حرکت خواکین فینیکس برای حمایت از غزه + عکس

در همین حال ۶ کتاب امضا شده شخصی از گی‌یرمو دل تورو، یک فیلمنامه امضا شده سریال «تاج» از، اما کورین، تصویری نقاشی از لوگوی «سینما برای غزه» از تونی کی کارگردان «تاریخ آمریکایی ایکس» و یک طرح چت و خالکوبی از خولیو تورس نویسنده «شنبه شب زنده» به تازگی وارد این حراجی شده است.

حراج سینما برای غزه که توسط فیلمسازان و روزنامه نگاران فیلم ساکن بریتانیا، هانا فلینت، جولیا جکمن، لیلا لطیف، سوفی مونک کافمن و هلن سیمونز راه‌اندازی شده است، از ۲۸ مارس که کارش را شروع کرد به صورت مداوم با اقبال چهره‌های صنعت سینما روبه‌رو شد و بیش از ۲۰۰ چهره از جمله افرادی، چون اسپایک لی، پل مسکال، اولیویا کولمن، تسا تامپسون، جاش اوکانر، تیلدا سوینتون، مایک لی و بسیاری دیگر وارد این کارزار شدند.

حرکت خواکین فینیکس برای حمایت از غزه + عکس

امضای پوستر «جوکر» از سوی خواکین فینیکس یکی از مهم‌ترین حمایت‌هایی است که از این اقدام نمادین صورت گرفته است. این بازیگر که در راس فهرست خلاقان یهودی جای داشت که به حمایت از سخنرانی جاناتان گلیزر در حمایت از غزه در مراسم اسکار نامه سرگشاده‌ای را امضا کرد، پوستری از فیلم «تو هرگز واقعا اینجا نبودی» را در کنار کارگردان لین رمزی نیز برای این اقدام امضا کرد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، حراج «سینما برای غزه» در حالی که فردا کار خود را به پایان می‌برد، با دریافت چندین کمک جدید از سوی افراد مشهور همچنان خبرساز است. جمع کمک‌های این اقدام تاکنون از ۲۰۰ هزار دلار هم فراتر رفته است.

برگزارکنندگان در بیانیه‌ای گفتند، مفتخر هستند که کمک مالی جمع‌آوری شده توسط بهترین‌های صنعت سینما به سازمان کمک‌های پزشکی برای فلسطینیان – تنها سازمان غیردولتی که در حال حاضر در شمال غزه فعالیت می‌کند – اهدا می‌شود.

تاکنون بیش از ۳۲۰۰۰ فلسطینی در انتقام‌گیری اسراییل از حمله حماس در ۷ اکتبر، کشته شده‌اند.


منبع: https://snn.ir/fa/news/1140156/%D8%AD%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D9%86-%D9%81%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%BA%D8%B2%D9%87-%D8%B9%DA%A9%D8%B3