فروش اقساطی سایپا تحویل فوری سند به نام 1403 | kamapress

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی در حوزۀ نحوۀ ارائه خدمات خرید اقساطی خودرو و فروش اقساطی خودرو های داخلی می توانید با واحد فروش اقساطی ماشین دنیای خودرو تماس بگیرید. توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی با کارشناسان فروش اقساطی ماشین مجموعه مشورت نموده و پس از بررسی تمام جوانب کار و شرایط پیشنهادی، در نهایت نسبت به انجام معاملات مطمئن و قابل پیگیری با دنیای خودرو اقدام نمائید. مواردی که در ادامه مطالعه می کنید، قوانین و شرایطی است که مشتریان خرید خودرو در طرح های پیش فروش سایپا، فروش اقساطی سایپا و همچنین فروش فوری سایپا باید آنها را رعایت کنند.

15- در صورتیکه متقاضی خرید خودرو، در قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو گروه سایپا و ایران خودرو، انتخاب شده باشد، امکان شرکت در طرح‌های پیش فروش سایپا یا شرکت در طرح های فروش فوری سایپا را نخواهد داشت. درحال حاضر امکان خرید اقساطی محصولات ایران خودرو در ایتی سایپا فراهم نیست. شما می‌توانید هر لحظه برای پیگیری اخبار جدید در مورد فروش اقساطی محصولات ایران خودرو و سایر شرکت های خودرو سازی داخلی و خارجی با کارشناسان ایتی سایپا تماس برقرار کنید و از شرایط فروش این محصولات مطلع شوید.

فروش اقساطی ال 90 پلاس

خودروی ساینا s را می­توان مدل فیس لیفت شده ساینا دانست که 4 سال پس از عرضه این مدل، روانه بازار شد. این خودرو نیز تفاوت چشمگیری از نظر فنی در مقایسه با مدل معمولی این خودرو ندارد. تنها عامل قابل تحسین، تعبیه دریچه گاز از نوع برقی است که توانسته استاندارد آلایندگی موتور سطح یورو 5 را برای این خودرو به دنبال داشته­ باشد. در نهایت اگر هدف شما خرید یک خودروی معمولی با قیمت مناسب می­باشد، سایپا با فروش اقساطی ساینا s این امکان را در اختیار شما قرار داده­است. متقاضیان گرامی در شرکت مبین خودرو فروش اقساطی با تحویل مدت دار (بلند مدت) موجود نمی‌باشد.

تیبا، حاصل زحمت ایرانی

یک خودرو جمع و جور شهری با ظاهری مدرن و اسپرت که هم به عنوان یک خودرو شخصی مجردی و هم یک خودرو خانوادگی کوچک، انتخابی عالی فروش اقساطی سایپا تحویل فوری است. تقاضا برای شرکت در طرح فروش اقساطی تیبا مختص کسانی است که قصد هزینه کردن آنچنانی برای خرید خودرو ندارند، اما دلشان هم نمی‌خواهد سوار ارزان‌ترین خودرو ایرانی یعنی پراید شوند. اگر با محدودیت مالی مواجه هستید، همچنان طرح‌های فروش اقساطی سایپا در دسترس شما قرار دارد تا با شرایطی مانند اقساط بلند مدت، حداقل پیش پرداخت و تنظیم مبلغ اقساط بر اساس توان مالی خریدار صاحب خودرو مورد علاقه‌تان شوید.

  • فروش اقساطی شاهین
    رسیدیم به جدیدترین و البته زیباترین محصول ساپیا که به موتور توربو شارژ مجهز شده و این روز ها طرفدارای زیادی هم پیدا کرده است.
  • در دهۀ اخیر شاهد رشد روز افزون متقاضی خرید اقساطی خودرو در داخل کشور هستیم چون افزایش قیمت خودرو توانسته قدرت خرید نقدی اتومبیل را برای اقشار مختلف جامعه به حداقل برسانند.
  • هم‌چنین سایپا در سال ۹۰ خط تولید محصولات خود را در سودان نیز راه‌اندازی کرد.
فروش اقساطی سایپا تحویل فوری سند به نام 1403 | kamapress

همه دوستانم به من میگفتن که ماشین صندوقدار برای خانم ها مناسب نیست و یه مدل زنونه تر بگیرم ولی این ماشین فضای داخلی خیلی خوبی داره و بسیار راحت هستم. از دوستان عزیز سپند خودرو هم به خاطر فراهم کردن شرایط خرید این خودرو تشکر میکنم. با توجه به درگیری کاری و مسافت زیاد رفت و آمد به تهران برای من خیلی سخت بود. با هماهنگی خوبی که مشاورین مجموعه سپند خودرو داشتند تونستم با سفر یک روزه کلیه مراحل عقد قراداد و تحویل خودروی خودم را به خوبی انجام دهم. اینکه شما خودروی خریداری شده را در همان روز تحویل میدهید و به صحبت های خود پایبند هستید بسیار ارزشمند است. متقاضیان شرکت در طرح فروش ساینا نیز دقیقا به همان دلایلی به این خودرو روی می‌آورند که در علت محبوبیت تیبا گفته شد!

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار