آشنایی با خواص “سیر سیاه”- اخبار طب سنتی اخبار اجتماعی تسنیم

‫‬تغییر سیر به سیر سیاه باعث تبدیل آلیسین به یک آنتی اکسیدان قوی تر و پایدارتر به نام اس آلیل سیستئین SAC میشود. اِس اَلیل سیستین قابلیت جذب بالاتری در دستگاه گوارش دارد و فواید آنتی اکسیدانی بیشتری نیز در مقایسه با آلیسین دارد. به راحتی میتوانید سیر سیاه را در طول روز مصرف کنید بدون اینکه مشکلات بد تنفسی را تجربه کنید. مطالعات حاکی از این است که مصرف سیر سیاه عوارض ناشی از بیماری دیابت را کاهش داده و مقوامت سطح انسولین در بدن را بالا می برد و حتی به جلوگیری از دیابت بارداری کمک می کند.

خواص سیر سیاه

به علاوه میزان آنتی اکسیدان های مختلف در سیر سیاه 4 تا 5 برابر بیشتر از سیر است. سیر تازه به عنوان ماده ای مغذی که باعث سلامت قلب می شود معروف است. سیر و سیر سیاه هر دو پلاک های چربی درون خون و رگ ها را کاهش می دهد. این پلاک های چربی با رسوب در بدنه رگ ها باعث تنگ شدن رگ ها و عروق شده و باعث کاهش جریان خون و افزایش فشار خون می شود.

سیر سیاه خرد شده را می توانید به سالاد و یا مایه ماکارونی اضافه کنید. زیاده روی در مصرف هر ماده‌ای می‌تواند عوارضی را ایجاد کند و باعث مسمومیت شود پس بهتر است در روز بیشتر از یک حبه از آن را مصرف نکنید. برای اینکه بتوانید از خواص این سیر برای درمان بسیاری از ناراحتی‌های معده خود بهره ببرید توصیه می‌شود هنگام صبح زمانی که ناشتا هستید و هنوز معده شما خالی است این سیر را رنده کنید و یا در لیوان آبی حل کنید و آن را مصرف کنید. با سلام کسانی که داروهای ضد انعقاد خون استفاده میکنند و مادران باردار یا شیرده با نظر پزشک مصرف کنند.

در حالی که به نظر می رسد سیر سیاه یک پدیده جدید است، اما قرن هاست که وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دلایل محبوبیت آن این است که سیر سیاه مانند سیر خام تازه دارای آنتی اکسیدان و سایر مواد مغذی اصلی است که می تواند به بهبود سلامتی شما کمک کرده و از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری کند. سیرسیاه یکی از انواع سیر است که طی فرآیندی شکل متفاوتی نسبت به سیر معمولی پیدا کرده است. این سیر دارای خواص و فواید زیادی در محافظت از مغز و قلب، تقویت سیستم ایمنی است و تاثیر زیادی در لاغری و رفع ناراحتی های معده دارد. آگاهی از طریقه مصرف، عوارض و کاربرد سیرسیاه برای همگان بسیار لازم و ضروری است.

شرایطی که خوردن سیر ممنوع است!

خواص سیر سیاه؛ در این پست می توانید خواص سیر سیاه را مشاهده کنید و برای پیشگیری و درمان بیماری ها از آن استفاده کنید. سیر سیاه ویژگی های خاصی دارد که آن را برای درمان بیشتر بیمارهای استفاده می کنند. سیر سیاه حاوی آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به سیر معمولی دارد و همچنین ترکیب بیشتری از S-Allylcysteine در آن وجود دارد که به جذب آلیسین کمک می کند.

سیر سیاه یا سیر سفید

تحقيقات نشان داد كه عصاره سیر سياه داراي اثرات مهار كنندگي در مهار تکثیر سلولی و القای آپوپتوز در سلولهای سرطان معده انسان مي باشد. سير سياه و پرتو درماني در كنترل رشد سلو ل هاي سرطاني ريه چشمگير بوده است. مطالعه ديگري حاكي از آن بوده است كه عصاره سير سياه منجر به ايجاد سميت در لاين هاي سلولي سرطان ريه، سرطان پستان و سرطان معده طي ۷۲ ساعت شده است. عصاره سير سياه همچنين توانايي ضد سرطاني خود را در سلول هاي سرطاني روده بزرگ اثبات كرده است. عصاره سير سياه ممانعت از رشد سلول هاي سرطاني كلون را از طرق آپوپتوز انجام مي دهد. در این فرآیند سیر را در دمای ۶۰ تا ۷۷ درجه به مدت ۳۰ تا ۹۰ روز نگه می دارند.

مونوسدیم گلوتامات ماده غالب در گوجه را و چسبناک است تخصصی ایجاد می کند صورت مصرف بارگیری به بعضی سلول های مغزی آسیب می فروشگاه اینترنتی آریو کالا رساند. این ترکیبات به طور طبیعی در طول ذخیره سیر در دمای سرد می توانند هیدرولیز و اکسید شده و آلین تشکیل می دهد. لطفا جهت مشاوره با کارشناسان ما با شماره ۰۳۱۹۱۰۱۵۵۱۰ تماس بگیرید. راحت ترین و ساده ترین نحوه ثبت سفارش ، ثبت سفارش به صورت آنلاین از وب سایت در کمتر از 3 دقیقه می باشد . اگر قبل از ورزش غذا بخورید، می توانید چربی بدن خود را بیشتر بسوزانید.

  • در طی این فرآیند میخک‌ها به رنگ مشکی متمایز می‌شود، بافت و طعم سیر نیز تغییر می‌کند.
  • سیر سیاه برای بیماری بالا بودن کلسترول خون (هایپرکلسترولمی) خواصی فراتر از استاندارد طلایی دارد و کلسترول و چربی خون را به خوبی کاهش می دهد (منبع).
  • سیر سیاه به طور قابل توجهی فعالیت بیولوژیکی بسیار بالاتری از سیر تازه دارد.
  • از این رو قیمت سیر سیاه بیز با توجه به رعایت کردن این دو شرط بالا بهترین قیمت را در میان تولیدکنندگان خود در بازار دارد و باید این را بگویند که اولین تولید کننده سیر سیاه در ایران میباشد.

آشنایی با خواص “سیر سیاه”- اخبار طب سنتی اخبار اجتماعی تسنیم

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار