استراتژی خاص طراحی بسته بندی محصولات و مواد غذایی

اگر در شبکههای اجتماعی فعال هستید، میتوانید با بررسی نظر مخاطبان خود بازخورد بیشتری دریافت کنید. در فرآیند ساخت لوگو در این سایت، سوالاتی در مورد برند، کسب و کار، حوزه فعالیت و ویژگیهای خاص لوگو مد نظر از شما پرسیده میشود که باید به آنها پاسخ دهید. هر نوع میوه و محصول کشاورزی نیازمند روشی خاص برای نگهداری و حمل و نقل است که باید با استفاده از بسته بندی مناسب پاسخگوی این نیاز باشید. کار با این ابزار نیز بسیار ساده است. اما در بسته بندی سفارشی ماجرا بسیار فرق دارد و این بسته بندی کاملا منحصر به فرد و خاص است. با این حال بارها شاهد آن بوده ایم، در فروشگاه های بزرگ، قفسه هایی که مربوط به محصولی با طراحی خاص هستند زودتر خالی و جایگزین شده.

بطری شیشه ای موثقی شکل شبیه پرتو نور است که از درب سفینه ای بیرون آمده و درحال ربودن گاو است.درب پلاستیکی بطری نیز به شکل بشقاب پرنده طراحی شده است. مثال دیگر،زن ماهی شکل با دم دوسر سبز می باشد. به عنوان مثال موارد مختلفی روی هزینه تاثیر گذارند. در صورتی که قصد پرداخت هزینه را نداشته باشید، میتوانید لوگو نهایی را به صورت کد HTML دریافت کنید و آن را در بخشهای مختلف وبسایت خود قرار دهید. Design Hill سرویسهای بیشماری را در اختیار شما قرار میدهد که یکی از آنها لوگو ساز رایگان است. شما میتوانید با انتخاب یکی از قالبهای آماده رایگان، متنها، رنگها، و سایر بخشهای آن را تغییر دهید و لوگو مد نظر خود را طراحی کنید.

نمونه طراحی لوگو حرفه ای مدت زمان ثبت طرح صنعتی تا حدود زیادی بستگی به نوبت شما دارد، امّا حدوداً بین 1 تا 3 ماه برای ثبت نهایی طرح صنعتی زمان لازم است. این سایت به شما اجازه میدهد که گزینههای مد نظر خود را از بین 10 هزار آیکون انتخاب کنید و تعداد بی نهایت لوگو را در اکانت خود به صورت رایگان ذخیره کنید. با ساخت یک اکانت رایگان شما میتوانید فرآیند طراحی لوگو را در هر مرحلهای ذخیره کنید و بعداً به آن سر بزنید. با اکانت پرمیوم امکانات بیشتری به شما داده میشود و امکان دانلود لوگو به صورت وکتور و با کیفیت بالا را پیدا خواهید کرد. همچنین فرمت SVG یاPDF امکان مقیاس پذیری بیشتری را فراهم میکند.

نمونه طراحی بسته بندی نبات

شما میتوانید ابتدا از بین شکلها و آیکونهای مختلف یک گزینه را انتخاب کنید و سپس اندازه، رنگ و سایر ویژگیهای ان را تغییر دهید. اول از همه باید از مشتری خود بپرسید که آیا ترجیحاتی در این مورد دارد پس از آن تحقیق کوچکی انجام دهید و معنی رنگی را که میخواهید استفاده کنید کشف کنید. قطعا محصولی که می خواهید بسته بندی کنید مشخص است، اما آیا همین کافی است؟ آیا برای کسب و کار خود به یک لوگو احتیاج دارید؟ پس از این کار، تعدادی طرح ایجاد میشود که میتوانید از بین آنها انتخاب کرده و برای شخصیسازی بیشتر آن را ویرایش نمایید. در واقع لوگو نباید پس از چند سال ویژگی اثرگذاری خود را از دست بدهد. از مهم ترین نوع بسته بندی می توان به طراحی بسته بندی محصولات و مواد غذایی اشاره کرد که در فروشگاه های بزرگ سهم چشمگیری را از آن خود نموده اند.

اصلی ترین نقش بسته بندی محافظت از محصول در برابر عوامل محیطی و سالم نگه داشتن آن تا زمان رسیدن به دست مشتری است. تخم ها باید در این مدت خنک نگه داشته شوند. جنس و متریال ساخت بسته بندی ها باید متناسب با ساختار و ویژگی های هر محصول آن تعیین شود. اطمینان حاصل کنید که تصویر لوگویی که ساختید، در هر اندازهای کیفیت بالا و ساختار خود را حفظ میکند. در آخر اینکه لوگویی که ساختید را وارد برند بوک خود کنید. کلیه کلمات و تصاویری که بر روی کارتن محصولات درج می­گردد، باید دارای ابعاد و حجم کاملا یکسانی باشند، تا شاهد افت کیفیت بسته ­بندی نباشیم.

نمونه طراحی بسته بندی به انگلیسی

به طور قطع طراحی بسته بندی میوه نیز هزینههای مربوط به خود را خواهد داشت که باید هوشمندانه باشند. گرچه طراحی اولیه نمونه لوگو، رایگان است اما در نهایت باید برای دانلود لوگوی نهایی خود هزینه اندکی بپردازید. علاوه بر این باید توجه داشته باشید که هیچگاه نمیتوان کیفیت کار را فدای کم بودن هزینه کار کرد. یکی از جالب ترین قسمتهای طراح بودن این است که شما با هر پروژه جدید میتوانید چیزهای جدید یاد بگیرید. در نهایت بعد از انجام تمام مراحل شما میتوانید فایل لوگو ساخته شده را در فرمتهای مختلف با بیشترین کیفیت دانلود کنید. هنگامیکه همه این بازخوردها را دریافت کردید، میتوانید تصمیم گیری نهایی را به راحتی انجام دهید. مانند بسیاری از گزینههای دیگر این لیست، در اینجا نیز کافی است نام کسب و کار خود را وارد نموده و سپس یک آیکون انتخاب کنید و رنگ و سایز آن را تغییر دهید.

اخیراً، بسیاری از برندها به ایجاد تایپوگرافی یا مونوگرام که با متن همپوشانی دارند و با فونتهای تزیین شده خودنمایی میکنند، تمایل نشان میدهند. در این ابزار میتوانید هزاران آیکون مختلف را پیدا کنید، متن و رنگها را تغییر دهید و لوگو رایگان خود را دانلود کنید. اکنون که عناصر خود را مشخص کردید، وقت آن رسیده که با کمک یک ابزار لوگوساز در نقش طراح ظاهر شوید و همه عناصر را به دقت کنار هم قرار دهید تا ایده لوگوی شما به واقعیت تبدیل شود. بیشتر مردم ابتدا در مورد محصول فکر کرده و بسته بندی را در درجه دوم اهمیت قرار میدهند. درج اطلاعات درست در بسته بندی بخصوص برای کارتن بسته بندی مواد غذایی اهمیت بالایی خواهد داشت.

حالا میتوانید لوگو مد نظر خود را انتخاب کنید و بخشهای مختلف آن را تغییر دهید. نکته حرفهای: توصیه میشود قبل از تصمیم گیری نهایی، چند لوگوی ساخته شده را با تغییرات مختلفی که دوست دارید به نتیجه برسانید و بعد باز هم میان آنها یکی را انتخاب نمایید. بنابراین شنیدن نظرات آنها قبل از انتخاب طرح نهایی در موفقیتهای بازاریابی بعدیتان موثر خواهد بود. سپس با انتخاب یک دسته، تعداد زیادی لوگو پیشنهادی برای شما به نمایش در خواهد آمد. نام شرکت خود را وارد کنید سپس از بین 20 دسته مختلف و هزاران لوگو رایگان پیشنهادی گزینه مد نظر خود را انتخاب کنید.

نمونه لوگو برای طراحی

طراحی و چاپ توضیحات محصولات و خدمات وسیلهای بود تا مشتریان از طریق خواندن نوشتهها و دیدن تصاویر به طور همزمان، با کالا و محصولات تولیدکنندگان در کوتاه ترین زمان ممکن آشنا شوند. در کنار آن هر محصول دارای نماد، لوگو و نام منحصر به فردی است که کالا را از دیگر کالاهای موجود و مشابه جدا می کند. استانداردهای ISO ، HACCP، FDA، گواهینامه حلال، و گواهینامه CERES اتحادیه اروپا مخصوص موادغذایی ارگانیک، از جمله مجوزهای مورد نیاز جهت صادرات زعفران به کشورهای دیگر میباشد. تصاویر گرافیکی، تاریخ انقضاء، برچسب هایی که مربوط به هشدار سازمان های دولتی است و تصویری که مربوط به نشان دادن محصول است از جمله جزئیاتی است که باید بر روی بسته بندی وجود داشته باشد. طعم شیرین نیز غالبا با حالت دلچسب بر روی چهره نشان داده میشود.

چند نمونه طراحی لوگو

ترموفرمینگ و تشکیل خلاء باعث افزایش قابلیت های سینی های بزرگ ، نمایشگرها و نیازهای ویژه می شود. بسیاری از افراد کسب و کار شما را از طریق لوگو شناسایی می کنند. تمامی فایلها در ابزار لوگو سازی Logo Type Make، از نوع SVG هستند. بیش از 200 فونت، 1000 قالب حرفهای و بیش از 600 هزار وکتور تنها بخشی از امکانات Logo Type Maker هستند که در اختیار شما قرار داده میشوند تا مانند حرفهایها لوگو طراحی کنید. Online Logo Maker بسیار ساده و سریع است و به کاربران خود اجازه میدهد تا به یک مجموعه بزرگ از هزاران غالب آماده و فونت مختلف دسترسی داشته باشند.

