بهترین شیرینی های جهان در سال 2020 بلاگ استوریاب

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این قنادی، استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب بازار برای پخت شیرینی‌های خود است. به عنوان مثال قنادی لوندر سعی کرده است تا برای پخت برخی شیرینی‌های غیرسنتی خود از کره استرالیایی و شکلات‌های بلژیکی استفاده کند. همین ویژگی باعث شده است تا قیمت برخی از شیرینی‌های قنادی لوندر نسبت به سایر محصولات کمی بالاتر باشد. استقبال بسیار زیاد مردم از شیرینی فروشی کوکی باکس باعث شده است تا شعبه سوم این شیرینی فروشی نیز افتتاح شود. اگر برای رفتن به جایی و یا برای مهمانی خانگی خود، قصد خرید شیرینی غیر سنتی را دارید، سری به کوکی باکس بزنید تا شیرینی‌های آن را از نزدیک ببینید. در نتیجه کوکی باکس مردم را عادت داد تا به جای خرید کیلویی شیرینی، این بار با دقت بیشتر و به صورت تک فروشی شیرینی خود را انتخاب کنند.

کنوفه از شیرینی های معروف ترکیه

علاوه بر کیک، سایر شیرینی‌ها، دسرها، تارت‌ها و نان‌های این قنادی نیز بسیار خوشمزه و درجه یک هستند. تولیدات روزانه این قنادی، به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران به دلیل کمبود مواد اولیه و اوضاع نابسامان اقتصادی بسیار اندک بود. در نتیجه مشتری مجبور بود تا از میان همین محدود کیک و شیرینی، شیرینی مورد نظر خود را از ویترین این مغازه انتخاب کند. با این وجود کیفیت و تازگی شیرینی‌های قنادی بی بی همیشه حرف اول را می‌زد. کافه قنادی لرد که در لیست یکی از بهترین شیرینی فروشی تهران قرار دارد، توسط یک زوج عاشق (لئون و آنیک) که با پول پسندازشان در سال 1345 بنا شد.

بهترین شیرینی های جهان در سال 2020 بلاگ استوریاب

این شیرینی در مقایسه با باقلوا، قیمت ارزان تری داشته و سبک و بسیار خوشمزه است. شما این امکان را خواهید داشت تا لوکوم های ساده طعم دار یا انواع پسته ای و بادامی را امتحان کنید. اگر چه مواردی که در زیر آمده اند، تمام شیرینی های خوشمزه ترکیه نیستند؛ اما می توان آن ها را معروف ترین ها دانست که مورد توجه توریست ها نیز قرار می گیرند.

شعبه مرکزی شیرینی الف در خیابان مقدس اردبیلی واقع شده و کمی بعد شعب مختلف آن در سراسر کشور آغاز به کار کرد. شیرینی الف از قنادی‌های فانتزی و نسبتا لوکس است که محصولات متنوعی نظیر انواع دسر، کیک بستنی، کیک، شیرینی و تارت را تولید و عرضه می‌کند. تنوع شیرینی‌های سنتی الف بالا نیست اما سایر شیرینی‌های این قنادی در کنار خشکبار و دسرهای مختلف از کیفیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار هستند. از نظر شما همشهریان عزیز بهترین شیرینی فروشی شیراز کجا می باشد؟ با ثبت نظرات خود در وبسایت کارشد به دیگر همشهریان خود در این زمینه کمک کنید.

  • اگر قصد مشاهده دیگر شیرینی های مخصوص عید نوروز را دارید حتما از این مطلب دیدن نمایید.
  • قدیمی‌های تهران، قنادی سولدوش را به کیک‌های بزرگ چند طبقه آن می‌شناسند.
  • این قنادی از آن دسته قنادی هایی است که همه‌ی شیرینی‌هایش خوشمزه هستند.
  • اکلز کیک خوشمزه‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد و یکی از گزینه‌های عالی برای صرف عصرانه همراه با چای به شمار می‌رود.
  • کیک‌های شکلاتی این قنادی هم حرف ندارد و اگر یک بار آن‌ها را امتحان کنید، مشتری پر و پاقرص کیک شکلاتی شهرزاد خواهید شد.

این شیرینی پزی انواع کیک تولد، کیک های حلقوی طرح دار باکیفیت و اعلا را در اندازه ها و طعم های کلاسیک ارائه می دهد. از محبوب‌ترین شیرینی‌های قنادی سوئیت بلیس به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران می‌توان به کیک هویج، چیزکیک، کیک شکلاتی، انواع پای، کاپ کیک، تارت و غیره اشاره کرد. به طوری که اگر سری به این مغازه بزنید به هیچ عنوان دست خالی بیرون نخواهید رفت. بدون شک، قنادی لرد به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران است که شیرینی‌های خوش عطر و طعم آن باعث محبوبیت آن شده است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این قنادی همچنان دکوراسیون قدیمی خودش را حفظ کرده است. در نتیجه اگر سری به این فروشگاه شیرینی بزنید، خاطرات خوب گذشته برایتان تداعی خواهد شد.

بهترین رستوران های ایرانی لندن – لیست ۱۰تایی

برخی هم به تولید و عرضه شیرینی‌های غیرسنتی خارجی و فرنگی شهرت دارند که عاشقان کیک و شیرینی را به سمت خود می‌کشانند. مهم‌تر این که در دنیای امروز باید فاکتورهای دیگری مثل تحویل درب منزل و سفارش آنلاین را در نظر بگیریم. ضمن این که برخی از شیرینی فروشی‌ها تمام این خدمات را عرضه می‌کنند و اتفاقا شعب متعددی دارند؛ اما به مرور زمان محصولات آن‌ها افت کیفیت داشته و بنابراین از لیست امروز ما حذف شدند. یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران قطعا سولدوش واقع در منطقه پاسدارن است. با رفتن به این قنادی قطعا مشتری همیشگی میشید.با رفتن به این شیرین فروشی جدیدترین دسترهای فرانسوی و تارت ها رو ملاقات خواهید کرد. شیرینی‌فروشی فرانسوی اِکلر تهرانی یکی از شیک ترین و بهترین شیرینی فروشی های تهران است که دو شعبه در تهران یکی در خیابان فرشته و یکی در نیاوران دارد.

پس از ان کـه کاملا خنک شدند کمی از سس کاراملی با قلمو بر روی شیرینی تا هر کوکی بمالید. سپس روی ان از مواد رویه قرار دهید و بـه کمک انگشتان دست بـه آرامی فشار دهید تا مواد بچسبند. در آخر با شکلات ذوب شده کـه بـه روش بن ماری یا بر روی بخار آب یا در مایکروفر آماده نموده اید، تزیین نمایید.

قدیمی‌ترهای تهران حتما یادشان می‌آید که برای خرید شیرینی از این قنادی مجبور بودند که از یک حیاط عبور کنند تا به طبقه اول این شیرینی فروشی برسند. اگر بین شیرینی فروشی های تهران دنبال حس نوستالژیک هستیو میخوای طعم شیرینی اصیلو بچشی سری به شیرین بزن. در شیرین خبری از شیرینی های نوظهور نیست ولی شیرینی های خاطره ساز زیاد داره. داستان افتتاح شیرینی لرد، داستان عاشقانه‌ای است که باعث شد این قنادی به وجود آید. صاحبان اولیه شیرینی لرد دختر و پسر جوانی به نام لئون و آنیک بودند که هر دو در یک کافه قنادی، در خیابان استانبول تهران کار می‌کردند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار