آموزش plc پی ال سی ⭐️ مقدماتی تا پیشرفته+100% عملی فنون برق

در این مبحث شیوه تنظیم تاریخ و ساعت پی ال سی و تنظیم منطقه زمانی در قسمت پیکربندی را بهمراه شیوه برنامه نویسی برای قرائت تاریخ و ساعت در برنامه و شیوه تنظیم آن توسط HMI بصورت کاملا عملی همراه با مثال کنترل سردخانه های صنعتی بررسی خواهد شد. از این رو، یکی از لازمه هایی که مهندسین برق و اپراتورهای PLC ، باید از آن آگاهی کامل داشته باشند، کنترلرهای منطقی برنامه پذیر زیمنس است. در این دوره، کارآموزان با انواع PLC های زیمنس، ساختار و پیکربندی آن ها، مشخصات فنی، نحوه برنامه نویسی و برنامه ریزی آن ها، به صورت مفصل آشنا خواهند شد. از این بین، Simatic s5 از همه plc های دیگر قدیمی تر است و در حال حاضر از چرخه تولید اتوماسیون صنعتی زیمنس خارج شده است.

مجتمع آموزشی علم و صنعت

آموزش plc پی ال سی ⭐️ مقدماتی تا پیشرفته+100% عملی فنون برق

Power Engineering گروهی از اساتید و مهندسان باتجربه کشور می‌باشد که صرفا برای افزایش سطح آگاهی‌های دانشجویان و مهندسین رشته برق راه‌اندازی گردیده است. ۶۲ پروژه کاملا صنعتی که در صنایع ایران مورد استفاده قرار گرفته‌اند برای شما انجام داده‌ایم. یکی از مشکلات من هزینه‌های بالای آموزش‌های PLC هست، من دنبال دوره‌ای هستم که نیاز به پرداخت مبالغ بالا و یک‌آن نباشد، به‌گونه‌ای که بتوان بخش‌به‌بخش در آن شرکت نمود.

آموزش صفر تا صد برنامه نویسی PLC S7 1200 با نرم افزار TIA Portal توسط نمایندگی زیمنس (کاملا رایگان)

طول مدت این دوره100 ساعتآموزش تئوری و عملی میباشد که بیش از 80% از این زمان به صورت کاملاً عملی خواهد بود. پروژه میکسر ساخت مایعات شیمیایی با چندین مواد همراه با کنترل کننده حرارتی و استفاده از کارت دما و سنسور PT100 . پروژه تامین آب گلخانه از طریق چاه آب با سیستم تمام اتوماتیک آب برداری .

بررسی و موارد کاربرد آنها و مزایا و معایب آنها به همراه نقشه سیم بندی همراه با مفاهیم SINK/SOURCE بصورت جامع بررسی خواهد شد. در این مبحث کارآموز با مفهوم ورودیهای پرسرعت آشنا می شود و بطور کامل سنسور موقعیت ” شفت انکدر ” و بررسی انواع آنها به همراه مفاهیم پالسهای A , B در انکدرها و نحوه تعیین جهت چرخش موتور توسط انکدر تشریح خواهد شد. همچنین نحوه تنظیمات کانترهای پر سرعت و معرفی کامل انواع مدهای کاری آنها به همراه حل مثال به صورت کاملا عملی برای تعیین موقعیت محور موتور با استفاده از شفت انکدر انجام خواهد شد. کارآموزان با ترمینالهای تعبیه شده بر روی درایوها و کاربرد آنها و شیوه سیم بندی آنها، با مدهای کنترلی درایوها، با انواع روشهای کنترل ON/OFF و با انواع روشهای تغییر دور در درایو بصورت کاملا عملی آشنا خواهند شد. مجموعه نیک صنعت ( نیک تکنیک کنترل سابق) فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرد.

آموزش پی ال سی در کرج – زیمنس

در این بخش از آموزش تمامی زبانهای استاندارد پی ال سی بررسی می شود و با زبانهای پرکاربرد LAD, FBD, STL به صورت عملی همراه با روش تبدیل مدارات فرمان به زبان برنامه نویسی پی ال سی مثالهای متعددی حل خواهد شد. در ادامه منطق کنترل حلقه بسته و انواع شبکه های صنعتی پروفینت ، پروفیباس و مدباس در انواع PLC به صورت تخصصی بررسی میشود. بعلاوه آموزش انواع درایو های زیمنس سری M،V ، G نیز این شامل این دوره میشود. برنامه نویسی تاچ پنل های زیمنس به صورت پروژه محور در ادامه کار قرار دارد.

راه دیگر درآمدزایی این است که پروژه بگیرید، در این صورت درآمد شما بیشتر می‌شود، علاوه بر این ها در صورت علاقه به تدریس، می توانید در آموزشگاه ها تدریس کنید و درآمد خود را به همین ترتیب افزایش دهید. با رشد تکنولوژی در عصر جدید، استفاده از نرم افزار و سخت افزار در دنیا رواج یافته است. آموزشگاه plc فنون برق در تهران نقش بسزایی را در این زمینه ایفا میکند هدف این آموزشگاه نشر علم و مهارت است و دوره های این آموزشگاه از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

قسمت نهم فیلم آموزش رایگان پی ال سی زیمنس s7 300&400 توسط مهندس محمود باقری اصفهانی تتدریس شده و توسط شرکت فنی مهندسی نیک صنعت به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار plc 1200 زیمنس گرفته. قسمت هشتم فیلم آموزش رایگان پی ال سی زیمنس s7 300&400 توسط مهندس محمود باقری اصفهانی تتدریس شده و توسط شرکت فنی مهندسی نیک صنعت به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته. قسمت هفتم فیلم آموزش رایگان پی ال سی زیمنس s7 300&400 توسط مهندس محمود باقری اصفهانی تتدریس شده و توسط شرکت فنی مهندسی نیک صنعت به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته. قسمت پنجم فیلم آموزش رایگان پی ال سی زیمنس s7 300&400 توسط مهندس محمود باقری اصفهانی تتدریس شده و توسط شرکت فنی مهندسی نیک صنعت به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته. قسمت چهارم فیلم آموزش رایگان پی ال سی زیمنس s7 300&400 توسط مهندس محمود باقری اصفهانی تتدریس شده و توسط شرکت فنی مهندسی نیک صنعت به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته.

  • عمده سیستم‌های کنترلی که در صنعت استفاده می‌شد، به صورت رله و بانک‌هایی از رله بود.
  • در این دوره ، به صورت کامل با این خانواده بزرگ در کنترلرهای صنعتی، آشنا خواهید شد.
  • علاوه بر این، فرد در این دوره ، تمامی مهارت های یک برقکار را نیز فرا گرفته است، در نتیجه در پوزیشن برقکار هم می تواند درخواست استخدام نماید.
  • سازمان‌های پیشرو و هدفمند با آموزش‌های سازمانی فرادرس، فرصت رشد و ارتقای مهارت را برای کارکنان خود فراهم ساخته‌اند.
  • بهترین و معقول ترین راه برای آموزشPLC ، شرکت در دوره PLC فنی حرفه ای در یک آموزشگاه و مرکز آموزش پی ال سی تخصصی است.

نوع ماژول های ورودی یا نقاط مورد استفاده توسط PLC به انواع دستگاه های ورودی مورد استفاده بستگی دارد. برخی از ماژول ها یا نقاط ورودی به ورودی های دیجیتال پاسخ می دهند ، ورودی های گسسته نیز نامیده می شوند که یا روشن یا خاموش هستند. هر PLC دارای زبان برنامه نویسی خاص خود بوده که رابط بین کاربر و سخت افزار PLC می باشد . ورودی ، حافظه، پردازش، خروجی برخی از مهم ترین اجزای پی ال سی می باشد .

دوره plc این آموزشگاه از محبوب ترین دوره هاست و اساتید با تجربه مشغول تدریس دوره آموزش plc هستند. تمامی جزئیات در مورد plc های فتک و مباحثی چون آشنایی با سایری سری های پی ال سی این برند، مشخصات فنی آن ها، کاربری ها، راه و روش برنامه نویسی آن ها و اطلاعات کاربردی مناسب بازارکار، در دوره آموزش PLC گنجانده شده است. کارآموزان با شرکت در این دوره های ارزشمند، مفیدترین اطلاعات را از معتبرترین منابع دریافت می کنند و به طور قطع می توانند از این آموخته ها در آینده کاری خود استفاده کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار