل معما دو راه متفاوت وجود داشته باشد، بازیکنان گیج می‌شوند و سطح رضایت آن‌ها از بازی به‌شدت کاهش می‌یابد؛ بنابراین، بدترین نوع معما این است که چند راه‌حل داشته باشد. اولین سرنخ شروع معمای اول است، این در بسیاری از اتاق‌ها متداول می‌باشد؛ اما هرچه تعداد اتاق‌ها بیشتر می‌شود، ارتباط دادن سرنخ‌ها و معما، پیچیده‌تر و گیج‌کننده‌تر می‌شود. ساده‌ترین نوع ارتباط دهی می‌تواند برچسب زدن روی سرنخ و معما باشد.

۵- ژانر معمایی اسکیپ روم

یکی دیگر از ژانرهای اسکیپ روم ها که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید، ژانر جنایی است. اگر دوست دارید برای یک ساعت نقش کارآگاه و پلیس داشته باشید تا سر از داستان قتل دربیاورید، اسکیپ روم با ژانر جنایی همان چیزیست که شما را به آرزویتان می رساند. در تمام بازی هایی که جنایی هستند، هدف پیدا کردن قاتل و حل معماهای متعدد در این مسیر است.

این سناریو، ممکن است دز زمان‌های مختلف از دوره‌های باستانی تا جنگ جهانی دوم یا حتی جنگ سرد، طراحی شده باشد. در اسکیپ روم های دنیا، بی‌نهایت ژانر دیگر مانند هنری، خرید و فروش املاک و غیره نیز پیدا می‌شوند. 3- هیچ‌یک از اعضای تیم نسبت به تاریکی یا فضای تنگ فوبیا ندارد و هرگونه فوبیای دیگری را پیش از بازی به اطلاع بازیگردان (گیم‌مستر) بازی می‌رساند. با دانستن سناریو بازی، برای زمان مورد نظر خود برنامه ریزی کنید. این افراد باید در نظر داشته باشند که لذت بردن از هر چیزی، تابع قراردادها و قوانینی است..

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار