جاذبه های طبیعی تهران طبیعت گردی در پایتخت | jarastour

جدای از آلاینده‌ها و آلودگی هایی که هر روز در زمین بیشتر می‌شوند، طبیعت روند زندگی خود را پیش گرفته و همچنان صحنه‌های بی نظیر و خیره کننده‌ای از حیات وحش و مناظر خود به وجود می‌آورد. استان مازندران به‌لطف داشتن سواحل خزر، جنگل‌های سرسبز، آبشارها، رودخانه‌ها و… به یکی از محبوب‌ترین استان‌های شمال کشور تبدیل شده که هر سال میزبان میلیون‌ها گردشگر است. مازندران در کنار انبوه جاذبه‌های طبیعی منحصربه‌فرد، ده‌ها اثر تاریخی و مذهبی را نیز در خود جای داده است که بازدید از آن‌ها را نباید از دست بدهید.

* پارک جنگلی تل حاجی فیروزآباد

استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است. طولانی‌ترین غار جهان «نمکدان» است که در فاصله ۹۰ کیلومتری شهر قشم و در دل گنبد نمکی قرار دارد. طول این غار حدود ۶ کیلومتر است و در ارتفاع ۲۳۷ متری از سطح دریا قرار دارد. یکی دیگر از پدیده‌های منحصر به فرد جزیره قشم، جنگل حرا، بزرگ‌ترین جنگل در خاورمیانه است. متن تحت Creative Commons Attribution-ShareAlike License در دسترس است؛ شرایط اضافی می‌تواند اعمال گردد.شرایط استفاده را برای جزئیات ببینید. بعضی از بزگترین هتل ها در جهان هتل های بزرگ در جهان در مکان های پر گردشگر ساخته می شوند.

  • این دامنه پر از سنگ‌هایی است که به شکل انسان و حیوانند و قدم زدن در آن کمی ترس و توهم را به همراه خواهد داشت.
  • در شرایط عادی برای روشنایی محیط و علی‌الخصوص در شرایط پیش‌بینی نشده، همراه داشتن نورافکن و چراغ قوه دستی یکی از ملزومات است.
  • در فصول پاییز و زمستان دریاچه ها یخ بسته و آب و هوای منطقه سردتر است.
  • همانطور که در ابتدا گفتیم، دریاچه های تار و هویر در گرمای تابستان آب و هوایی خنک دارند و بهترین گزینه برای پیک نیک در یک روز گرم تابستان هستند.

این مجله خبری تور و گردشگری ییلاقی نیز در ماه‌های گرم سال، هوای خنکی دارد و گردشگران را با مراتع و تپه‌های سرسبز، پوشش گیاهی غنی و پربار، خانه‌های روستایی قدیمی، جنگل‌های هیرکانی و… یکی از دلایل اصلی‌ سفر گردشگران به لاویج، آبگرم طبیعی آن است که در قالب چندین مجتمع آبگرم برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. بازار لاویج که در آن انواع ترشی، صنایع دستی، عسل طبیعی، محصولات محلی، ماهی لاویج و… به فروش می‌رسد، یکی دیگر از بخش‌های جذاب این روستا به حساب می‌آید. خوشواش، ییلاقی فوق‌العاده زیبا در میان ابرها است که در حدود ۸۰ کیلومتری مرکز آمل قرار دارد. گردشگرانی که برای فرار از گرمای تابستان، این منطقه را برای مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند، باید شب را در کنار بخاری به صبح برسانند!

* جنگل شصت کلا گرگان

مازیچال در نزدیکی کلاردشت، در ارتفاع ۲۶۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و از همین رو، منطقه‌ای سرسبز با چشم‌اندازی شگفت‌انگیز است. علاوه بر انبوه درختان بلوط که مازیچال را خاص کرده‌اند، وجود جنگل‌، کلبه‌های چوبی، گل‌های خودرو، امکان کمپ در ارتفاعات و تماشای آسمان پرستاره شب و لذت از اقیانوس ابر، گردشگران زیادی را راهی این منطقه ییلاقی می‌کند. تجربه جنگل‌پیمایی‌ و پرکردن ریه‌ها از هوای تازه نیز لذت حضور در مازیچال را افزایش می‌دهد. صاحبنظران معتقدند فعالیت های گردشگری در صورت رعایت ۶ اصل زیر به عنوان مصادیق طبیعت گردی مطرح می شوند. کتاب طبیعتگردی در ایران از کتاب‌های ایرانگردی و طبیعتگردی ایران است و فصل نخست کتاب که شامل فعالیت‌های گردشگری است، شاخه‌های عمده طبیت‌گردی در ایران و پتانسیل‌های آن را بررسی می‌کند. معرفی محصولشلوار بیس لاریمو مدل V-Vibes/ Long، یک تن‌پوش چهار فصل است که در ورزش‌های مرتبط با کوهستان، کمپینگ و طبیعت گردی، به عنوا..

شجره‌نامه نسب شریف امامزاده عباس (ع) با سه واسطه به امام موسی کاظم (ع) می‌رسد. سفري كه به درك و فهم عميق از طبيعت و محيط زيست رهنمون باشد(شاهنده،49،1380). معرفی محصولکیف امداد AOR مدل First Aid Kit، یک کیف کمک‌های اولیه بوده که یکی از لوازم ضروری و مورد نیاز در زمان کمپینگ، پیک نیک، کوهنوردی، گر.. بجز در موارد ضروری و آن‌هم با هیزم مخصوص، از روشن کردن آتش در طبیعت خودداری نمایید. همیشه قبل از اقدام، برنامه داشته باشید و در مورد مقصد خود، تحقیق کنید تا با موارد پیش‌بینی نشده مواجه نشوید.

http://cctvlive.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار