جاذبه‌های گردشگری ایران در مالزی معرفی شود/ فرش ایرانی چشم‌نواز است

فعال رسانه‌ای کره‌جنوبی: تماشاچیان جام‌جهانی حتما به ایران هم سفر کنند

وی که برای حضور در اجلاس خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه به تهران سفر کرده بود، توضیح داد: در تهران از برج میلاد و موزه فرش ایران بازدید کردم، فرصت خیلی خوبی بود، با خلاقیت و نوآوری ایرانی‌ها در معماری این بناها و هنر و ذوق مردم در صنایع دستی و فرش ایرانی از نزدیک آشنا شدم. هوای تهران بسیار عالی و رفتار مردم دوستانه بود، اجلاس هم به خوبی برنامه‌ریزی شده بود.

دورار راجو، هنر صنایع‌دستی به ویژه فرش ایران را چشم‌نواز توصیف کرد و گفت: علاقه دارم باز هم به ایران سفر کنم، با روستاها و شهرهای دیگر و طبیعت ایران و به ویژه صنایع‌دستی ایران بیشتر آشنا شوم، در موزه فرش آثار و دست‌بافته‌های بی‌نظیری را دیدم که وصف‌ناپذیر است. امیدوارم به زودی باز هم به ایران بیایم.


منبع: https://www.irna.ir/news/84926541/%D8%AC%D8%A7%D8%B0%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B2

آرول راجو دورار راجو در گفت‌وگو با خبرنگار گردشگری ایرنا اظهار داشت: ایران جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی دارد و می‌تواند گردشگران زیادی را از کشورهای مختلف جذب کند. آن طور که شنیده‌ام و بررسی کردم بناها و اماکن تاریخی زیبایی هم دارد، افراد زیادی در جهان، ایران را می‌شناسند، اما باید باز هم این جاذبه‌ها در رسانه‌های مختلف به مردم جهان معرفی شود.

مدیر پخش خبرگزاری دولتی مالزی (برناما- BARNAMA) افزود: برای اولین بار است که به ایران سفر می‌کنم، ایران کشوری باستانی و زیبا با مردمی محترم است که رفتاری دوستانه دارند. البته این جاذبه‌ها در مالزی هم چندان معرفی نشده است، باید تبلیغات گردشگری در مالزی بیشتر و قوی‌تر شود. خبرگزاری‌های دو کشور (ایرنا و برناما) می‌توانند در این زمینه همکاری کنند.

جاذبه‌های گردشگری ایران در مالزی معرفی شود/ فرش ایرانی چشم‌نواز است

بیشتر بخوانید

 فعال رسانه‌ای مالزی خاطرنشان کرد: اصل اول در توسعه صنعت گردشگری، تبلیغات و اطلاع‌رسانی است، ظرفیتی که ایران در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد می‌تواند برای بسیاری از مردم جهان به ویژه آسیایی‌ها که نقاط مشترک تاریخی و فرهنگی با این سرزمین دارند، جذاب باشد. شاید هزینه تبلیغات زیاد به نظر برسد، اما سرمایه‌گذاری است و با جذب گردشگر این هزینه‌ها برمی‌گردد.