ابتدا بالاترین قسمت صفحه را چسب بزنید، سپس حدود ۲ انگشت بالاتر از پایینترین قسمت صفحه را به جعبه بچسبانید. ترکیب مناسبی از یک طراحی لوگوی انتزاعی و رنگهای درست میتواند به طرحتان تنوع و عمق اضافه کند. این نوع بسته بندی به دلیل استحکام بالای خود گزینه بسیار مناسبی برای محصولات صادراتی است. برخی لوگوها بسیار پیچیده و به خوبی اجرا شدهاند و دارای خطوط ساختاری قابل مشاهده و منطقی هستند اما بسیاری از آرمها نیز اینطور نیستند. همه تغییرات و فرآیند ساخت لوگو در این ابزار رایگان است، اما زمانی که بخواهید لوگو آماده شده را دانلود کنید باید 19.99 دلار پرداخت کنید. در این نوع بسته بندی نوع کالا کاملا مشخص است.

نمونه طراحی بسته بندی صنعتی

نمونههای بسیاری از این بسته بندی را میتوانید در بازار محصولات مختلف ببینید. این یکی دیگر نیاز چندانی به معرفی ندارد. همانطور که در مقالات پیشین نیز اشاره کردیم، در تکنیک فضای منفی از پس زمینه و یا نقشهای یک تصویر برای ایجاد تصویری دیگر استفاده میشود که شیوهای بسیار موثر و جذاب برای درگیر کردن مخاطب با لوگو است. از ویژگیهای دیگر این ابزار لوگو ساز آنلاین این است که سایت به صورت پیش فرض گرافیکهایی برای صفحات مجازی و تبلیغات شما نیز با استفاده از لوگو ساخته شده، آماده میکند. دنیای دیجیتالی به شما این فضا را می دهد که همه چیز را از بیرون هم ببینید و به آن فکر کنید.

تمامی کیف های دستی کاغذی قهوه ای و جعبه های کاغذی به صورت سفارشی و در انواع مختلف و اندازه ها با سلیقه شما طراحی میشوند. با این حال همه ما می دانیم به که طراحی لوگو تا چه اندازه روی معرفی و ایجاد هویت تصویری برند تأثیر میگذارد. اگر با یک طراح گرافیک کار میکنید، این نقطهای خواهد بود که از او کمک بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و تغییرات لازم را بر رویش اعمال کنید. لوگوهایی مثل نایک، مک دونالد، ستاره سه نقطهای مرسدس و غیره چند نمونه برجسته از این نوع لوگوها هستند. جعبه بسته بندی مواد غذایی دارای مزیت های بسیار زیادی است و شما با خواندن این مطلب می توانید از مزیت ها و ویژگی های آن آگاهی پیدا کنید. برای ثبت سفارش بسته بندی مواد غذایی می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. برای ثبت دیجیتال یک طرح همیشه وقت هست اما همان زمان که ایدهای به ذهن شما میرسد باید آن را طراحی کنید و بعد آن را به صورت دیجیتال پیادهسازی کنید.

نمونه طراحی بسته بندی با فتوشاپ

بسته بندی مواد غذایی مانند یک شمشیر دو لبه است که اگر به درستی انجام شود، به رونق کسب و کار کمک زیادی میکند. طراحی لیبل شوینده بسته نوع ظرف آن انجام می شود. طراحی فرم و استایل بدنه اصلی محصول، نوع ارتباط فیزیکی و خلق هویت های ۳بعدی، از وظایف طراحی لیبل و پوسته ای که روی این فرم (بسته بندی) کشیده می شود، است که شامل اطلاع رسانی کالا، جلب توجه از نظر رنگ و بافت وخلق هویت های ۲ بعدی در حیطه کار گرافیست قرار دارد. در طراحی لیبل و بسته بندی بسته به نوع محصول اطلاعات مندرج در آن نیز تفاوت دارد.

طراحی لوگو فرآیند نسبتا پر هزینه ای است و بسیاری از کسب و کارهای تازه کار بودجه کافی برای سفارش طراحی لوگو را نمونه ای از طرح بسته بندی گردو ندارند. مطرح است. طراحی گرافیک حرفهای و مشاوره چاپ و بستهبندی توسط یک تیم متخصص برای ورود مطمئن یک محصول به بازار هدف خودش، از الزامات تولید است که با هزینه اولیه معقول و منطقی جلوی ضررهای بعدی را میگیرد، ما در استودیو توسعه برند فهار با بهرهگیری از تیم طراحی حرفهای و با سابقه در کنار مشاوران با تجربه حوزه تولید، چاپ و بستهبندی در کنار شما هستیم تا تجربه بهتری از ورود کالا و خدماتتان به بازار داشته باشید. اگر به عنوان صاحب یک پیج اینستاگرامی در زمینه فروش انواع ادویه و چاشنی فعالیت میکنید، باید بدانید که بستهبندی خلاقانه ادویه شما بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا میکند. علاوه بر این ها طراحی بسته بندی باید جذاب باشد تا توجه مشتریان را به خود جلب کند و به عنوان یک بازاریاب خاموش برای برند عمل کند.

نمونه طراحی لوگو نوشتاری

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار