فروش آنلاین کتابهای کنکوری و کمک درسی خرید و فروش کتابهای دست دو کنکوری و کمک درسی خرید آنلاین کتاب دست دوم کمک درسی و کنکو فروش آنلاین کمک درسی و کنکوری با تخفیف ویژه | ketabko

تیم کتابچی متشکل از جوان‌هایی پرشور و ذوق و دوست‌دار کتاب اهداف جاری زیادی را دنبال می‌کند ولی اگر بخواهیم به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کنیم رقم زدن خاطره‌ای شیرین و تجربه‌ای خوب برای شماست؛ ما به دنبال تعاملی همیشگی با مخاطبین خود هستیم و این روند را پس از انجام خرید هم دنبال می‌کنیم. توجه داشته باشید که تمام کتاب‌های موجود در سایت شامل 50 درصد تخفیف نمی شوند. اما کتاب هایی که در جشنواره تخفیف قرار دارند تا سقف 50 درصد شامل تخفیف می‌باشند. به جای اینکه چندین کتاب مختلف را نصف و نیمه بخوانید، یک کتاب خوب را چندین بار بخوانید. بعد از اتمام تست دوره بعدی، اول ببینید آن مبحثی که قبلا درست نزده بودید را اینبار درست زدید یا نه. برای فهمیدن این موضوع شما باید به پاسخ‌نامه تشریحی کتاب تست خود مراجعه کنید.

گاج

فروش آنلاین کتابهای کنکوری و کمک درسی خرید و فروش کتابهای دست دو کنکوری و کمک درسی خرید آنلاین کتاب دست دوم کمک درسی و کنکو فروش آنلاین کمک درسی و کنکوری با تخفیف ویژه | ketabko

دانش آموزان از طریق کتاب های درسی و آموزش های معلمان خود، اطلاعاتی در زمینه مباحث گوناگون کسب میکنند، اما به دلیل حجم محدود کتاب های درسی و گستردگی نکات و جزئیات مطالب به یک کتاب دیگر که مکمل کتاب درسی باشد نیاز است و کتاب کمک درسی چنین نقشی دارد. این کتاب ها را با عنوان معلم در خانه هم می شناسند چرا که آموزش از مدرسه توسط معلم شروع می شود و توسط این کتاب ها در خانه ادامه پیدا می کند. به جرئت می‌توان گفت که همه دانش آموزان با هر سطح علمی‌ای که دارند چه برای موفق شدن در امتحانات پایان ترم و چه برای کسب رتبه بالاتر در کنکور سراسری، خواه‌ناخواه به خرید آنلاین کتاب کمک درسی نیاز پیدا می‌کنند. خرید کتاب های کمک درسی همان‌طور که از نامش پیدا است، یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند پروسه علم‌آموزی را برای دانش‌آموزان راحت‌تر کند و با تسهیل آموزش مطالب و نکات درسی مسیر پیش‌رویشان را هموار سازد. همچنین خرید کمک درسی برای هر دانش آموز در هر مقطع تحصیلی و خرید کتاب تست برای دانش آموزان کنکوری از حساس ترین و مهم ترین انتخاب های دوران مدرسه است.

بهترین کتاب های کمک آموزشی سایر پایه ها

تستی که درست زده نشده،‌ نشان دهنده این است که یا شما آن مبحث را خوب درک نکردید و یا اینکه جایی را اشتباه حساب کردید. برای این منظور کتاب‌های تست طراحی شده‌اند که از حاوی تمامی تست‌های ادوار گذشته هستند. پس از اینکه با کتاب‌های تخصصی به درس مورد نظر مسلط شدند، حالا نوبت این است که خودشان را به چالش بکشند. چرا رشته تحصیلی عنوان شد، چون شاید درس‌هایی بین 3 رشته نظری مانند ریاضی با هم یکی باشند،‌ اما در عمل بسیار متفاوت هستند.

یکی از نقاط قوت کتاب های کمک درسی گاج، دسته بندی و سطح بندی کردن سوالات تالیفی از آسان به دشوار است که فرایند حل تمرین را برای دانش آموزان جذاب‌تر و آسان‌تر کند. البته برای دانش‌آموزانی که به دنبال کتاب‌های کمک‌درسی هم‌چون زبان جامع مبتکران، قرابت معنایی الگو، دین و زندگی سفیر خرد، شیمی دوازدهم مبتکران، ریاضیات جامع مهر و ماه و شیمی دوازدهم خیلی سبز هستند هم آماده‌ی ارائه خدمات هستیم. همچنین انواع لوازم التحریر ، بازی های فکری و دی وی دی های آموزشی در عشق کتاب موجود و قابل خریداری است. انتشارات معتبری مانند گاج، الگو، خیلی سبز و مبتکران معمولا هرکدام در یک رشته یا پایه کتاب‌های ارزشمندی ارائه کرده‌اند. خرید کتاب از هرکدام به صورت مجزا فرآیند سفارش را سخت و هزینه ارسال را افزایش می‌دهد. امروزه با افزایش روزافزون منابع درسی، بسیاری از دانش آموزان، به دنبال بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی خود می‌باشند.

  • ✓ به عنوان نکته پایانی اضافه می‌کنیم که در زمان سفارش کتاب کمک درسی حتما به سال انتشار کتاب، نام ناشر، سری چاپ و قیمت کتاب کمک درسی دقت کنید.
  • یکی از ویزگی های مهم این دسته از کتاب های موضوعی و تخصصی این است که پاسخ نامه‌های جامع و کاملی را مانند پاسخ نامه هایکتاب کمک درسیبه خود اختصاص داده‌اند.
  • با افزایش قیمت کاغذ و بالا رفتن قیمت کتاب های کمک آموزشی به تبع آن، بسیاری از افراد در خرید کتاب های کمک آموزشی و عمومی دچار مشکل شدند و یکی از دغدغه های فکری دانش آموزان تخفیف کتاب های کمک آموزشی است.
  • ارسال سریع مرسوله ها با استفاده از روش های متنوع پستی (پیک موتوری، پست سفارشی و پست پیشتاز) انجام می گیرد و بعد از ارسال بسته های پستی، کد رهگیری مرسوله پستی در بخش پیگیری سفارش و همچنین ناحیه کاربری مشتری (بخش سفارش ها) نمایش خرید کتاب کمک درسی کنکور داده می شود.
  • با پیشرفت تکنولوژی راه افتادن در خیابان ها و اتلاف وقت، انرژی و پول برای خرید کالا، کار بیهوده ای بنظر می رسد؛ مخصوصا وقتی که با اطلاعات کافی خرید می کنیم و می دانیم می خواهیم کدام کتاب را بخریم.
ارسال ٢٤ ساعته برای تهران و سه روز کاری برای شهرستان ها حاصل تجربه ی چندین ساله ی این فروشگاه اینترنتی است. شما می توانید کلیه کتاب های کمک آموزشی خود را در مقاطع پیش دبستانی ، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، کنکور با بیشترین تخفیف ممکن از سایت عشق کتاب خریداری نمایید. کلیه ی ناشران کمک آموزشی کشور ( گاج ، خیلی سبز ، مهروماه ، قلم چی ، کاگو ، گلواژه ، مبتکران ، منتشران ، خواندنی ، الگو ، کلاغ سپید ، و …) با عشق کتاب همکاری داشته و شما می توانید کلیه ی اطلاعات مربوط به کتاب های کمک آموزشی را در سایت عشق کتاب بررسی نمایید. مفتخریم که بانک کتاب پایتخت بزرگترین، معتبرترین و بروزترین سایت خرید کتاب کمک درسی و کتاب درسی در ایران، به برترین انتخاب شما دانش آموزان عزیز بدل گشته است. شما دانش آموزان، معلمان و کاربران گرامی در زمینه ی خرید کتاب کنکور، کتاب کمک درسی، دی وی دی آموزشی و لوازم التحریر به راحتی و با یک جستجوی ساده بهترین محصول را میتوانید انتخاب و از سایت پایتخت کتاب خریداری کنید.

بانک نهایی فلسفه دوازدهم ویژه ی امتحان نهایی خیلی سبز

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار