بهترین رستوران های ایرانی در دبی را متفاوت تجربه کنید

در ابتدا باید بگوییم از آنجایی که کاغذ را چینی ها اختراع نموده اند کاغذ دیواری را هم چینی ها در امتداد آن بوجود آورده اند به طوریکه در گذشته آنان کاغذ برنجی را به دیوارهایشان می چسباندند. البته ناگفته نماند که می بایست به نام انتخابی رستوران نیز توجه ویژه ای کرد که نامی با مسما ، تک و در عین حال زیبا باشد . در واقع معماری داخلی همان مواردی است که ما نمی بینیم اما مستقیم بر کیفیت ساختمان و فضا اثر می گذارد. برای بسیاری از ساکنان پایتخت، گذراندن یک روز تعطیل با صرف غذا در رستوران های تهران همراه است. استودیو پیاز داخلی برای طراحی خوردن برنج و رشته فرنگی ، یک رستوران واقع در بانکوک که با استفاده از خاکستر چوب جامد و تخته سه لا به ایجاد یک فضای داخلی تک رنگ. موفقیت یک رستوران سنتی تنها به غذاهایی که در آن سرو میشود و نوع برخورد خدمه و کارکنان رستوران، محدود نمیشود. طراحی کل ساختار یک خانه، ملزومات برق و لوله کشی و عناصر بیرونی و داخلی خانه مانند سقف و کفپوش خانه و هر طراحی داخلی رستوران ساده فضای داخلی دیگر! چرم: درست مانند ابریشم، چرم نیز ظاهری غنی به طراحی داخلی می دهد.

ابریشم یک پارچه نرم محسوب می شود و بافتی درخشان دارد. رنگ صورتی: رنگ صورتی را بیشتر به نام یک رنگ دخترانه می شناسیم در حالی که در دکوراسیون خانه از این رنگ می توان استفاده زیادی کرد. با این حال، ریون به راحتی چروک می شود و به همین دلیل باید در مکان هایی استفاده شود که تحت فشار قرار نمی گیرند. با این حال، این پارچه بسیار ظریف بوده و به راحتی لکه می شود، بنابراین نمی توان آن را برای بسیاری از نواحی منزل به کار برد. هم چنین استفاده از میز و صندلی در کنار دیوار، دکوراسیون کافه را بسیار دلنشین می کند. در این دوره ها، افراد این فرصت را پیدا می کنند تا برنامه های کامپیوتری پایه و پیشرفته را که با استانداردهای آموزشی همخوانی دارند، به خوبی بیاموزند. مسلما قدم اول، پیدا کردن مدل مناسب با نوع رستوران یا فست فود می باشد، میزها تنوع بالایی دارند و اصولا در ابعاد و متریال متفاوت طراحی و تولید می شوند، در دکوراسیون داخلی کافی شاپ یا فست فود، میزها جلوه خوبی دارند و بهتر است توجه ویژه ای به آنها داشته باشیم. با توجه به حجم پیتزایی که در روز سرو می کنید فر پیتزای مناسب را خریداری کنید.

اصولا در همه ی نامگذاری ها همیشه به چند نکته توجه می شود . نکته اصلی که باید در طراحی اتاقهای هتل به آن توجه کرد، این موضوع است که باید طراحی اتاق فضای لازم برای استراحت و آرامش مسافران را فراهم کند. توضیح این نکته لازم به نظر میرسد که اطلاعات درج شده در هر قسمت با در نظر گرفتن میانگین نظرات کاربران صورت گرفته است و همین طور بهدلیل شرایط موجود پس از شیوع ویروس کرونا، امکان افزایش قیمت در منوی غذاها وجود دارد. طراحی نمای هتل بخش بیرونی هتل را به رخ میکشد و هر چقدر این جذابیت در نگاه اول با سلیقه مشتری سازگارتر باشد، امکان جذب او نیز بیشتر خواهد بود.

احتمالا شما هم متوجه شده اید که با قدم گذاشتن به یک رستوران یا مغازه، نخست به اسباب و اثاثیه و روکش وسایل دقت می کنید. منبع عکس: سایت هتل پارسیان استقلال، عکاس نامشخصهتل پارسیان استقلال از مجموعه هتلهای پارسیان در سراسر ایران است که از مجللترین هتلها در پایتخت نیز به شمار میرود. منبع عکس: اینستاگرام هتل اسپیناس پالاسهتل اسپیناس پالاس از لوکسترین هتلهای شهر تهران است که با معماری زیبا و مدرن در شمال پایتخت، روی تپههای سعادت آباد قرار دارد. یکی برای غذاهایی است که بیرون بر هستند، و دیگری برای مشتریانی است که داخل فضای این دو رستوران غذا میل کنند. ابریشم مصنوعی: ریون یا ابریشم مصنوعی، یکی از پر استفاده ترین پارچه ها در طراحی منازل است. کاناپه رستورانی نیز که این روزها زیاد به چشممان می آید، یکی از انتخاب ها برای چیدمان داخلی می باشد، روکش استفاده شده عمدتا چرم یا پارچه می باشد که بنا بر سبک و سلیقه و هم خوانی با دیگر اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون داخلی کافه انتخاب می شود.

هنگامی که مشتری متوجه می شود که صابون خالی است یا حوله کاغذی خالی است، شما در معرض از دست دادن یک مشتری دیگر هستید. گروه طراحی دکوراسیون سایت سرنقش آماده ارائه تمامی خدمات صفر تا صد در طراحی داخلی رستوران است. حتی مراکزی جهت آموزش طراحی داخلی رستوران راه اندازی شده تا به کمک کارآفرینان خوش فکر بیایند و راهکارهایی را که برای موفقیت به آنها نیاز دارند را گوشزد کنند. گروه راه اندازی فست فود و کافی شاپ با توجه به تجربه ارزنده سالهای متمادی در این مهم ، می تواند راه گشای دوستانی که به کیفیت می اندیشند باشد.

با این حال مانند ابریشم، پنبه نیز به شدت در معرض لکه شدن و به همین دلیل، معمولا از ترکیبات آن به جای پنبه مصنوعی استفاده می گردد. فضاهای داخلی ساختمان از طریق این نما شیشه ای از باغ غربی نمایشگاه و یک دریاچه مصنوعی 2 هکتار مشرف است. بوفه سالاد بار نیز هر روز دایر است. اشیای عتیقه نیز در بخشهای مختلف این رستوران به چشم میخورند. در ورودی این رستوران که در طبقه زیرین هتل تاج محل قرار دارد، نشانههایی از فرهنگ مردم هند به چشم میخورد. این آجر به دلیل ظاهر صخره ای و ناهمواری که دارد همواره تداعی گر طبیعت و سادگی می باشد.

دکوراسیون اتاق پذیرایی کلاسیک و زیبا با طرح های متفاوت. یکی دیگر از سبک های دکوراسیون که در رستوران های ایرانی پیاده سازی می شود، مدل های کلاسیک است. بنابراین، دومین مورد ارائه شده در یک دوره آموزش طراحی داخلی، به درک پارچه های مختلف و کاربرد آنها اختصاص می یابد. رستوران قناری در وعده صبحانه انواع نانهای سنتی و فانتزی را بههمراه میوههای تازه فصل و خوراکیهای متنوع ارائه میدهد. در این رستوران نیز میتوانید انواع کبابهای ایرانی و غذاهای لذیذ و متنوع را سفارش دهید. انتخاب رنگ، متریال به کار رفته و حتی نحوه چیدمان در دکوراسیون رستوران ها نیز از نظر روانشناسان می تواند بر اشتها و ذائقه افراد در غذاخوردن تأثیرگذار باشد. مبلمان فست فودی فضاهای کوچک را دلپذیرتر و جادارتر می کند. باید توجه کرد که سبک کلاسیک به خاطر دیتیل های بیش تری که در بر می گیرد، برای فضاهای بزرگ مناسب تر است. نبود جای پارک مناسب در نزدیکی رستورانها، مشکلی است که غالبا باعث میشود مشتریها از وارد شدن به آن رستوران منصرف شده و به سراغ رستوران دیگری بروند. انتخاب درست نورپردازی نه تنها بر سبک مبلمان شما اثرگذار است، بلکه برای جذابیت فضای شما، امری حیاتی است. پارچه چرم را می توان بیشتر در مبلمان موجود در شرکت ها و دفترهای کار مشاهده کرد.

در این رستوران غذاهای ایرانی و بینالمللی بههمراه بوفههای اردور سرد و گرم ارائه میشوند. این رستوران یکی از زیباترین چشماندازها از شهر تهران و کوههای البرز را به شما ارائه میدهد. دکوراسیون و مبلمان داخلی این رستوران نیز به رنگ قرمز تند هستند که برگرفته از فرهنگ مردم هندوستان است.اگر از علاقهمندان به نانها تند و پر ادویه، سوپ، تندوری، برنج و دیگر غذاهای هندی هستید، غذا خوردن در این رستوران را تجربه کنید؛ اما به یاد داشته باشید قیمت غذاها این رستوران بالا است.بخشی از رستوران تاج محل نیز به مشتریان علاقهمند، غذاهای گیلانی عرضه میکند. اگرچه این رستورانها در رده گرانترینها قرار میگیرند، بهدلیل محیط لوکس و تنوع غذاها و همین طور بوفه صبحانه و پیش غذایی که ارائه میدهند، علاقهمندان بسیاری دارند. رستوران هتل قناری سبک تزئین قدیمی خود را حفظ کرده است؛ اما در حال حاضر منویی متنوع از غذاهای ایرانی و بینالمللی به مشتریان ارائه میدهد.انواع کبابها و خورشتهای ایرانی را میتوانید با عطر و بوی سنتی آنها در رستوران هتل قناری سفارش دهید.

جنس کف و سقف، متریال استفاده شده در فضای داخلی، وسایل الکتریکی بیس در یک فضا داخلی با دخالت مستقیم معمار داخلی ساختمان انتخاب می شوند. صندلی ها نیز در سبک و سیاق و با متریال متفاوتی طراحی و تولید می شوند، صندلی رستورانی چوبی یا فلزی پرکاربردترین جز دکوراسیون داخلی رستوران هستند، در هر کافی شاپ یا فست فودی صندلی جایگاه خود را دارد، در کنار مبل رستورانی نیز، قابل استفاده می باشد. ابریشم: ابریشم، یک پارچه محبوب دیگر است که به گستردگی مورد استفاده قرار می گیرد. ظرفیت سالنهای رستوران مطبخ ۱۵۰ نفر است و کادر رستوران از حرفهایترینها در پایتخت هستند. اتاق وی آی پی رستوران لاتون با ظرفیت ۱۰۰ نفر برای برگزاری مراسم و جشن ها بسیار مناسب است. برای طرفداران غذاهای گوشتی، رستوران بیستانگو از بهترین گزینهها است و حدود ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد. در روزهای جمعه و جشنهای رسمی بوفه ناهار نیز دایر است. بوفههای صبحانه و ناهار هتل پارسیان آزادی در این رستوران دایر هستند.

منبع عکس: ناشناس، عکاس: نامشخصرستوران بیستانگو از مجللترین هتل رستوران های شهر تهران است که گرچه با عنوان رستوران فرانسوی در تهران شهرت دارد، منویی گسترده از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و گیاهی را به مشتریان ارائه میدهد. مردم غذای خود را به راحتی از این سایتها و اپلیکیشن ها به صورت آنلاین سفارش می دهند ولی هنوز هم طراحی امکان سفارش آنلاین در رستوران یک امتیاز محسوب می شود و نمونه آنرا میتوان به سفارش آنلاین رستوران مسلم در بازار اشاره کرد که با وجود سنتی بودن و شهرت بالای آن، سفارش آنلاین در وب سایت رستوران مسلم نیز وجود داشته و این گزینه در سایت او مشتریان خاص خودش را دارد. بخشی از شهرت این رستوران بهدلیل غذاهای معروف ترکیهای آن است که باعث شناخته شدن این رستوران با نام رستوران ترکیهای میشود. دقت به ظرافتهای نورپردازی و حرکتی در طراحی داخلی و دکوراسیون مثلث را از یک فضای سرد و ملایم ، به یک محیط جذاب و مینیمالیستی تبدیل نموده است که علیرغم تندی آن، گرم است. می توانید از نور پردازی های فیروزه ای برای جذاب تر نشان دادن فضا نیز استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار