پوستر قسمت دوم «تلماسه» منتشر شد

یکی از مهمترین ویژگی‌های این قسمت از «تلماسه» پربازیگر بودن آن است. به جز شالامی که ستاره اصلی فیلم است، چهره‌هایی همچون زندایا، ربکا فرگوسن، جاش برولین، دیو باتیستا، فلورنس پیو، آستین باتلر و خاویر باردم نیز در این قسمت حضور دارند تا به نوعی این فیلم مهم را به یکی از آثار پرستاره سال ۲۰۲۳ تبدیل کرده باشند.

طبق اعلام استودیوی لجندری پیکچرز به عنوان شرکت تولید کننده و برادران وارنر به عنوان توزیع کننده، قسمت دوم فیلم تلماسه قرار است اواسط پاییز امسال به صورت جهانی به روی پرده برود. تاریخی که برای اکران این فیلم در نظر گرفته شده، ۱۲ آبان ماه است و مخاطبان پیگیر آثار اقتباسی و فیلم‌های فانتزی و تخیلی باید کمتر از ۶ ماه، در انتظار تماشای این قسمت بنشینند.

این فیلم که کارگردانی آن مانند قسمت اول بر عهده دنی ویلنوو بوده، ادامه اتفاقات قسمت اول را روایت می‌کند و مسیر رسیدن شخصیت پل اتریدیز (با بازی تیموتی شالامی) به امپراطوری و گرفتن انتقام مرگ خانواده‌اش را به تصویر می‌کشد.

همزمان با انتشار تریلر رسمی؛

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با انتشار نخستین تریلر رسمی از فیلم مورد انتظار «تلماسه؛ بخش دو» (Dune: Part Two) از پوستر رسمی این فیلم نیز رونمایی شد.

همزمان با مراحل پایانی پس تولید دومین قسمت از مجموعه فیلم فانتزی «تلماسه»، تریلر و پوستر رسمی این قسمت منتشر شد.

در ادامه پوستر رسمی دومین قسمت از فیلم سینمایی «تلماسه» را ببینید:

پوستر قسمت دوم «تلماسه» منتشر شد


منبع: https://ana.press/fa/news/845344/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D8%AA%D9%84%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%87-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF