گفتگوی ادبی نویسنده با یک تخته سنگ منتشر شد

تخته سنگ که از پیش می‌داند نویسنده قصد دارد کتابی بنویسد با اون همراه می‌شود و آن دو سرانجام موفق به خلق یک اثر می‌شوند.

از نقاط قوت کتاب، می‌توان به تک جمله‌های ادبی و مفهومی اشاره کرد که در خلال داستان قرار دارند.
در ادامه متنی از کتاب را می‌خوانیم:

در کتابی به نام «من نویسنده این کتاب نیستم»؛

سنگ سری تکان داد: آدم‌ها موجودات عجیبی هستند. آنها از مرگ می‌ترسند اما دائم دنبال راهی برای گذراندن عمر می‌گردند! یا اینکه بسیاری، تلاش می‌کنند به ثروت برسند. ولی پس از رسیدن، وانمود می‌کنند زندگی ساده و سرشتی فروتن دارند. اکنون که بحث به اینجا کشیده شد بگذار تعبیر اصلی خود را از زندگی برایت بگویم: ازنظر من زندگی مانند یک کوه بلند است. آدمی در دوران کودکی تا نوجوانی بدون داشتن دغدغه برای بالا رفتن، کنار آن بازی می‌کند. در دوران نوجوانی با توجه به نوع بالا رفتن اطرافیان، یاد می‌گیرد خود را در مسیر قرار دهد. او شروع به بالا رفتن می کند تا اینکه در میانسالی یا اوایل پیری قسمت زیادی از مسیر را طی می‌کند و اینجاست که بزرگ‌ترین اشتباه مشترک بین بسیاری از انسان‌ها رخ می‌دهد. پرسیدم: چه اشتباهی؟! پاسخ داد: اینکه فکر می‌کنند هر قله‌ای را باید فتح کرد….

این کتاب یک داستان بلند ۹۶ صفحه‌ای است که درونمایه‌ای فلسفی و اجتماعی دارد. موضوع کتاب در مورد یک نویسنده‌ است که تصمیم می‌گیرد بهترین مکان را برای نوشتن در گوشه‌ای از شهر پیدا کند. او جستجو را آغاز می‌کند تا اینکه به بام شهر می‌رسد و در آنجا با یک تخته سنگ آشنا می‌شود.

انتهای پیام/


منبع: https://ana.press/fa/news/836359/%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D8%AF%D8%A8%DB%8C-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%B3%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF

قیمت پشت جلد این کتاب ۱۵۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری آنا، گفتگوی ادبی نویسنده با یک تخته سنگ در مورد مسائل اجتماعی، موضوع اصلی کتابی است با عنوان «من نویسنده این کتاب نیستم» نوشته مصطفی عظیمی فر نویسنده خوزستانی که به تازگی توسط انتشارات سیب کال منتشر شده است.

گفتگوی ادبی نویسنده با یک تخته سنگ در مورد مسائل اجتماعی، موضوع اصلی کتابی است با عنوان «من نویسنده این کتاب نیستم» نوشته مصطفی عظیمی فر که به تازگی توسط انتشارات سیب کال منتشر شده است.