گردشگری گردشگری در طبیعت | jarastour

راه پرکاربرد و مطمئن دیگری که معمولا در بیشتر موارد قابل استفاده است، جابه‌جایی با ماشین شخصی است. سفر با خودرو شخصی به شما امکان می‌دهد تجهیزات کامل‌تری با خود به همراه برده و تجربه بهتری داشته باشید. همچنین تورهای گردشگری هم یکی دیگر از راه‌های طبیعت گردی است که می‌توانید استفاده کنید.

  • انگیزه اصلی از این سفر آشنایی عمیق‌تر با طبیعت و آداب و رسوم منطقه باشد.
  • یا از طریق معرفی راهنمای طبیعت گردی حرفه‌ای تورآسو، تور لیدرهای فعال در این زمینه را بشناسید و به راحتی در تورهای طبیعت گردی دلخواهتان شرکت کنید.
  • پاساژ الهیه ساری در ۶ طبقه ساخته شده که سه طبقه آن تجاری و سه طبقه دیگر پارکینگ است.

در سفر و کمپینگ جنگلی و طبیعت گردی حتما لباس و وسایل خواب گرم با خود داشته باشید. به خصوص موقع خواب از کلاه گرم استفاده کنید، این کار علاوه بر این که سر شما را گرم نگه می‌دارد می‌تواند از شما در برابر حشراتی که موهای شما را جای امن و راحتی برای لانه گزینی می‌دانند حفاظت کند. اکوتوریسم و کوهنوردی ورزشی است نشاط‌انگیز، سالم و انسان‌ساز که از ادوار بسیار قدیم، مورد توجه نیاکان ما بوده و ریشه در تاریخ دارد. عشق به ماجراجویی و رویت آثار بدیع طبیعت زنده همواره انسان را وادار به سیر در طبیعت و بازدید از جاذبه‌های حیرت‌انگیز می‌کند. همانطور که گفتیم وردیج روستایی زیبا با طبیعتی زیباتر است که جاذبه‌های دیدنی دارد. آبشار لت مال و دامنه ارواح سنگی از جاذبه‌های اطراف این روستا هستند.

* پارک دامادی ساری – پارک آفتاب ساری

همدان شهر سردی است و از گذشته تا کنون شهر پر برفی بوده است. اگر خشکسالی های اخیر اجازه بدهد، همچنان یکی از شهر های سفید پوش زمستانی خواهد بود. پاساژ الهیه ساری در ۶ طبقه ساخته شده که سه طبقه آن تجاری و سه طبقه دیگر پارکینگ است.

معرفی 10 چشمه آبگرم معروف در ایران

مجله خبری تور و گردشگری بک پکی یکی از راه های هیجان انگیز سفر با یک کوله پشتی است، بک پکرها افراد ماجراجویی هستند که به سفرهای محدود و آرام با ماشین راضی نمی شوند و به دنبال چیزهای جدید در… بهارزیباترین فصل برای سفر کردن است، زیرا طبیعت دوباره نو می شود و یک شروعی را به طبیعت و انسان نوید می دهد. بنابراین بهار زمان مناسبی است تا از زیباترین مکان های دنیا و… امامزاده عباس (ع) ساری، یکی از شاهکارهای معماری قرن نهم هجری است که بدنه اصلی بنا هشت ضلعی و بالای آن گنبد زیبایی خودنمایی می‌کند.

بنابراین این عظمت طبیعت است که گردشگران را برای همراهی با راهنمای طبیعت گردی آماده می‌کند. روستای جواهرده، یکی از مناطق ییلاقی و خوش‌آب‌وهوای رامسر است که اگر در زمان مناسب از آن دیدن کنید، شاهد پرواز ابرها در زیر پاهایتان خواهید بود. علاوه بر خود روستا که به‌خاطر آبشارها، چشمه‌ها، جنگل، مراتع، قله‌ها و… طبیعت بسیار زیبایی دارد، مسیر دسترسی به آن نیز مملو از جاذبه‌های دیدنی است که از آن جمله می‌توان به آبشارهای فصلی و دائمی، پارک جنگلی صفارود و دریاچه قو اشاره کرد. نقاط طبیعی و دیدنی در هر نقطه‌ای از جهان می‌تواند مقصد جذابی برای یک سفر طبیعت گردی باشد. معمولا هر کشوری باتوجه به مختصات جغرافیایی خود، دارای مناطق خاصی است که ارزش دیدن دارد.

http://cctvlive.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار