انیمیشن سریالی «چیز‌های عجیب» ساخته می‌شود

انتهای پیام/


منبع: https://ana.press/fa/news/841472/%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B2%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF

نتفلیکس به تازگی اعلام کرده که با ساخت انیمیشن سریالی با پایه داستانی این مجموعه موافق است و دست برادران دافر را برای ساخت اسپین آف انیمیشنی باز گذاشته است. اگرچه هنوز اطلاعات زیادی از این اثر جدید منتشر نشده و چیز زیادی در رابطه با آن نمی‌دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،، شبکه نتفلیکس به طور رسمی اعلام کرد آماده ساخت انیمیشنی سریالی براساس سریال «چیز‌های عجیب» (Stranger Things) است.

چراغ سبز نتفلیکس به برادران دافر؛

مت و راس دافر، چند روز پیش در بیانیه‌ای با اشاره به چراغ سبز نتفلیکس، این انیمیشن سریالی را چیزی شبیه به کارتون‌های صبح شنبه دهه ۸۰ میلادی مقایسه کرده‌اند. البته اینکه شخصیت‌های سریال «چیز‌های عجیب» در این سریال حضور خواهند داشت یا بازیگران، خودشان به عنوان صداپیشه شخصیت‌ها با پروژه همکاری می‌کنند هنوز مشخص نیست و برای این اطلاعات تکمیلی باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

اما با پایان این سریال قرار نیست «چیز‌های عجیب» به فراموشی سپرده شود. طبق اعلام برادران دافر، آن‌ها در حال بررسی ساخت یک اسپین‌آف براساس این سریال هستند و اینطور به نظر می‌رسد که با حمایت‌های نتفلیکس، دنیای این سریال قرار است با ایده‌های جدید گسترش پیدا کند.

سریال «چیز‌های عجیب» یکی از محبوب‌ترین سریال‌های شبکه اینترنتی نتفلیکس است که این روز‌ها فصل پنجم و پایانی آن در حال تولید است. برادران دافر، سازنده اصلی این سریال هستند و ویونا رایدر، میلی بابی براون، فین ولفهارت، نوا اشنپ و… بازیگرانی هستند که از نوجوانی با حضور در این اثر و بازی در کنار چهره‌هایی همچون دیوید هاربر حالا دیگر به نام‌ها و چهره‌های شناخته شده‌ای تبدیل شده‌اند.

فصل پنجم سریال «چیز‌های عجیب» در هفته‌های آتی مقابل دوربین می‌رود و به نظر می‌رسد این فیلم در سال آینده میلادی از شبکه نتفلیکس به نمایش درآید. این سریال یکی از پروژه‌های مهم این شبکه به حساب می‌اید و در حال حاضر محبوب‌ترین برنامه انگلیسی زبان نتفلیکس محسوب می‌شود.

سازندگان سریال «چیز‌های عجیب» از موافقت شبکه نتفلیکس با ساخت اثری انیمیشنی بر اساس این سریال محبوب خبر دادند.

طبق اطلاعات منتشر شده استودیو انیمیشن‌سازی Flying Bark در استرالیا وظیفه تولید این انیمیشن سینمایی را برعهده دارد و اریک روبلز، نویسنده این اثر جدید خواهد بود.