بازتاب نگاه ما به عشق و انتقام مهم‌تر از خود ایده این ۲ بود

در این نشست که همچون نشست های قبلی با اجرای محمدرضا مقدسیان برگزار شد، حسین دوماری  یکی از دو کارگردان در ابتدا گفت: چیزی که در ساختار روایی فیلم وجود دارد روایت غیر خطی است.

پدرام پور امیری نیز در ادامه گفت: ما شکل نگاهمان به عشق و انتقام و کینه آدمها نسبت به یکدیگر را عوض کرده ایم وگرنه این مفاهیم همیشه در تاریخ بوده است.

وی افزود: برایمان مهم بود که از‌ مضمون به یک ساختار برسیم. وقتی مضمون قصه ای این است که در گذشته ماندن باعث میشود حال و آینده را ازدست بدهی چه در عشق و چه در کینه، فکر کردیم که این‌ مضمون نباید روایت خطی داشته باشد، بلکه باید لذت قصه‌نویسی و بازی های زمانی را در فلاش بک ها به وجود بیاوریم تا مخاطب شبیه شخصیت‌ها فکر کند و مدام در گذشته و آینده باشد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، نشست خبری فیلم یادگار جنوب پس از نمایش این فیلم در پردیس سینمایی ملت با حضور حسین دوماری و پدرام پور امیری کارگردانان این اثر و مجتبی رسوند تهیه کننده آن برگزار شد.

وی عنوان کرد: بازتاب نگاه ما به عشق و انتقام مهم تر بود تا خود ایده عشق و انتقام.

حسین دوماری در نشست خبری فیلم یادگار جنوب گفت: بازتاب نگاه ما به عشق و انتقام مهم تر بود تا خود ایده عشق و انتقام.

کارگردان فیلم یادگار جنوب:

این خبر در حال تکمیل است

انتهای پیام/


منبع: https://ana.press/fa/news/829954/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%87%D9%85%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DB%B2-%D8%A8%D9%88%D8%AF

دوماری خاطرنشان کرد: ساختارهای غیر خطی در سینمای جهان اصلا شبیه هم نیستند چون در این صورت متهم کپی شدن می شوند.